wat als je onterecht beschuldigd wordt van vreemdgaan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 2 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Brr, zo ken ik er ook een ja....

2. Kolovski

Kolovski Niet meer actief

Ik ook...

3. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Hij heeft zich gisteren uitgebreid verontschuldigd. Ik heb hem ook gevraagd of hij mss iemand anders heeft, hij heeft gezworen dat het niet zo was. Hij zei mij dat hij gewoon bang is om mij te verliezen, hij vindt die gehuwde man beter dan hijzelf, dat snap ik niet goed, maar ja.

4. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Dus alles is nu weer goed tussen jullie of hoe moeten we dit zien ?

5. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Ik vind het ook een beetje een vaag verhaal allemaal.. Van alleen met een man koffie drinken, naar koffie drinken met je man erbij. Van hij kan 'opzouten' en hij gaat vreemd naar hij heeft zich verontschuldigd. En dat was het? Geen gesprek verder over hoe jullie je voelen? Hoe jullie naar elkaar kijken? Hoe kan het vertrouwen in elkaar weer groeien?

Er hoeft maar iets te gebeuren, en je hebt weer dezelfde issues als hierboven als er niet over gesproken wordt..

6. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    We hebben uiteraard een lang gesprek gehad en beide onze twijfels uitgesproken

7. ShampooL

.. ja, en nu dan? Vertrouw je hem nu wel dan? En hij jou? Praat hij weer met je ? Ben je nog boos op hem of niet meer ? Gaan jullie in therapie vanwege de vertrouwen issues die jullie beide hebben ? .. of is hiermee de kous af en doen jullie alsof er niets is gebeurd ?
    Want blijkbaar speelt dit al langer en vaker. Hij naar jou en jij naar hem.

Ik snap het niet zo goed hoor. Je opent een topic voor advies maar het lijkt wel alsof we de informatie uit je moeten trekken... als je er niet over wil praten, zeg dat dan ;)

8. adi

adi Niet meer actief

Ik ben denk ik de enige in deze topic die de kant van deze man probeert te begrijpen.

Het is niet zo gek dat ts helemaal onzeker wordt Als ze 7 pag lang alleen aan moet horen dat haar man vast wel vreemdgaat en dat ze hem eruit moet schoppen en weet ik veel wat voor drastische maatregelen moet nemen. Terwijl uit haar verhaal geen enkele aanleiding blijkt daarvoor.

En ik denk dat ik ook relatieterapeut word, als ik zp mag geloven verdienen die gouden bergen. Rennen jullie ook allemaal meteen in therapie bij een vertrouwensdip in de relatie?
    Misschien wilt deze koppel deze dip zelf oplossen?

9. ShampooL

Ik weet niet hoe heftig de situatie is dus daarom dat ik zeg dat relatie therapie misschien kan helpen bij hun ? - Ik heb geen idee. Ik lees dat hij haar niet vertrouwd, maar ook dat zij hem niet vertrouwd. Dat ze het zat is en hem eruit wil gooien. Dat vind ik een extreme situatie die misschien extreem hulp nodig heeft ? Als TS de problemen zelf wil oplossen dan is dat ook haar goed recht.

Nogmaals, ik heb geen idee want TS zegt niet meer dan 1 zinnetje. En ik kan uit haar zinnetjes niet opmaken of ze wil doorpraten of dat ze hiermee het topic wil afronden. Dus ik vraag maar door ..

( Oh, en ik ben nog nooit bij een relatietherapeut geweest hoor, maar ja ik heb ook geen problemen in mijn relatie :p )

Deel Deze Pagina