. Wat als je man BNer zou zijn?

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 15 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Mijn man is niet zo bekend in Nederland maar wel in het buitenland. Het heeft z'n voordelen en nadelen, regelmatig met winkelen en in restaurants willen mensen op de foto of staren ze de hele tijd etc.

2. Dan hadden wij écht, écht, écht geen relatie! Ik ben een jaloers kreng, ik zou dat niet trekken hoor!

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Amen :)

4. Wat lijken we toch op elkaar :p

Jouw man zou dan overigens een BOer zijn *proest*

5. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik ken sowieso het Nederlandse Hollywood niet. Ik weet (denk ik) wel wie Frans Bouwer is en Marco Borsato. Maar verder kom ik niet. :) Ik heb ook nog nooit GTST gezien, en ook nog nooit The voice of Holland of dat soort gedoe gezien. Ik ken eigenlijk ook geen vrouwelijke beroemdheden.. Erg eigenlijk, haha.

6. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Haha mijn man zou alleen bner kunnen worden als hij Hollands next chef bitterbal zou worden:p.

D'r zit geen greintje ambitie in die dikke kont terwijl hij genoeg kansen heeft/had om een grote naam te krijgen in de culinaire wereld.

Maar zoals in een eerder topic is hij hier in dat mooie dorp al redelijk bekend in de zij van hij kent iedereen en iedereen kent hem en ik moet dus ook iedere 5 min. Iemand gedag zeggen bekend.

Maar mocht het ooit zover komen denk ik dat het me weinig zal doen.

Zoals mijn moeder altijd zegt; ze kennen beter over je lullen als van je eten :p.

7. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Als mijn man een Bn'er was, was hij vast niet met mij, maar met een of ander lekker fotomodel :D

8. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Mijn vriend is en ex bn'er, althans als je van die sport hield.
    Zelf heb ik hem na het stoppen van zijn topsport pas ontmoet, anders had ik denk ik ook nooit wat met hem gehad.
    In het buitenland word hij nog regelematig herkent, in Nederland zeer sporadisch, voel me wel trots op hem dan hahaha
    Zelfs vind hij hetb allemaal prima zo, hij vind het heerlijk om zonder gedoe over straat te kunnen gaan:D

Deel Deze Pagina