wat als vervanging van kunstvoeding koemelkallergie bij koemelkallergie na 9 maanden?

Discussie in 'Voeding' gestart door Marieken, 7 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2jees

2jees Niet meer actief

Ow wat balen! Had je meteen ook kaas enzo gedaan? Misschien ook ergens anders van ja?

Ik blijf de KV in kleine gedeeltes aanbieden en gister ook s avonds en geen last.. Ik kolf nog door tot ik zeker weet dat het goed gaat.

Wel een paar slechte nachten maar krijgt boven een paar tanden, afgelopen nacht was het weer gewoon twee keer. *Gaap*

2. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    nou de eerste 2 nachten terug naar basic gingen gelijk weer redelijk (1 nachtvoeding en 6u wakker is een redelijke nacht hier) maar helaas daarna weer 2 nachten gehuild terwijl ik zeker weet dat ze geen melkeiwitten binnen heeft gekregen.. maar er lijken ook echt geen tandjes door te komen dus ben even radeloos..

3. 2jees

2jees Niet meer actief

Dat is echt vervelend zeg..

Hier ook een slechte nacht maar ach het is altijd op en af hier, valt niks meer van te zeggen.. Ik geef in de nacht amandelmelk of BV en daar drinkt ze veel van.. Slaapt dan weer in.

Maar goed, wat eet ze verder, groenten doen hier ook weleens iets heb ik het idee.

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Oortjes?

5. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Zo richting het jaar ga je de melk afbouwen tot 300-500 cc en vanaf een jaar hebben ze nog ong. 300 cc nodig maar met 8 maanden hebben ze zeker nog wel minstens 500 cc nodig! Omdat ze het eerste jaar nog zo hard groeien hebben ze gewoon die extra voedingsstoffen nodig! Op marktplaats vind je ook wel eens pakken dieetvoeding die ze voor een klein bedrag aanbieden, dus je zou daar nog eens kunnen kijken! Amandelmelk en rijstemelk zou ik ook mee oppassen... Als je koemelk wil introduceren zou je misschien ook met geitemelk kunnen beginnen, is minder belastend voor de darmen.

6. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Hahaha ik heb alleen de eerste pagina gelezen! Maar goed.....

7. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    frannie, bedankt voor het mee denken, maar heb haar oortjes deze week voor de zoveelste keer laten controleren en die blijven gelukkig schoon dus dat is het ook niet..
    nu gaf een vriendin aan dat het klinkt als een virus dat momenteel heerst en waarvan de kleintjes weken lang last hebben en lijkt op de verschijnselen van tandjes, dus ik hoop dat ze straks weer rustiger wordt als dat uit haar systeem is.

kellebel, toch bedankt voor het mee denken hoor!

Deel Deze Pagina