Bang om te testen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Chan5, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chan5

Chan5 Lid

17 aug 2010
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Het klinkt misschien stom, maar ik ben na 4 miskramen te hebben gehad en gister een heeeeeeeeeeeeel licht streepje te hebben gehad bang om morgen(NOD) te testen.

Mijn vorige miskramen begonnen ook met licht positieve streepjes die de dagen erna lichter van kleur werden, totdat ik een miskraam kreeg. Echter heb ik nu wel last van meer(intensere) symptomen dan bij de vorige drie keren, namelijk grotere/gevoelige borsten, misselijkheid met vlagen(vooral s'ochtends), sterker reukvermogen, slecht slapen, opzette buik en vaker plassen. Ik ben zo bang om morgen te testen en geen positief streepje te zien.

Zijn er meer vrouwen met angst om te testen? NOu ja de angst op weer een teleurstelling? Wellicht weer de angst op een miskraam?

Liefs, Chan5

2. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Hee meid,

Ik ken de angst (gelukkig niet) maar wil je alleen even heel veel succes wensen. Ik hoop voor je dat het deze keer mag uitgroeien tot een gezonde baby. Ik duim voor je.

Liefs
    Tara

3. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    owwww ik ken het gevoel! En heb eigenlijk maar 1 keer getest... toen was ik zwanger dat ook is geeindigd in een miskraam.. Nu door uitblijven van mijn menstruatie (PCO) aan de clomid en weet dat ik een eisprong heb gehad vorige week... 5 juli mn testdag en ben nu al zenuwachtig.... drama zeg dit..

Succes!

4. marlies77

marlies77 Lid

20 jun 2011
    27
    0
    0
    onderwijs
    Venlo
    Yep....herken het helemaal. Idd om gek van te worden.
    Heb vandaag/morgen mijn NOD.....en had vorige week echte zwangerschapskenmerken (misselijk, pijnlijke boobs etc), maar vanaf zaterdag zijn ze 'weg' (net als bij mijn vorige MK met 6 weken) en had ik 's avond in kleine bloeding...dus ben ook weer bang dat het wederom mis is. Ik ben al een dikke week bezig met 'niet durven testen'.....en nu durf ik al helemaal niet meer.
    Tja..we blijven maar zo :) als we kunnen! Nieuwe ronde, nieuwe kansen.....

@Chan5, Je signaaltjes klinken in ieder geval goed! Duim voor je!!
    @Trijntje 81...Duim ook voor jou voor de 5de!

5. Chan5

Chan5 Lid

17 aug 2010
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden,

Bedankt voor jullie reacties..

@Marloes: Zou jij het morgen op je NOD aan kunnen te testen?Om toch uitsluitsel te krijgen of wacht je op je mens? Zullen we anders samen de moed verzamelen en morgenochtend testen (als je hopelijk nog niet je mens hebt gehad)? En daarna hebben we geen andere keus, dan weer zo :) onze nieuwe ronde met een nieuwe kans in te gaan..

@Trijntje: Ik duim voor je mee..

Deel Deze Pagina