Ben het helemaal met je eens blackeyedgirl! Zulke opmerkingen slaan werkelijk nergens op, want als je er veel mee bezig bent zwemmen de zaadjes echt niet de andere kant op of gaan je eileiders spontaan open.. Ennuh, hoe zou je er NIET mee bezig moeten zijn als je al in de MMM zit en allerlei onderzoeken of behandelingen krijgt waarvoor je een paar keer per week naar het ziekenhuis moet? Dus idd, laat opmerkingen als "als je er niet mee bezig bent is het zo raak" alsjeblieft achterwege..
Hier is er niks aan de hand, maar toch komen deze opmerkingen hier JUIST hard aan hoor. Het is dus mijn schuld dat het na dik 3.5jr nog niet gelukt is?
ja dat kan ook (dat er geen reden is dat het niet lukt, bedoel ik), maar ik sprak voor mezelf, omdat ik dus wat 'mankeer'
ik ben vorig jaar juni gestopt met de pil, nog niet zwanger. Collegaatje kwam vorig jaar heel voorzichtig naar me toe, uh, An, ik ben zwanger... vond het heel moeilijk om mij haar fijne nieuws te vertellen. We waren nog maar kort bezig: so what dacht ik. Begin dit jaar kwam er een ander collegaatje die (eindelijk!!!) zwanger was. Geen idee hoe lang ze er over had gedaan, maar naar ik begreep aardig tijdje. Ik ben blij gebleven voor haar totdat ze van de afdeling weg was, toen stortte ik letterlijk in. Ze had het via een andere collega gehoord en snapte het wel. Heeft met zelfs klein beetje geholpen en is nu met zwangerschapsverlof. Ik zelf... nog steeds niet zwanger. Vrijdag is NOD. Zal wel ongi worden... ik geloof er op t moment gewoon even niet in. Ben hier wel al een aardig tijdje niet meer geweest, puur omdat ik alleen maar baby minded was. Ik probeer nu m'n instelling te handhaven: we zien wel waar t schip strand... Is verdomde moeilijk. Wens iedereen in het schuitje van een jaar of langer bezig veel positiviteit toe! *knuffel* Al is het vaak o zo moeilijk.
oh ja, en ik reageerde dus eigenlijk op een bericht die daarvoor weer was geplaatst door iemand anders....