Hey dames, Ik heb vandaag op 6/7 dpo progesteron laten prikken in verband met tussentijds bloedverlies. Ik heb namelijk elke ronde vanaf 8 dpo al bruinverlies. Progesteron was 21,2 en oestradiol 75. Dus in plaats van een lage waarde zijn ze eerder aan de hoge kant. Dus het verklaart helemaal mijn bloedverlies, wat ik deze ronde uitzonderlijk al sinds gisteren (5/6 dpo!) heb. Iemand hier ervaring mee? Ik heb geen idee hoe of wat nu verder.
Ik weet niet meer welke waarde ik had, maar mijn progesteron was in orde. Toch had ik ook altijd bruinverlies voor nod. Ik mocht op gegeven moment utrogestan gaan gebruiken en dat voorkwam het bruinverlies wel. Dit op eigen verzoek. Volgens de gynaecoloog zou het niets toevoegen. Het argument dat ik er rust in zou vinden, omdat ik nu iedere maand gefrustreerder erdoor raakte, heeft haar over gehaald. Ben er uiteindelijk niet sneller zwanger van geworden, maar gaf wel rust en gevoel van eerlijke kans. Wat zou je er zelf mee willen? En wat zegt je eigen arts?