Wat als je 1 min gratis winkelen wint, waar ren jij op af?

Discussie in 'De lounge' gestart door Deedee91, 30 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.960
    33.634
    113
    Wasmiddel, wc-papier, vlees, vegetarische producten, verse tapas, vleeswaren, chips, verse pizza’s, hele kippen, kaas(jes)

2. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.200
    10.805
    113
    dingen die ik normaal te duur vind :p luxe nootjes, goede olie en azijn, het luxe Italiaanse vak (pasta's en zo), chocola... en inderdaad de cosmetica en schoonmaakmiddelen!

3. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.238
    6.904
    113
    Vrouw
    Mijn moeder heeft het een keer gewonnen. Maar daar zaten allerlei regels aan. Zo mocht ze niet meer dan 3 kratten bier bijvoorbeeld. En zo waren er nog wat dingen. Ze moest ook zelf de kar duwen.

Wij kregen ook wat hulp van de fileaal manager en hadden uiteindelijk ook dik over de 200 euro aan boodschappen maar we kwamen nog niet tot halverwege de winkel. 1 minuut is ECHT heel kort. We hadden vooral heeeeel veel wasmiddel en schoonmaakproducten.

Zelf zou ik denk ik 1 nuttig gangpad in rennen en daar zo veel mogelijk grijpen xD

Esila vindt dit leuk.
  4. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Wasmiddel, wasverzachter, luiers, flesvoeding.. dat staat bij de winkel waar wij altijd heen gaan in 1 gangpad, dus ik zou me daar best kunnen uitleven :thumup:

5. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Zitten er eigenlijk spelregels aan zo'n actie. Bv. maximaal aantal xxx of een maximaal bedrag?

6. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.162
    3.043
    113
    Nederland
    Ja we mochten niet 10 pakken koffie bonen er in doen bijv. maar wel 1 of 2, en Senseo als ze dat hadden. Maar wel gespreid dus. Maar lag er een pak teveel in werd daar niet moeilijk om gedaan. Qua bedrag geen max. Alles uit de kar was gewoon gratis

Rizzoli vindt dit leuk.
  7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oh gelukkig, ik ben niet de enige. :D

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

nou ja, volgens mij is dat echt zo. Als ik maar 1 minuut heb, dan zou ik volgens mij bang zijn, dat eer ik eens bij die wasmiddelen zou staan mijn minuut om zou zijn. Dus pak ik bij het begin. En dat is hier verse pizza, brood, koekjes en de kaas en vleeswaren afdeling.

Gelukkig voor mij liggen daar ook die ontzettend dure bonbons....Zit wel een glazen stolp op, geen idee of die het overleefd in mijn haast. Ik zie mezelf hem er afgooien/omverstoten in mijn haast, dan ligt hij kapot in stukken op de grond en de rest van de minuut zou ik me alleen maar verontschuldigen ben ik bang......

In your eyes vindt dit leuk.
  9. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.671
    5.709
    113
    Bij ons staan de potten groente aan het begin... niet echt lekker, dat eten wij nooit.

10. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.385
    17.319
    113
    Ik zou dan denk ik een sprint trekken naar pad met wasmiddel etc. Vooraan ligt groente/fruit/vlees. Groente en fruit hoef ik geen supergrote voorraad van en mijn vriezer is niet zo groot dus veel vlees is ook niet handig ;)

11. rums

rums Niet meer actief

Ooit op tv gezien. En 1 vrouw had haar wagen vol geladen met koffie. Koffie is erg prijzig en daardoor een goede keus. Goedkope producten zou ik overslaan. En zo min mogelijk verplaatsen want dat kost tijd.

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

dat zou hier niet werken: ik drink geen koffie :D

Overigens vind ik dit een heel grappig topic: ten eerste doe ik echt ideeën op over hoe ik het zou aanpakken mocht ik dit ooit winnen en ten tweede ben ik een beelddenker, dus ik zie echt de meest grappige scenario's voor me :roflmao:

rums, MaMa en MamaChantal vinden dit leuk.
  13. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Pakken koffiebonen, Tony Chocolony, wasmiddel en wasverzachter, verzorgingsproducten. Dat soort dingen denk ik.

14. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Ohh Ben & Jerry's was ik vergeten. Hmmm:D

Grappig trouwens dat echt 90% hier direct naar de chocola rent. En dat ook gewoon belangrijker vindt dan andere dingen:eek: Kan het me echt niet voorstellen, maar ik heb dan ook niks met chocola:roflmao:

Rizzoli en MaMa vinden dit leuk.
  15. mamabri

mamabri Niet meer actief

HOHO! ik had het over "dure bonbons"....(Die van 40 euro pkg), en jij durft dat maar gewoon "chocola" te noemen???? Overigens is dat echt een van de eerste dingen die ik tegenkom in mijn supermarkt. En ik durf gewoon nauwelijks verder te lopen omdat ik bang ben dat mijn minuut dan bijna voorbij is. Gewoon praktisch, anders niks....

:roflmao::D

Esila en In your eyes vinden dit leuk.
  16. rums

rums Niet meer actief

Ik drink ook geen koffie haha.

Over hoe ik het aan zou pakken denk ik ook al over na

mamabri vindt dit leuk.
  17. mamabri

mamabri Niet meer actief

hahaha. Echt: ik las ergens "tapas", heeeeerlijk, daar niet van, maar dat kun je toch niet bewaren, zit je daar met 15 bakjes tapas.....En wasmiddel, tandpasta, shampoo is inderdaad de slimste optie. Maar het klinkt op een of andere manier gewoon niet....aantrekkelijk of zo....

wel heb ik inmiddels bedacht welke schoenen ik aantrek: Rollerskates!! kan ik veel sneller door die winkel heen :thumup:

owly en rums vinden dit leuk.
  18. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Waar kan je dit winnen, ik wil dit ook na het leen van al die goede suggesties :D

Esila en mamabri vinden dit leuk.
  19. beccie

beccie Niet meer actief

ik zou ook naar het pad met wasmiddelen/drogisterijartikelen rennen,
    en als ik tijd over heb nog wat lekkere dingen nootjes/chips of wat ik dan ook maar tegenkom haha.
    en koffie idd.
    voor die mensen die meteen naar het bier vliegen, dat lijkt me ook niet echt handig want dan is de kar niet meer zo snel en handig te besturen haha maar ik drink zelf bijna nooit en heb geen man dus dat is voor mij geen probleem ;)

20. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Goed punt van dat besturen!

Deel Deze Pagina