raar gevoel in buik

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door blackberry0, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blackberry0

24 jan 2012
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    Ik probeer al een tijdje zwanger te worden, en lees altijd stiekem mee op het forum. Ik heb al lang geleden een account aangemaakt voor mijn zus maar zelf heb ik er verder nooit wat mee gedaan en zij ook niet. Nu lig ik in bed, en kan al weer niet slapen.. :x heb veel last van afscheiding, en speur ook elk onderwerp daarover af hahaha. Ik moet aanstaande woensdag als het goed is ongesteld worden, ik heb een onregelmatige cyclus. De ongesteldheidskrampen zijn er nu al.. en de steken in mijn buik ook al een aardige week..

Maar goed daar ging het niet om, ik lig nu dus in bed en voel ineens mijn buik twee keer samentrekken. Net plopjes of een vevoel van dat er tegenaan geduwd werd van binnen. (hiermee bedoel ik niet dat er misschien al een wonder in mij groeit, dat kan natuurlijk niet.. maar dat is denk ik de beste beschrijving.)

Hierdoor dacht ik gelijk aan mijn account, en vond dit zo raar dat ik toch erg benieuwd ben naar jullie ervaringen???? heb dit nog nooit gevoeld....:(

Liefs, en wens jullie allemaal een dikke + toe

2. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    mss eisprong als je zegt dat je cyclus zo onregelmatig is of voorbode van je ongi
    succes in ieder geval

3. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Het zou zomaar kunnen! Spannend hoor!

4. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Spannend! Suc6

5. blackberry0

24 jan 2012
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor de reacties! na al die tijd blijft wachten toch altijd nog spannend...

6. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Die plopjes kunnen ook je darmen zijn. Ik heb het af en toe ook het voelt bijna hetzelfde als dat je je baby voelt aan het begin. (ik heb het af en toe zo sterk dat ik echt het gevoel heb dat er een kleintje in zit, wat dus (nog) niet zo is)

Maar wie weet zijn het innestellingskrampen :)

Het is gewoon erg lastig te zeggen, ik merk het nu ook dat ik elk ding aanzie voor een zwangerschapssymptoom terwijl dat uiteindelijk niet zo is. En ik ben al 2x zwanger geweest, dan zou je zeggen dat je het wel herkend.. niet dus :(

7. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Spannend! Succes meid!

8. Diet

Diet Actief lid

19 sep 2012
    183
    0
    0
    Overijssel
    Haha begrijp je precies, morgen is mijn nod. En er is nog geen dag voorbij gegaan zonder krampen in buik! Vandaag voel ik ineens niks meer en voel constant aan Boobs of die al pijnlijk zijn, haha hopeloos hè. Maar we kunnen helaas toch niet Anders dan gewoon onze nod afwachten,

Succes meid en hopelijk voor ons is het wat haha!

9. blackberry0

24 jan 2012
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    pinkpuma: Ja dat zou je wel zeggen, ik heb eens een vroege miskraam gehad en moet je zeggen dat ik daarna vaak gedacht heb dat ik inderdaad zwanger was, maar helaas.. maar zo blijft de spanning er toch wat in moet je maar denken, het is allemaal een groot avontuur.. ook al word ik er soms gek van!

Diet: ik heb precies het zelfde! loop al bijna een week rond met lage rugpijn, en krampen in mijn buik. Laatst was het zo erg dat ik dacht ongesteld te worden, maar niks.. dat is nu ook over. Ook ik voel telkens aan mijn borsten of er wat is hahah, ik zal voor je duimen dat jij straks een mooie positieve test hebt! en dan zeker even laten weten hé!

Deel Deze Pagina