Staan er misschien voorwerpen in die kamer of in huis waar energie aan vast kan zitten? Ik heb vaak the haunted collector gekeken en daar onderzoeken ze dan ruimtes op energie/geesten en vaak schijnt er dan een oud voorwerp aanwezig te zijn waar energie aan vast zit.
Ik zou eerst eens kijken of er geluiden zijn, of andere dingen, die de slaap verstoren. Eerst eens goed bekijken of er geen concrete dingen te vinden zijn, voor je kwakzalvers aan het werk laat gaan...
Daar word ik op onze eigen kamer altijd wakker van en mijn man hoort dan niks... Heel irritant, ben blijkbaar nogal gevoelig voor lage tonen.
Voor als er iemand geïnteresseerd is in dit onderwerp is dit de link Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Sinds er in dochter haar kamer een ruw stuk seleniet staat slaapt ze van 8 tot half 8 daarvoor was ze meestal rond half 6 wakker en moest ze snachts altijd drinken. Gebruik seleniet om een beschermend netwerk* rond uw huis te bouwen - zo creëert u een veilige, rustige ruimte die geen invloeden van buitenaf toelaat- of plaats het in de hoeken van uw woning. Een groot stuk seleniet in huis zorgt voor een vredige atmosfeer. Selenietstaven zijn te gebruiken om wezens van de aura* los te maken of om te voorkomen dat iets van buiten de geest beïnvloedt.
Psycholoog? Uitdrijving? Dat je er niet in geloofd ( want zo te lezen aan jouw tips geloof jij er niet in ) is geen probleem maar ga dan geen dingen zeggen die nergens op slaan.
En waarom zou het nergens op slaan? In mijn ogen heb je psychische Hulp nodig als je serieus denkt dat je geesten denkt te zien omdat het voor mij net zo waar is als iemand die beweert een reïncarnatie van Ghandi te zijn of een buitenaards wezen. Maar als je erin gelooft of erin mee wil gaan voor het geval het wel waar is, kunnen er verschillende sessies ge houden worden om ruimtes de reinigen en geesten uit te drijven. (Iets uit een ruimte verwijderen is net zo goed uitdrijven, zelfs koeien van een weiland halen is uitdrijven!!) Ik heb het niet over exorsisme oid hoor. Het ging hier niet om (in mijn ogen ingebeelde) geesten uit personen te drijven. Dat ik er niet in geloof betekent niet dat ik er niks van weet.
uitdrijven: elimineren, uitbannen, bezweren, verjagen, verwijderen, wegjagen Als je denkt dat.er iets wat jij weg wil hebben drugs je het dus wel degelijk uit
Nou je weet er blijkbaar helemaal niets van anders geef je iemand niet de tip om naar een psycholoog te gaan of een uitdrijving te laten doen. En ik weet heus wel de betekenis van het woord uitdrijving, hoef je mij niet uit te gaan leggen. Gaat mij er om dat je zoiets als tip geeft. Wij ( de mensen die dus wel in geesten geloven ) zijn niet gek hoor. Wat zou een psycholoog dan moeten doen? Kan daar altijd een beetje geïrriteerd door raken als mensen zeggen dat je dan maar langs een psycholoog moet gaan.
Ik denk dat born2bemom het woord 'geloven' niet helemaal snapt... For the record: Ik geloof niet in een god-achtige entiteit en ik ben zéér skeptisch wat betreft 'geesten'. Ik vind sommige mensen naiëf (ik kan hier zo niemand noemen, dus voel je niet aangesproken!), maar ik zou ze niet 'voor gek' verklaren. Om iemand, die in geesten gelooft nou naar een psycholoog te verwijzen, vind ik ook te ver gaan. Misschien moet je dan zelf maar even een afspraak maken. Niet omdat er een steekje los zit of zo, maar voor wat zelfreflexie op het gebied van sociaal/maatschappelijk (on)wenselijk gedrag. En nee, dat meen ik niet letterlijk, maar het is even de bal terug kaatsen
Hier ook precies hetzelfde gehad met de babykamer. Ikzelf geloof in het spirituele maar ik ben aan de andere kant ook weer nuchter en zoek er een logische verklaring achter. Laatst ging de mobiel van zijn bedje ineens af en dat is toch raar want er zaten geen batterijen in . Als ik zelf op het kamertje sliep voelde ik een enorme haat en boosheid. Baby slaapt nu bij mij en man in die kamer. Hij gelooft helemaal niet in dat soort dingen maar sliep daar ook slecht. Iedergeval je kan eerst proberen de kamer te reinigen met witte salie en bergkristal. Als dit niet helpt zou ik hulp zoeken.
Geloof jij in God Born2bemom? Ik vraag dat omdat stel dat jij Nee zegt, zou je dan ook tegen die mensen zeggen dat ze een psycholoog op moeten zoeken omdat ze in iets geloven waar jij niet in geloofd? Dat is in mijn ogen namelijk precies het zelfde.
Dames, laten we hier nou niet het zoveelste welles-nietes-topic van maken TS: Het wil ook nog wel eens helpen als je gewoon even hardop zegt dat iedereen weg moet gaan, omdat "je zoontjes naam" wil slapen.
Ik maak er geen welles - nietes spelletje van. Als iemand niet geloofd dan zal ik je echt niet op gaan dringen dat je wel moet geloven. No hard feelings. Het gaat mij er om dat er geopperd word dat TS naar een psycholoog moet gaan omdat ze denkt dat er iets in het kamertje van haar kindje zit. Komt bij mij gewoon over alsof je TS dan voor gek verklaard. Dat valt bij mij niet goed.
Debaky ik moet zeggen dat ik het ook wel een beetje zo voelde hoor maar ik hoopte dat ik het verkeerd op pakte, moet zeggen nu ik meer reacties lees ik het ook een beetje jammer vind. Ach gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde mening anders zou er snel geen zp meer zijn
Dan lees jij dus wat je wil lezen. Wat ik zeg is dat TS de gulp moet zoeken die haar helpt. En welke weg dat is weet zij het beste. ik gaf aan dat aangezien ik niet in deze dingen geloof, een uitdrijving oid voor mij geen rust zou bieden, maar een gesprek met de psycholoog oid wel. Jij suggereert dat iemand gek is als hij/zij met een psycholoog gaat praten, ik niet. For the record. Ik geloof in God ja. Dus ik verklaar niemand voor gek.