Verzorgingsproducten, wasmiddelen, kattenvoer, snoep, flessen en pakken drinken, kaas en Ben&Jerry ijs
Je mag vaak geen zelfde producten hebben geloof ik. Dus niet 2x hetzelfde pak luiers, dan moet je diverse merken en maten nemen. Maar ik zou gaan voor wasmiddel, verzorgingsproducten en chocola
Haha leuke reacties! Koffiebonen had ik nog niet aan gedacht is ook wel handig. En nootjes ook lekker bedenk ik mij net. Vlees sla ik over, kleine vriezer. 1 min is wel snel over denk ik.
Hier in het dorp is het laatst ook weggefeven. De winnares liep linea recta naar de gebaksafdeling, laadde een stel taarten in en begon een heel betoog overdat ze de taarten aan het personeel schonk omdat ze altijd zulke goede service leverden. Toen had ze nog 30 sec over, waarin ze de 2 lekkerste biefstukjes voor thuis uitzocht...
Ik heb dat ooit eens gewonnen. Toen was ik zwanger van de tweede en de oudste net een jaar. Ik heb me toen uitgeleefd in het hoekje bij de babyproducten en wasmiddel etc stond daarbij in de buurt. Je mag idd van alles maar 1 Ik had toen voor bijna 400 aan spullen.
Wij hebben dat ook ooit gewonnen! een jaar of 10 geleden volgens mij. Kids waren jong. Ik heb mn man laten rennen. Er waren inderdaad wel wat regels aan verbonden. Van elk product mocht er maar 1. Mocht wel luiers van het zelfde merk met een andere maat bijvoorbeeld of een ander merk met dezelfde maat. als t maar een andere productcode was. Ik weet het niet precies, we hadden wel echt een enorme kar vol. luiers, zalm, vlees, wasmiddel, douchespul. Ik weet het niets eens meer precies. Eigenlijk moet je wel een plek kiezen waar je zeker wil beginnen en vanaf daar alles grijpen. In 1 minuut kan je namelijk gewoon echt niet de hele winkel door gezigzagd . Dus 1 startpunt halverwege kan wel en vanaf daar gaan pakken. dus wat wil je echt het liefst en wat is daar vervolgens in de buurt?
Ben & Jerry's Tony's Chocolonely Biologisch fruit en diepvriesfruit Biologische sappen (perensap, sinaasappelsap) Wasmiddel Wc-papier Tandpasta
Wasmiddel, shampoo en andere verzorgingsproducten... Ik heb nog jaren mijn haar gratis gewassen met de shampoo van die ene minuut gratis winkelen
hmm, ik zou als ik er goed bij zou zijn met mijn hoofd inderdaad voor de koffie, wasmiddelen of het vlees gaan. Ik denk alleen dat ik in de praktijk thuis kom met pizza's, een lading brood, koekjes en kaas omdat dat het eerste is wat ik tegenkom in onze supermarkt.... Oh, en ik zou een paar dagen van te voren er heen gaan om te testen op welke schoenen ik nou het beste kan rennen met die gladde vloeren