Ik las hier laatst op het forum dat iemand een alcoholvrije gin tonic dronk. Misschien is dat een idee? Of een andere mocktail? Zelf drink ik dit soort dingen liever met alcohol.
Hier heb ik alleen water en thee in huis. Voor dochter nog diksap. Alleen als ik visite krijg een pak sap. Alcohol drink ik niet en koffie ludt ik niet. Dus tja geen tips
Appelsap, cola light zonder cafeïne. Ik drink ook alcoholvrije gin tonic (met seedlip Spice in plaats van gin.
Wat je ook kan doen is een beetje sinas zero aanmaken met water. Of een ander frisdrankje aanmaken met water. En stom: door een rietje drinken geeft soms ook een ander gevoel haha!
thee of ik bouw een zware rode wijn om naar een middeleeuwse kruidenwijn, soort gluhwein maar dan niet zo zoet. Van die kruidenwijn krijg je t lekker warm , slaapt er heerlijk op én geen koppijn. Dr zit nagenoeg geen tot zeer weinig alcohol in (afhankelijk hoe lang je t laat pruttelen). Moet mn eerste alcohol nog aanraken sinds ergens voor de zwangerschap...Mag best een biertje drinken maar dochter slaapt al jaaaren niet best, dus die alcohol komt er zelden tot nooit van. Daar krijg je alleen maar spijt van als je nachtrust ineens doorbroken wordt. 0.0 ook amper (kan de hertog jan 0.0 wel aanbevelen!). Mij te koud! Bak saliethee slaapt ook wel lekker! (ik ben een koffiedrinker maar saliethee is wel drinkbaar, brandnetelthee of rooibos daarentegen bleeeeergh!)
Hier altijd cola zero, fanta zero, crystal clear en ice tea green in huis zodat we afwisseling hebben. Ook altijd raak frambozen siroop en karvan cevitam cassis
Ik wissel graag af, dus hier komt mijn waslijst. Het allerlekkerste vind ik : Roosvicee bosvruchten (pak) Fanta Lemon Zero Cola Vanille Cola Framboos Fanta Pomelo Fanta Zero Barleduc Limoen water Barleduc Meloen water Chocolade melk (Ik doe altijd de helft melk, en de helft chocolade melk want anders vind ik het te zoet) Sourcy Vitamin water Lipton Ice Tea Hibiscus Eigenlijk meng ik al mijn drinken met water, want ik vind alles te zoet.
Fanta lemon Cola vanille zero En ik heb sinds m'n laatste zwangerschap een zwak voor fristi, liefst uit een blikje haha
Ik drink 's avonds water of thee of in het weekend soms wijn, port, gin tonic of een cocktail. Als je op zoek bent naar iets anders zou ik ook crodino aanraden. Ik drink het het liefst in een tumbler met wat ijs.