Heel benieuwd of iemand dit heeft meegemaakt en er misschien iets zinnigs op kan zeggen.. 1e IUI 1.7 miljoen 2e IUI 0.5 miljoen; nog 1 poging en anders door voor ICSI 3e IUI 20 miljoen goed vd 35? En nu het gekste, mijn partner is vorige week vreselijk ziek geweest en eigenlijk nog steeds niet OK. Het enige wat hij anders heeft gedaan is een koude douche vanmorgen ipv warm, maar dit zal toch niet zo'n verschil kunnen maken? De arts had ons al verteld dat het na de ziekte 3maanden zou duren voordat de kwaliteit zou zijn bijgetrokken en we hadden dus weinig hoop. Oja tussen de IUI's zitten bij ons maar 3/ 3.5 week, korte cyclus. Alvast dankjewel voor het lezen en hopelijk voor jullie reacties!
Zaad heeft 3 maanden nodig om te rijpen vandaar dat de arts zegt dat het 3 maanden duurt , Maar zaad kan zo verschillen van kwaliteit , Gelukkig is het nu goed
Hier ook alles voorbij zien komen, van 200.000 tot 40 miljoen. Zonder ziek te zijn geweest, zelfde leefregels enz. Zeg het maar
Wij zelfs van 0,4 naar 77 miljoen en alles er tussen in een paar maanden tijd. Mijn man deed mee zijn best bij de 77 miljoen. (Niet te snel zeg maar haha), wij denken dat dat uit heeft gemaakt. Ook kregen we hams ofzo waar hij het in op moest vangen, misschien dat dat ook heeft uitgemaakt. Wel fijn dat jullie nu echte kansen hebben met iui! Succes!
Sowieso fijn natuurlijk! Zaadkwaliteit check is wel een van de minder precieze onderzoekjes die ze doen in de medische wereld. Ook met hetzelfde "kwakje" komen er per lab verschillende uitslagen. Dus mss ligt het ook daar aan.. Griepje hoeft niet altijd invloed te hebben, maar het kan wel. Als ie koorts heeft zo veel mogelijk remmen met paracetamol, want de warmte is volgens mij de boosdoener