Wat als je geen eisprong hebt?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Linnieke, 28 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ja als ik dat soms lees dat sommige meiden echt jaren ervoor knokken dan heb ik echt diep respect voor ze.. Ik zit al te zeuren naar 3 rondes.. haha.. Maar het klopt inderdaad, iedereen wordt zwanger om je heen.. Vind het ook wel leuk, kan hier en daar wat info vergaren.. Mijn buuf is nu zwanger van de derde.. Op het werk 3 collegas en 2 vriendinnen zijn zwanger.. Enig al die hormonen om me heen haha..

2. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Is goed meis.. Slaap lekker en post af en toe hoe het gaat! Ben echt benieuwd wat de ha zegt! Ik duim in ieder geval voor je!

Tot de volgende keer!

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Heb de reacties tussendoor ff niet gelezen.
    Maar donderdag posi-ovutest is dus dat op zijn laatst vandaag ( zaterdag dus ) een eisprong.

En dan zou je temp morgen moeten stijgen. Al kan die 37 ook al een stijging zijn.. Want ik heb het ook wel eens gehad, was niet zeker van de temp en dat paar seconden later getempt en hij was al flink gezakt..

Vergeet niet temp gaat pas omhoog als de eisprong al is geweest.

Ik ga er ook vandoor..

Succes en veel plezier met 't zwanger worden

4. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Hallo!
    Ik heb hetzelfde als jij, ik word elke maand ongesteld. Maar ik heb dus ook geen eisprong.
    Ik ben via de HA naar de gyn gegaan. En nu heb ik elke 2-3 dagen een echo om te kijken naar mijn eitjes. En waarempel, ze groeien! Dus misschien een idee om gewoon je door te laten verwijzen naar de gyn?
    Bij mij lag de oorzaak waarschijlijk aan mijn gewicht, dus nu ik aan het afvallen ben, gaat het beter!
    Maar als dit eitje nou niet gaat groeien, dan willen ze met mij verder gaan met medicatie.
    Ik hoop dat er voor jou snel duidelijkheid komt!

Liefs!

5. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ik word niet ongesteld, dus heb waarschijnlijk ook geen eisprong...

Eind december mag ik eindelijk naar de gyn en dan hoor ik hoop ik meer....

Als ik jou was zou ik idd gewoon eens naar de HA gaan om het te bespreken. Succes!

6. Linnieke

Linnieke Actief lid

7 sep 2009
    172
    0
    0
    Vanmorgen weer getempt en temp. was vandaag weer iets hoger, de 1e keer was het 36.9 en de 2e keer dat ik tempte ( meteen na de 1e keer ) was het 36.8, dus ik denk dat ik maar beter gewoon de 1e metingen kan noteren en me eigen niet zo gek laten maken door de 2e metingen.... Wat jullie??

7. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Linnieke, misschien is je thermometer aan vervanging toe? Zo'n ding verslijt natuurlijk ook en dan kan het wel eens zo zijn dat hij niet meer de juiste temperatuur aangeeft. Ik hoop dat je daardoor geen verhoging krijgt. Dat is toch beter dan geen eisprong he ;)

8. Linnieke

Linnieke Actief lid

7 sep 2009
    172
    0
    0
    Nou, eigenlijk is het een nieuwe thermometer.. had speciaal een nieuwe gekocht, aangezien de oude nogal wat jaartjes oud is!!

Ik ben nu een aantal dagen verder en weet nog steeds niet zeker of ik nou een eisprong heb.. Afgelopen donderdag dus de positieve ovu-test.. ( sochtends 36.7 ) vrijdag een negatieve ovu-test ( temp. 36.6 ) zaterdag schiet de temp naar 37.0, zondag naar 36.9 en vandaag 36.8.. Tja, mijn temp is nog steeds hoger, maar minimaal 0.1 of 0.2, ( mijn gemiddelde temp. is 36.6 ) Ben dus nog niets wijzer!! Ik moet wel zeggen dat ik er zo ONZEKER van wordt. Bah, ik vindt dit niet leuk!!
    Wat jullie? Wat vinden jullie van de temperaturen?

Grtz. Linnieke

9. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Hallo Dames,

Leuke toppic, als je een eisprong hebt moet je dit altijd voelen?
    Wij zitten in ronde 4 en in juli gestopt met de pil.
    Ik voel helemaal geen eisprong, moet dit? Voelt dit iedereen?
    Ik heb wel een steekjes of doffe steken maar als ik denk dat dit een EI kan zijn is het alweer weg en duurt het totaal nog geen minuut...
    Ik wil aankomende maand met temperaturen beginnen. Ik was eigenlijk al begonnen met oorthermometer maar die vloog alle kanten op dus nu maar rectaal! Moet je ook altijd op dezelfde tijd temperaturen?

Linnieke : mijn oorthermometer kan op hetzelfde moment (doe het een paar keer achter elkaar) van 35.6 naar 37.1 schieten! gekke dingen dus nu maar rectaal. succes met meten en hopelijk snel een eisprong!

groetjes Dorianne

10. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan zal het toch niet aan je thermometer liggen denk ik.... Ik heb wel even op je kaartje gekeken en ik vind het er toch wel goed uitzien hoor! Ik hoop dat je temp morgen weer lekker omhoog gaat en dat je gewoon een eisprong hebt gehad!

@ Dorianne: niet elke vrouw voelt haar eisprong. Zolang je gewoon ongesteld wordt, kun je vrij zeker zijn dat je er eentje hebt hoor. Een oorthermometer is trouwens geen goede methode om te temperaturen. Oraal of rectaal is het beste.

Deel Deze Pagina