Mijn zus had de 2 namen in een zakje gestoken en hun zoontje er één laten trekken. Die naam zou het worden. Aan het eerste gevoel dat je hebt na het lezen van welke naam het wordt, weet je wel of het DE naam is. ps: bij mijn zus werd het dus de andere naam!
Ik had het ook. Pas na de bevalling besloten en toen nog wist ik het eigenlijk niet. Maar ik ben wel blij met de naam hoor. Master vind ik trouwens een super stoere naam. Ken ook alleen een pittige stoere vrouw met deze naam dus dat zal t wel zijn. En veel origineler dan luna
Heb je al proefdrukken van geboortekaartjes met beide namen besteld? Ik vind het vaak verhelderend om de naam echt op papier voor me te zien, alsof je er dan meer gevoel bij krijgt (zo van, ja dit klopt of nee dit is t toch niet). Misschien ook een optie om te proberen
Ik vind j.ulia het beste passen bij de andere namen. Je kan ook nog overwegen om drie namen te geven.
Ook een goeie inderdaad! We hebben nog geen kaartje, maar als we dan nog twijfelen bestel ik inderdaad eens allebei. Al heb ik voor Lune een heel ander thema in gedachten dan voor Aster haha.
Bestel 2 verschillende kun je niet alleen bekijken welke naam, maar ook welke associatie / thema je t meeste aanspreekt!