Ohoh, operatie..

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaNiess, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Hallo,...

Sorry moet weer even wat kwijt hoor..

Een tijd terug heb ik een topic geopend en hebben daar ook mensen een reactie op gedaan..

http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/242007-graag-jullie-mening.html Dit was mijn topic,
    daarin staat dat ik geopereerd moet worden..

Nu ben ik vanmorgen gebeld door het ziekenhuis, en staat mijn operatie gepland voor donderdag 27 januari.... PFFF allemaal wel spannend hoor, en vind het eigenlijk ook wel een beetje eng, aangezien het toch mijn 2e operatie is op dezelfde plek..

Nu dus aan het aftellen naar volgende week, en hopen natuurlijk op een positief herstel... :D

Duimen jullie mee? :)

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Oei, spannend! Heel veel sterkte!

3. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Sterkte! En je blijft in de buurt voor je operatie toch als ik het me goed herinner?

Ik zal voor je duimen meid!

4. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Ja ik heb gekozen voor de operatie die hier gewoon in ons eigen ziekenhuis word gedaan.. Anders had ik ook een paar maand langer moeten wachten, en heb er nogal last van.. Dus vind het eigenlijk ook niet echt heel erg, alleen best spannend.

5. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    spannend en sterkte alvast neem lekker de tijd voor het genezen.. mij tip lekker veel slapen, in je slaap geneest je lichaam sneller en laat je maar lekker verwennen :D

groetjes fems / bolly

6. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik zit met hetzelfde! volgende week 26 januari word ik voor de 2e keer geopereerd op dezelfde plek en aan hetzelfde als vorig jaar... zie er toch wel erg tegenop. Maar laat alles over mij heen komen en hopelijk ben ik snel hersteld en is dit de laatste keer hoor! ;) sterkte!

7. Botiwo

Botiwo Actief lid

30 nov 2010
    489
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Ik wens je heel veel succes en kracht toe. Wel heel fijn dat je in de buurt kan blijven en sneller geholpen wordt. Ik wens je veel succes met de operatie en een goed herstel toe.

8. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Heel veel sterkte voor volgende week! Is altijd weer spannend een operatie, en het herstel erna, vind je ook niet?

9. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ja idd altijd weer spannend. Vooral de narcose daar zie ik altijd tegenop ;) het herstel er na is ook niet een pretje :( Jij ook heel veel sterkte! Best gek dat jij de dag na mij moet ook voor de 2e keer op dezelfde plek ;) Ik hoop dat we er goed doorheen komen en daarna echt niet weer hoeven :)

10. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    heel veel succes allebei, dat jullie maar snel mogen herstellen en blijvend!!!!

Deel Deze Pagina