Wat als je blijft twijfelen tussen 2 namen?

Discussie in 'Babynamen' gestart door nneah, 2 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emilie69

Emilie69 Niet meer actief

Mijn zus had de 2 namen in een zakje gestoken en hun zoontje er één laten trekken. Die naam zou het worden. Aan het eerste gevoel dat je hebt na het lezen van welke naam het wordt, weet je wel of het DE naam is.

ps: bij mijn zus werd het dus de andere naam! ;)

hummeltje5, NiVa0230 en nneah vinden dit leuk.
  2. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Dank voor jullie tips dames :) ik krijg stilaan meer vertrouwen dat we er wel uit zullen geraken :roflmao:

Magnolia29 en Cil88 vinden dit leuk.
  3. Jacy82

Jacy82 Bekend lid

24 nov 2018
    752
    422
    63
    Vrouw
    Ik had het ook. Pas na de bevalling besloten en toen nog wist ik het eigenlijk niet. Maar ik ben wel blij met de naam hoor.

Master vind ik trouwens een super stoere naam. Ken ook alleen een pittige stoere vrouw met deze naam dus dat zal t wel zijn. En veel origineler dan luna

4. MDK

MDK Bekend lid

6 mei 2015
    644
    375
    63
    Vrouw
    Heb je al proefdrukken van geboortekaartjes met beide namen besteld? Ik vind het vaak verhelderend om de naam echt op papier voor me te zien, alsof je er dan meer gevoel bij krijgt (zo van, ja dit klopt of nee dit is t toch niet). Misschien ook een optie om te proberen :)

Zonnestralen vindt dit leuk.
  5. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.632
    8.365
    113
    Vrouw
    Ik vind j.ulia het beste passen bij de andere namen. Je kan ook nog overwegen om drie namen te geven.

6. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Ook een goeie inderdaad! We hebben nog geen kaartje, maar als we dan nog twijfelen bestel ik inderdaad eens allebei.
    Al heb ik voor Lune een heel ander thema in gedachten dan voor Aster haha.

7. MDK

MDK Bekend lid

6 mei 2015
    644
    375
    63
    Vrouw
    Bestel 2 verschillende :thumup: kun je niet alleen bekijken welke naam, maar ook welke associatie / thema je t meeste aanspreekt!

hummeltje5 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina