wat als je vriend nooit iets wil doen met gezin?

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    En dan zeg je: nou ik mis je nu al, daaaag.

Met alle respect, dit is weer een topic waarvan ik denk: serieus?
    Waarom laat je je zo behandelen...?

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nou dat eten snap ik ook niet...
    Je gaat toch niet je kind tot 8 uur geen eten geven omdat meneer zou koken en ondertussen gewoon bij een ander wijf zit...?!!!!

Wat hier ook beloofd word... Tussen half 6 en 6 eten we... Ben je er gezellig!
    Ben je niet op tijd... Heeft hij pech en eet hij alleen...

Verder heb je helemaal niks aan deze vent... Hij houd niet van je... En de enige reden waarom hij terug gekomen is omdat hij is gedumpt door die andere vrouw en hij geen zin heeft om eten voor zochzelf te maken, zn huishouden te doen en hij moet zo nu en dan eens zn piemel in jou stoppen....
    En is ook nog eens een belabberd voorbeeld voor je zoon

En wat denk je hoe je zoon zich voelt...? Dat er een vent is huis is die helemaal niks met hem doet en je zoon aan zn lot overlaat...
    Daar word je zoon geen sterk, zeker persoon van hoor

3. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    dan pakt ie toch lekker zijn spullen?
    als ie echt van je houd dan komt ie wel terug en gaat ie nadenken over hoe hij zich gedraagt en zo niet dan weet je genoeg.

en heel eerlijk ik vind dit echt niet een goed voorbeeld voor je zoontje

4. KimK

KimK Niet meer actief

Ohoh, sneu toch altijd om te zien dat er moeders zijn die minder van zichzelf/kind houden dan van zo'n lapzwans en dan maar alles doen voor zo'n mongool. Begrijp dat echt niet. Soms lees ik hier topics en denk ik neeeee joh dit kan gewoon nietwaar zijn....

5. soeee

soeee Niet meer actief

Goedemorgen Kim, lekker geslapen scheetje? :D Haha, wel helder en duidelijk. Kusjes soeee (en Sara, maar die slaapt nog)

6. Drieka

Drieka Niet meer actief

Hoe vervelend het ook is maar dan kan hij toch ook beter vertrekken? Zo heb je ook helemaal niks aan hem dan alleen ergernissen en eerlijk gezegd denk ik dat hij die uurtjes dat hij onbereikbaar is op zaterdag niet alleen aan die ander denkt maar er misschien ook wel bij is??

7. KimK

KimK Niet meer actief

Haha, gek kind. Heerlijk geslapen. Hoop dat TS gewoon gaat inzien dst ze vele malen beter verdient als een man die haar als tweede keus ziet...

8. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik heb maar de helft van de reacties gelezen en eigenlijk vraag ik me ook af wat je bij hem doet?

Respect is ver te zoeken bij hem!
    Als mijn vriend mij uit zou lachen omdat ik hem wil vertellen hoe ik me ergens bij voel dan zou ik hem persoonlijk het gat van de deur aanwijzen!

Als jullie niet samen wonen en hij dus alleen maar in het weekend op zijn luie gat zit bij jou thuis wat heb je er dan aan?
    Ook dat "vermist" zijn, wat is dat voor onzin?
    Ik had allang gedacht dat ie weer bij een of andere vrouw ik bed zou liggen als hij zo lang niks van zich laat horen en hij ook niet wilt verklaren wat ie elke week aan het doen is.

Heb je voor jezelf wel eens opgeschreven wat de leuke dingen zijn en de niet leuke dingen?
    Dan kan je gelijk zien of alle niet leuke dingen het waard zijn om bij hem te blijven.

Sterkte!
    Maar denk aan je eigen! Zoals hij duidelijk laat zien, een ander doet het niet voor je.

9. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Pffff. Ikke niet begrijpen! Ik zou echt niet met een man kunnen zijn die niet ook voor mijn kind gaat. Het is zo leuk om een vent te hebben die (zelfs alleen) met kids naar kinderboerderij, strand, bos. Er is geen dag dat e samen vrij zijn en niks met de kids doen!
    Dat verdien jij toch ook?

10. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Jullie hebben gelijk. Ik vind dat hij mij manipuleert. Kan dat?

11. Logan

Logan Niet meer actief

Jij wil wat leuks doen met je zoon en hij niet. Als jij alleen gaat, vertrekt hij dus blijf jij thuis.
    Wat denk je zelf? Dit is niet goed hoor...

12. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Euh ja absoluut, van mij kon hij kiezen of je gaat mee of je maakt je dreigement maar waar en gaat naar je eigen huis. Je laat je dagen toch niet door een ander verpesten, wie dan ook?

13. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Hij is een lapzwans, maar jij laat het zelf toe als deurmat gebruikt te worden.

Laat hem vertrekken naar zijn huis en ga jij lekker met je zoon een mooi leven opbouwen.
    Ik zie hier geen plus punten in hem, alleen maar minpunten en eerlijk ook in jou.
    Kies voor jezelf en je zoon.

14. Clivia

Clivia Bekend lid

12 jul 2014
    843
    103
    43
    NULL
    NULL
    Vraag jezelf eens af:
    Hou je echt van hem?

Of hou je van 'hoe het zou kunnen zijn'. Hou je van "hoe het ooit was'?
    Hou je van hem zoals het NU is?

Klopt het beeld wel wat je hebt van de relatie? Is het een reëel beeld?
    Of hou je vast aan iets wat er niet is, maar waarvan je hoopt dat het ooit (weer) gaat komen?

15. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    wat denk je zelf, zou dat kunnen :(:(

16. meike1234

meike1234 Actief lid

27 sep 2011
    218
    0
    0
    Nederland
    Heftig hoor. Lijkt me echt verschrikkelijk. Al eens aan relatietherapie gedacht?

17. Slaapkop

Slaapkop Actief lid

25 aug 2014
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    "We" hebben gelijk, ze "ziet" ook in dat ze wordt gemanipuleerd maar vraagt zich toch nog af of dat wel mogelijk is..

Hmm ;)

18. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    we hebben zeker gelijk, maar ik betwijfel echt of TS het snapt dat deze kerel haar gebruikt en manipuleert :)

19. Slaapkop

Slaapkop Actief lid

25 aug 2014
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja en ook of ze stappen heeft ondernomen?

20. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Ik wilde bovenstaande iets subtieler zeggen, maar ach. Dit dekt wel de lading zullen we maar zeggen.

Kom voor jezelf en je kind op. Zo kan dit toch niet langer:(
    In films is het altijd zo geromantiseerd; je cijfert jezelf helemaal weg voor de liefde van je leven. Alles draait om hem/haar en wat voelt dat toch goed... NOT. Dat werkt dus alleen als het tweerichtingsverkeer is.

Deel Deze Pagina