wat als de ovulatie test een licht roze steepje geeft twee dagen daarna een dag helemaal geen kleur. in het test vakje. en het controle vak donker roze steepje gewoon. komt het streepje nog wel of gewoon door blijven testen.
misschien heb je niet genoeg urine gebruikt?? Of was het niet geconcentreerd genoeg.....ik heb ze zelf nooit gebruikt hoor....
Heb je de dagen ervoor ook getest of was dit je eerste dag...... : want zo kan het van alles zijn....... Want als het je eerste test dag was kan je je piek net hebben gemist.......
ik had dinsdag getest toen een dag overgeslagen en daarna donderdag vrijdag en vandaag. ( die van vandaag was dus niet licht roze.)alleen de andere dagen om half twee smiddags en vandaag om half zes in de avond wel vier uur tussen het plassen gelaten zoals op de verpakking. zou het ook nog kunnen doordat ik het een uur heb laten staan voor het testen wel in een schoon dicht potje. weet ook niet test morgen gewoon nog maals heb wel wit doorzichtig slijm verlies met beetje licht geel erdoor. nou we zien wel heb nu nog twee tests.
Hoi! Ik had het deze keer ook met de ovu testen, vorige keer dat ik het heb gedaan kreeg ik 3 dagen een licht streepje, die werd wel elke dag een beetje donkerder, de 4 dag een hele dikke streep, daarna weer steeds lichter.nu had ik 4 dagen een licht streepje, werd ook wel steeds een beetje donkerder, de 5e dag was het streepje weer lichter, snapte er ook niets van, dus nagevraagd, en als er een streepje ston d wat wel steeds wat dikker werd en vervolgens weer afnam zonder dat er een dikke streep heeft gestaan is het hoogstwaarschijnlijk dat je lh piek is geweest in de tijd dat je niet hebt getest! liefs Peetje
hoop dat het goed te zien is maar dit zijn mijn test steepjes van deovulatie test heb er onder hand al 8 gedaan maar rozer worden ze niet echt ja deze laatste twee zijn het donkerst een van vandaag een van gister. weet het niet meer. stop er denk maar mee. wie weet raad. [/url][/img] de linker is van gisteren.
Ik denk wel dat als de strepen nu weer lichter worden dat je je piek echt hebt gehad! Die piek zal je net gemist hebben op het hoogte punt maar als die van dit weer lichter wordt is dat patroon er wel! dus op de wachtbank maar weer...hoeveelste ronde is dit? kus nina
het is mijn tweede ronde dus hij is eerst licht dan donker en dan weer licht tot helemaal niets als het goed is en ik het goed begrijp. nou op de wacht bank dan maar weer zeg je mooi. dan zou de piek zondag kunnen geweest zijn. en die van zaterdag mislukt.
daarom gebruik ik die van clear bleu digitaal, geen getwijfel met streepjes van wel of niet. je betaald wel wat meer maar je hebt wel een antwoord van definitief ja of nee
nee je hebt ze ook voor ovulatietest, zeven teststrips en je krijgt een rondje als het niet is en een smiley als het wel is.