Hier ook niet veel te merken terwijl ik als ik ongesteld moest worden vanalles en nog wat had. Even over die 8 weken echo. Hier krijg je die alleen als daar aanleiding toe is, zoals een eerdere miskraam of een andere medische aanleiding. Wees blij dat je gewoon nog even moet wachten dat betekend waarschijnlijk dat erbij jou weinig kans is dat het mis gaat. Ik heb vorig jaar rond deze tijd een miskraam gehad en ben nu een jaar verder en eindelijk weer zwanger. Ik hoop heel erg dat het nu wel goed gaat.
hier ook bijna geen klachten. enkel sneller vol bij eten, meer moe, een dikkere buik, pijnlijke borsten. Ik krijg eerder een echo omdat ik een EUG gehad heb en daardoor maar 1 eileider meer heb.
Ik herken dit wel. Ik weet nog niet precies hoever ik ben, heb over 2 weken de eerste afspraak met de VK en krijg dan ook een echo begreep ik. Gezien mijn laatste ongesteldheid/bloedverlies dacht de VK dat ik nu op 8 weken zou zijn. Vorige week nadat ik erachter kwam dat ik zwanger was ben ik een paar dagen heel beroerd geweest. Veel misselijk en gevoelige borsten. Mara kan dit ook door zenuwen zijn geweest? Want nu al 4 dagen voel ik nauwelijks wat. Ik ben niet misselijk. Geen gevoelige borsten meer. Ik maak me zorgen. Maar omdat ik geen bloedverlies o.i.d heb gehad zag de VK geen reden onze afspraak te vervroegen. Ik wordt gek van de zenuwen dat er iets mis is. Wil het hartje horen of zien zodat ik weet dat het goed is. Nog 2 weken wachten lijkt zo lang.
dat wachten is heel lang... ik mag volgende week donderdag naar vk, eindelijk! en dan afspraak maken voor echo maar zal dan ook wel weer even later zijn? Ik ben pas gerust als ik heb gezien dat er een kindje zit en hoor dat alles goed is...gelukkig werk ik full time en heb ik volgende week zaterdag iets groots te organiseren,dat zorgt voor een beetje afleiding....
Verschrikkelijk is dat wachten he meiden...bekend probleem Ja je geduld wordt zo wel heel erg op de proef gesteld... Maar als je wat moois hebt gezien dan is het het wachten allemaal waard... Succes met wachten dan doe ik gezellig mee... Liefs Bob
Hallo, Ook hier die onzekerheid. Want echt geen kwaaltjes te bekennen. Oké ik ben even heel erg moe geweest en heb dat af en toe best nog wel. Soms ook gevoelige borsten maar dan moet ik ze echt aanraken en oja bij 't opstaan 's ochtends of beha losmaken. Soms meer dan anders, soms ook als ik over 'n hobbel fiets maar dat lijkt zelfs wel over nu. Vrijdag heb ik een echo. Ik had een hele vroege echo vanwege het feit dat ik zo onzeker was zonder kwaaltjes. Toen was er geen hartactiviteit te zien en bleek het vruchtje in grootte achter te lopen. Dat terwijl ik precies weet wanneer de inseminatie was zeg maar. Maar misschien late innesteling ofzo? Omdat het nog 2 kanten op kan krijg ik daarom aanstaande vrijdag ter controle nog een echo. In ieder geval ben ik vrijdag pas rustiger als ik een hartje heb gezien. Ben wel blij te lezen dat er genoeg dames hier zijn die ook weinig tot niets voelen. Ik las zelfs een reactie op de vorige pagina van iemand die de hele zwangerschap door geen kwaaltjes had en nu 'n kind heeft. Dusseh het kan Verder zag ik hier in dit topic een paar "oude bekenden" als ik het goed heb (Iris en Annemiek?) Wat goed om te lezen dat ook jullie zwanger zijn!! Dat geldt trouwens voor alle dames hier hoor. Dat het bij ons allemaal maar goed mag gaan. En we mogen ons misschien wel gelukkig prijzen dat we zo weinig/geen klachten hebben. Ben blij om dit topic en jullie reacties te lezen dames. Goed verloop van de zwangerschap gewenst. Liefs
Ik heb net toch weer een digitale CB test gedaan met indicator... al heel snel een zwanger 3+.... zou het misschien niet moeten doen maar wilde 't gewoon nog 1 x checken....
