Volgens mij is babyvoeding en alcohol niet toegestaan. Sowieso met al die regels rond babyvoeding... Ik zou denk ik naar de wasmiddelen gaan. Grote dure flessen. Verzorgingsartikelen, vlees, kaas. Als ik zo'n grote diepvries had, zou ik hem helemaal tjokvol vullen met vlees en van die dozen bevroren frambozen enzo. Hmmm.
Als het bij een XL is: boeken, dvd's, speelgoed. Bij een gewone supermarkt: chocolade, shampoos en tijdschriften.
Sowieso geen glazen potten/flessen. Dan kan je niet snel wat in je winkelwagen smijten haha. Zou denk ik voor de verzorgingsproducten gaan en de chocolade. Luiers zijn ook wel handig haha.
Overigens heeft mijn nicht dit gekregen als cadeau voor haar bruiloft. De arme meid moest in haar trouwjurk door de supermarkt Ik ben stuk gegaan, ze heeft de helft van de tijd met een zak andijvie gelopen en op het laatste moment heeft ze nog een shampoo gepakt hahaha. De bruidegom bracht het er niet veel beter van af: een krat bier, paar pakjes vlees en een zak pinda's Personeel helemaal klappen en super overdreven het bedrag bekend maken. Was nog geen honderd euro
Als er geen limiet per product is dan wordt het echt een ravage in die winkel als ik er doorheen mag. Mijn arm zou 60 seconde lang horizontaal gestrekt staan terwijl mijn andere arm samen met mijn buik de wagen onder controle houden.
Ik denk dat ik m'n oudste dochter de pret zou gunnen (of met z'n drieën als dat zou mogen). De pret van de kids... dat zou mijn grootste prijs zijn. Ik zou helemaal dubbel liggen denk ik. (Natuurlijk wel even van te voren bespreken wat ze dan graag zouden willen, zodat ze dat niet daar ter plekke nog moeten gaan verzinnen. Haha)
Wasmiddelen, verzorgingsproducten en koffiebonen denk ik. En bij tijd over inderdaad de drankafdeling.
Vooral verzorgingsproducten, die zijn niet breekbaar, handzaam en kun je gemakkelijk in de kar gooien. Kar bij de rijen shampoo zetten en gewoon van achteren uit alles in de kar trekken. Daarna langs wasmiddel, vaatwastabletten en de hele reutemeteut en daar hetzelfde nig een keer doen. Beide schappen liggen hier naast elkaar dus volgens mij red je dat wel binnen een minuut.
Ik zou voor verzorgingsproducten, het complete chocolade assortiment en wasmiddel gaan. In de praktijk ben ik waarschijnlijk zo iemand die eerst een halve minuut als een kip zonder kop rondjes rent en vervolgens met 2 pakken wc papier thuis komt.
Hahaha echt waar..ik denk ook altijd als ik filmpjes zie van een minuut gratis winkelen ‘waarom doet die zo voorzichtig, graai dan mens!’. Haha waarschijnlijk omdat er een limiet per product op zit of een ander regeltje dat er niks mag breken. Maar ik zou ook nogal vooruit gaan als het mocht...met armen gestrekt..maakt niet of er dan ergens hier en daar iets sneuvelt Ik zou gaan voor: verzorgingsproducten (levenslange voorraad maandverband, wc-papier, deo, shampoo, make-up), babyvoeding als dat mag, en voor de rest wasmiddel en afwasmiddel. En flessen whiskey..mijn man zou definetly heel het whiskey rek leeg graaien en zou boos zijn als ik dat ook niet had gedaan
Billenboekjes, potten sudocreme, tandpasta’s, douchegel, shampoo, zakken espresso bonen, wasmiddelen,wijn, chocolade, dure ontbijtgranen, blikken soep.... Denk ik. Denk dat als ik het win als een kip zonder kop rond ren en ineens geen idee meer heb haha
Ik wilde zeggen wasmiddel en luiers en dergelijke, maar die liggen aan de andere kant van de supermarkt en tegen de tijd dat ik daar ben is m'n minuut al op gok ik. Dus dan maar gewoon alles wat er op m'n pad komt.