Dag mensen, Ik heb een dochtertje van bijna 4 maanden, ze drinkt alleen borstvoeding. Nu heeft ze de laatste tijd af en toe een heel stinkende luier, ruikt echt naar bacteriën, als een etterende wond ofzo. Borstvoedingspoep hoort toch juist zo zoet te ruiken?? Haar poep was eerst vrij gelig, maar is nu steeds vaker donkergroen. Kan dit duiden op een allergie? Of iets anders? Ze lijkt er niet echt last van te hebben. Af en toe flink mondje terug, maar bijna geen krampjes gehad. Ze heeft wel last van mijn toeschietreflex soms.. Als ik iemand anders haar een flesje afgekolfde melk laat geven drinkt ze niet meer dan 50, 60 ml, dan is ze echt voldaan, ook als er meer in de fles zit. Soms zelfs als ze daarvoor 3u niet heeft gedronken. Dit is zowel overdag als 's avonds. Aan de borst drinkt ze soms om de anderhalf uur, maar soms zitten er ook wel 3, 3,5 uur tussen. Soms beide borsten leeg, soms kleine beetjes. Geen peil op te trekken dus. Volgens CB vorige maand groeit ze goed. Dank jullie wel!
Heb je overproductie/een sterke toeschietreflex? Dat zou een oorzaak kunnen zijn. Laat je eerst 1 borst goed "leeg"-drinken en bied je dan de andere aan, of time je de wisseling van borst?