Wat fijn om dit te lezen Ik heb dus ook nauwelijks klachten. Ben niet misselijk of moe etc. Voel mezelf eigenlijk net als anders. Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Zal wel blij zijn als ik de echo heb gehad en zeker weet dat ik zwanger ben en alles goed is. Eigenlijk stom om je zo onzeker te voelen als je je juist goed voelt
Hoi, ik wil nog even kort terug komen op mijn eigen gestarte onderwerp. De tijd van ''geen kwaaltjes'' is voorbij... helaas. Ik moet steeds vaker overgeven (en na de gekste dingen, na het ruiken van appelmoes, na thee, na bloemkool, na brood... geen pijl op te trekken) en gister en eergister de hele ochtend misselijk geweest. Kan geen brood hebben, maar ook geen warm eten. Wat eet je dan? Ik heb de eerste dag alleen beetje fruit gegeten overdag en 's avonds uit werk niks gegeten en direct op bed. 10 uur slapen. Volgende ochtend: eerst een cracker gehad, maar toch overgeven 's ochtends. Nog steeds de hele ochtend misselijk. Aangezien ik 2 x warm eten had overgeslagen toch maar een poging gedaan gister. Na een half vleesje, 2 happen aardappels+wortels en bingo, het kwam er meteen weer uit...Echt niet leuk. Vervolgens wel weer 2 broodjes gegeten heel langzaam... maar wat is dit een ellende. Vooral omdat ik op m'n werk niks wil laten blijken, wat op deze manier niet meer lukt.... Ik voel me vanmorgen redelijk en hoop dat dat zo blijft, want moet nog 2 volle dagen werken. Het enige wat ik goed binnenhoudt is fruit, vla en ontbijtkoek maar daar kun je toch niet op leven? Juist doordat ik staand werk heb en 10 uur op een dag werk, krijg je wel honger op den duur. en ik durf bijna niet te eten,bang dat ik dan direct moet overgeven en mezelf zo verraad.... Moeilijk moeilijk moeilijk. Ben heel blij dat ik zwanger ben! Echt waar, maar wat zal ik blij zijn als ik het kan vertellen op het werk en het verklaard waarom ik vreemd eet enzo... pfff nog 2,5 tot de echo en dan zullen we het EINDELIJK zeker weten en kunnen vertellen...
Giebel, nou heb je eindelijk DE zw. klachten, loop je nog te zeuren Nee geintje, ik vind het heel vervelend voor je en leef met je mee.
Haha gelijk heb je hoor! Ik zou 't minder erg vinden als het niet geheim was. Dan hoef je niet net te doen of er niks aan de hand is, maar die tijd komt ook wel weer. Vandaag wel een goede dag dus meteen genoeg gegeten voor 't geval er weer zo'n periode komt
Weees blij!!!! Ik heb me 6 weken beroerd gevoeld, down en nergens zin in. Alleen maar 24u per dag misselijk (gelukkig niet overgeven) en moe, moe moe en nog eens moe. En nu! Een boost haha niet normaal, af en toe nog wat misselijk maar dat is hooguit een uur per dag. Heerlijk! Geniet er nog maar even van, voor je het weet heb je straks een kwaaltje te pakken! En trouwens, gefeliciteerd met je zwangerschap!
Lees helemaal over je andere berichtje heen! Daar zijn de beginnende kwaaltjes al, even vol houden! Het wordt beter na 3 maanden
Giebel, toch nog klachtjes gekregen dus. Hier tot nu toe nog nergens last van. Maar zou nog kunnen komen dus.
Haai, sorry ben heel druk. Het gaat goed hier. Ben nu ruim 11 weken, eerste echo heb ik al 2 weken geleden gehad. Alles was ok. Wel moet ik volgende week langs de gynecoloog voor een uitstrijkje i.v.m mijn ziekte verleden. En dan de week erna bij 13 weken weer een echo. Nogsteeds weinig last van kwaaltjes. eigenlijk alleen heel erge last van mijn borsten. Kan niet goed in bed liggen want als mijn arm mijn borst raakt of ik tegen matras aankom dan voel ik het echt wel. Niet zo fijn. Ben eigenlijk altijd al heel gevoelig geweest voor kou bij mijn borsten en denk dat dit weer ook parten speelt hierbij. Soms even misselijk. Wel moe en koppijn, maar dat komt denk ik omdat ik nu geen medicijnen mag gebruiken tegen mijn migraine. Maar so good so far
ik merk ook vrijweinig geen kwaaltjes tot op heden wil wel even in haken op het feit van die 8 weken echo , ik krijg een echo met 7 weken had hem liever neit gehad want vorige keer heb ik een miskraam gehad en krijg daarom die echo . mensen die een vroege echo krijgen hebben toch wel een verleden of loopt de zwangerschap niet goed. ik snap jouw reactie ook wel !
Mijn echo was zo vroeg omdat we dachten dat ik al 3 weken verder was, maar bleek dus niet zo. Ik was er wel blij mee want maak me constant zorgen of alles wel goed is, juist omdat ik zo weinig "last" heb.