Gonal f en ovitrelle 5 eitjes overstimilatie normaal?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mywish2014, 19 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Hoi meiden ,
    Ik heb een vraagje er groeien 5 eitjes en de gyn wil dat ik niet door spuit mag je die keuze zelf maken?
    Ik wil eigenlijk doorgaan want de kans is klein dat ze alle 5 bevrucht worden wie heeft hier ervaring mee?
    Liefs

2. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hier met de eerste ivf 5 eicellen en 5 bevruchtingen. Daarvan 1 goed genoeg voor tp en 1 cryo.

Ik denk dat ze bij jou voorzichtig zijn ivm met pcos. Bij jou liggen er namelijk veel te veel eitjes maar groeien ze nooit. Bij stimulatie laat je dat wel gebeuren maar kan het zomaar zijn dat er veel en veel te veel ineens groot genoeg worden voor bevruchting. Al het vocht wat in die follikels zit en vrij komt in het bloed zorgt voor stolling/ klonters... Dit is levensgevaarlijk.

Daarom denk ik dat ze bij jou de stop erop zetten. Nu heb je er nog mooi 5. Straks heb je er 36 en lig je doodziek in het ziekenhuis en gaat de poging helemaal niet door.

3. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Hallo ,
    5 zijn groot bijna rijp de rest niet , ik snap wat je bedoelt maar dat is bij niet aan de hand.
    Deze gaan vanzelf springen dus veel kan ik er niet aandoen mijn gyn hoopt dat ze niet alle 5 springen de dominante gaan door zeg maar .
    Ik vind het moeilijk ik snap dat er risico's aan vast zitten maar het zijn 5 eitjes wil niet zeggen dat ze allemaal goed zijn .

Groetjes

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Maar gebruik je dan geen deca? Want dan springen je eitjes niet.

Ja lastig. Je kunt altijd pas achteraf zeggen waar je goed aan hebt gedaan. Dat is zo irritant ;)

Maar zonder deca kan dus ook van die 5 er een paar afvallen. Begrijp ik het goed?
    Ik weet wel dat ze vaak liever tussen de 5-7 eitjes hebben dan heel erg veel. Kwaliteit gaat voor kwantiteit.

5. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Hallo ik moet normaal ovitrelle gebruiken maar ze kunnen ook vanzelf springen vandaar het vrijverbod.
    Er kunnen nog eitjes afvallen moet donderdag terug en dan hoor ik het .
    Het viel me op dat ze op ivf waren het pushen , ik vind dit heel raar want alles is verder goed
    Gr

6. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Er waren nog 3 eitjes mag gaan spuiten yeah!!!
    Ben super blij

7. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Slotje aub .

Deel Deze Pagina