Ik ben nu 37 weken zwanger en heb sinds een paar uur menstruatie pijn en borrelende buik.. is dit het begin? (baby zit al vast in bekken)
O meid tja t kan natuurlijk nog alle kanten op. Heb je andere afscheiding dan normaal? Zijn de krampen onregelmatig, lijken het op krampen of heb je gewoon een continuue menstruatiepijn?
het kunnen voorweeen zijn maar ook het begin van het echte werk! zo zijn wel mijn beide bevallingen begonnen... bij de 1e ben ik ruim 20 uur later bevallen en bij de 2e pas 5 weken later!! als je twijfelt waarom bel je de vk dan niet even? daar zijn ze ook voor hoor...
Kan voorweeen zijn of het begin, even in de gaten houden of er ritme in komt. Hier gaat het al 3 weken zo, maar de kleine zit volgens mij nog best in me buik.
Ik werd 19augustus wakker met ongesteldheidskrampen. Ze werden steeds heffiger en kwamen steeds regelmatiger en uiteindelijk ben ik dus ook bevallen op die dag. Ik had het niet ens herkent als begin van omdat het bij Tycho begon met gewoon "echte" weeen. Ik verloor er ook slijm en bloed bij maar goed dat hoeft geloof ik niet altijd. Overigens is het wel even een paar uur gestopt dus ik dacht toen ook dat het alweer een valse start was ( ik had regelmatig oeefenween) maar uiteindelijk dus toch niet