wat als je onterecht beschuldigd wordt van vreemdgaan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 2 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Even ter info, hij was er de hele tijd bij

2. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Plus 1 ;)

Ik heb het 1 keer mee gemaakt, gezegd dat als hij dat denkt hij zijn spullen kan pakken en weg kan wezen.

3. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Wie was waarbij ?

4. Luja

Luja Niet meer actief

Dit geldt ook voor mij :)

5. Nosie

Nosie Lid

29 okt 2011
    35
    0
    6
    NULL
    NULL
    De pot verwijt de ketel tot hij zwart ziet....
    Been there done that.

Ik werd keihard beschuldigd van vreemdgaan, uiteindelijk was hij degene die betrapt werd door zijn eigen kind...

6. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Mijn vriend was erbij toen die getrouwde man hier was

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik zou toch aandringen op een goed en stevig gesprek.
    Het is niet gelijk gezegd dat hij ondertussen vreemd gaat.
    Ik zou nu niet een beslissing nemen uit pure boosheid. Misschien is het een optie om even een paar dagen zonder elkaar te zijn. Dan hebben jullie beide de tijd om na te denken, voor er stappen ondernomen worden waar jullie spijt van kunnen krijgen.

Hij beschuldigt jou, jij ontkent.
    Jij beschuldigt hem, hij ontkent.

Jij weet zeker dat je gelijk hebt dat hij is vreemdgegaan en visa versa.

8. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Moedertjevj het was handiger geweest als je het hele verhaal in een keer even had verteld, in plaats van elke keer 1 zinnetje. Dat maakt het nogal verwarrend en heel onlogisch.

Hij was er dus bij toen die man er was, en hij zegt dat hij denkt dat jij vreemdgaat. Terwijl hij ernaast zit? Dat klopt toch van geen kant?

Jullie communiceren volgens mij erg slecht met elkaar en nu ben je ineens zeker dat hij vreemdgaat. Je weet t helemaal niet zeker, dus om hem er ineens uit te schoppen lijkt me nogal drastisch...

Ik vind het een vaag verhaal om eerlijk te zijn... Of komt er nog meer info wat nog ontbrak? :p

9. adi

adi Niet meer actief

Zo denken vrouwen.

Voor een onzekere man kan seks met jou juist het zoek naar bevestiging zijn, dat jij van hem bent en bij hem hoort. Mannen kijken heel anders naar seks.

Ik lees de reacties op deze topic echt met verbazing. Als een vrouw zegt dat ze denkt dat haar man vreemdgaat, gaan jullie allemaal tegen haar roepen dat zij dan vast zelf iets te verbergen heeft???

Ik lees juist dat de man van ts aangeeft die vent niet te vertrouwen. Weten wij veel wat er op achtergrond nog meer speelt, wat de connectie is tussen de man van ts en die andere man, wat voor verhalen haar man elders opgepikt heeft enz.
    Hoe komen jullie erop dat man van ts ineens vreemd zou moeten gaan?

10. Slaapkop

Slaapkop Actief lid

25 aug 2014
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou hem vertellen dat het niet zo is en vragen waarom hij dat denkt. Als hij erop zou doordrammen dan kent hij mij dus niet en is er geen vertrouwen. En zonder vertrouwen in ren relatie kom je niet ver.

11. tompoes

tompoes Bekend lid

12 okt 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    Ik zou toch eerst serieus praten waarop de beschuldiging gebaseerd is. Maar mocht mijn man mij structureel niet geloven, dan heeft hij geen vertrouwen meer in mij/ons en dat is echt een serieuze overweging om er mee te stoppen.

12. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik zou me enorm boos worden omdat ik niet word geloofd, eerlijkheid staat hoog in het vaandel

13. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Ik zou heel boos worden en hem van mijn onschuld proberen te overtuigen. Als hij me nog steeds niet zou geloven dan zou ik hem naar feiten vragen waaruit blijkt dat ik vreemd ga?

14. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Mijn man is niet jaloers aangelegd dus die zou het totaal niet erg vinden als ik met een andere man leuk kan praten ofzo.

Ik daarin tegen ben juist best jaloers:) ik zou het ook niet leuk vinden als mijn man regelmatig ging koffie drinken o.i.d. met een andere vrouw.
    Stel dat het even niet zo lekker gaat in je huwelijk en hij kan met die ander heel goed praten e.d.... dan is t niet zo gek als hij iets voor die ander gaat voelen toch? of eenmalig in een opwelling elkaar zoenen ofzo?
    Ik denk wel vaker als we fikse ruzie hebben 'stel dat hij nu een leuke vrouw tegenkomt?' maar tegelijkertijd weet ik wel dat hij van mij houd.
    Hij zegt ook altijd dat hij mij de leukste/mooiste vind dus ik vertrouw hem wel. Maar toch.. ik zou me er niet heel fijn bij voelen als hij regelmatig één vrouw in het bijzonder op de koffie had bijvoorbeeld.
    Is dat heel gek? een beetje jaloezie vind ik wel gezond.
    Maar het moet niet zo zijn dat je je man of vrouw gaat negeren of stom tegen hem gaat doen omdat hij leuk met een ander kan praten.

15. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik vind dat wel erg overdreven hoor....
    Dus als jouw man/vriend jou beschuldigd van vreemdgaan wil je gelijk stoppen met jullie huwelijk/relatie?
    Je kan altijd praten, desnoods in therapie gaan als praten samen niet lukt.
    Er gelijk mee willen stoppen snap ik niet. Vertrouwen kan altijd weer terug komen. Tenzij het niet beter wordt.

16. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nja regelmatig... Volgens mij dacht ik ergens te hebben gelezen dat het 1x in het half jaar ongeveer is en dat haar man/vriend er de laatste keer zelfs bij was...

Dus ja dan vind ik dat heeeel overdreven

17. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Precies dit :) Precies!!

18. adi

adi Niet meer actief

Ik kan me niet voorstellen dat haar man denkt dat zij vreemdgaat TIJDENS die 2 koffieuurtjes, waar de kinderen of hij bij zaten ;))

19. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ja ik heb geen idee, ik was er niet bij:)

Dit is alleen wat ik uit het verhaal haal, als ik het goed gelezen heb tenminste

Tenzij ze elke week met m gaat koffiedrinken... Daar zou ik ook niet heeeel happy van worden

20. Kolovski

Kolovski Niet meer actief

Och er zijn zelfs mannen die denken dat je vreemd gaat zonder aanleiding hoor;)

Deel Deze Pagina