Hoe lang laten jullie je baby slapen? Onze baby slaapt de laatste dagen na het avondeten de hele nacht door, maar dat betekent dus bijvoorbeeld vandaag vanaf ongeveer 18:00 uur tot de volgende ochtend - om 6:30 uur als mijn man opstaat wordt hij dan wel wakker. Is het te lang om hem ruim 12 uur te laten slapen zonder eten (of schone luier)? Hij is 7 maanden oud. Ben het niet gewend, want onze oudste sliep pas heel laat door (eigenlijk nog steeds niet echt en hij is nu 4,5 jaar...)
Mijn dochter doet dit al sinds ze 7 weken is! Nu is ze bijna 13 maand en ze slaapt al tijden vanaf half 6 tot de volgende dag 8:30! Mijn oudste sliep ook pas met 9 maanden door en dan ook niet zo lang maar zou hem gewoon laten slapen! groetjes Ylona
anders ik wel. Justin was altijd s nachts wakker, en s morgens vroeg. Helaas doet Carmen er nóg een schep bovenop.. t is niet anders.
Onze kleine man heeft eigenlijk vanaf het begin ook al door geslapen. En dat werd iedere maand iets later wakker worden s`morgens. Het is nu al een poosje zo dat ik hem om 19.00 uur naar bed brengen, en dat meneer de volgende ochtend rond 9.30 uur, 10.00 uur wakker word. Geniet ervan zou ik zeggen