wat als je kind nog minder waard is dan en nummer...

Discussie in 'De lounge' gestart door Sensea, 27 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    laat ze gewoon eens meetrainen met dat a team!
    het klinkt alsof ze een aardig potje kan keepen.
    de club waar ze nu 'bijzit' die kan je volgens mij echt beter links laten liggen:x

2. miekje80

miekje80 Bekend lid

27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Bij de dames moet toch kunnen zonder dispensatie?
    Mijn ervaring is dat de meeste clubs dames toelaten vanaf in ieder geval 16 jaar, dus lijkt mij dat jouw dochter daar gewoon in mee kan draaien.
    Kan zij niet eens contact zoeken met de trainer van de dames? Tenminste als jullie nog willen dat zij daar blijft voetballen.
    Maar wel erg vreemd dat niemand binnen de club reageert op haar emails. Succes!

3. tulip

tulip Niet meer actief

lekker weinig begrip en fatsoen van die club zeg. En rottig voor je dochter dat ze zo weinig interesse tonen. Ik hoop dat je snel nog ergens een plekje voor dr vindt.

4. Sensea

Sensea Niet meer actief

roes@ ik heb het verkeerd geformuleerd. de letters zijn de leeftijden van de kinderen en het team wat erbij hoord. ze spelen in klasses. mijn dochter in de derde. die club (van die aanbieding) in de eerste.

ik heb inderdaad aan haar vader gevraagd of hij vandaag wil vragen of ze een keer mee mag trainen.

maar nu het mooiste dus. of de duvel ermee speelt.ze kreeg gisteravond een mail. na 4 maanden dus hé! van de trainer van de dames. zelfs de voorzitter voelde zich niet geroepen een excuus te maken. de trainer zei dat het voltallige b team van de kaart is geveergd die bestaat niet meer. ( nee dat hadden wij ookal kunnen verzinnen) de jongste kinderen zijn terug naar het c team en blijkbaar had niemand bedacht dat er nog iemand overbleef. daarover wordt gezwegen in alle toonaarden. nu heeft die trainer dus gezegd dat ze bij zijn team mag trainen.

voor mijn dochter barste te bom op dat moment. nee , het uitschot moet ook nog ergens heen en nee, nu kan in ineens naar de dames. de dames kunnen de boom in. ( ze hebben ookal 2 keepers dus die zien haar aankomen) en ik wil ook niet daarheen ( paar dorpen verder) en ook niet daarheen ( die ploeg die ik dus noemde waar ze wel welkom is) ik vind dat veel te ver. ja, nu gaan we alles omgooien voor d'r en dat vind ze moeilijk. ze was echt zo boos en zo verdrietig en mijn hart brak. ze doet het zo graag. waarom ben ik altijd degenen die nooit ergens iets vanaf weet en waarom vergeet iedereen mij altijd. ik ga wel pushen dat ze een keer gaat kijken en gaat meedoen. voordat ze alles opgeeft omdat het nieuw is. ik wil niet dat ze het weggooid zonder het en kans gegeven te hebben, maarja het eerste?? dat is nogal een nivo natuurlijk. het is ook wel 40 minuten rijden en dat is best veel natuurlijk. ze kan met geen van de 2 opties (even los gezien of ze er uberhoubt bij 1 tussen kan) zelf meer met de fiets.ze was zooow boos, en zo vernederd, echt naar om te zien.

maar goed in ieder geval is er nu dan wel duidelijkheid. het is toch eigenlijk te zot voor woorden dat je zo uit een club gewerkt wordt omdat je een probleem bent vanwege je leeftijd of whatever hun probleem dan ook was met haar. als het aan mij ligt gaat ze echt niet naar die pottebakkers meer, walgelijk volk.

5. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ahh, meid, wat sneu :( En moelijk ook voor jou om aan te moeten zien. Wat kunnen mensen toch hard zijn. Bah!
    Ik hoop dat je dochter haar boosheid een plaatsje kan geven en dat ze misschien toch dat andere team wil overwegen, ondanks dat het ver weg is.
    Sterkte!

6. Sensea

Sensea Niet meer actief

dank je!

Deel Deze Pagina