Als jouw vrienden het weten vind ik dat ze er wel rekening mee moeten houden. Voor de zekerheid zou ik nog eens zeggen: " Maar als deze derde pet ongeluk toch een meisje is, dan weten jullie de naam hè? Dus hou die naam maar van jullie lijstje " Dan komt de boodschap vast wel aan.
Ja, absoluut! Ik heb dé meisjesnaam al jarenlang in m'n hoofd, ik kan me niet voorstellen dat, als we een dochter krijgen, ze een andere naam zou krijgen. Aan de jongensnaam die we in gedachte hebben zijn we iets minder gehecht, maar ik denk dat ik die naam ook gewoon zou geven, als we een zoon zouden krijgen.
ik zou het niet doen. je vindt vast wel een andere mooie naam en het is toch niet leuk als jullie kinderen hetzelfde heten? volgende keer dus niet meer alles delen!
Mij maakt dat dus eigenlijk helemaal niets uit. Als vrienden van ons hun kinderen dezelfde naam geven als die van ons, dan zie ik daar geen probleem in. Zoals iemand anders al schreef, zou ik het nooit doen bij directe familie. Het is wat raar voor de opa's en oma's als ze twee dezelfde namen in de familie hebben.
Als iedereen weet dat jullie die naam hebben en nog kinderen willen vind ik het flauw van ej vrienden om die naam te gaan gebruiken. kan is 50/50 dat het een meisje word maar goed als het wel een meisje word had je die naam graag gewild dus ik had de naam gewoongegeven, maar ik weet dat niet iedereen hier zo over denkt Als ze vragen van goh jij had die naam vind je het erg als wij die gaan gebruiken kan je zeggen van nou die naam willen wij nog steeds gebruiken al het een meisje word en dan gaat ze die naam ook krijgen dan is het aan hun of ze die naam wel of niet nemen
Ik zou in geen geval van mijn naam afstappen. Ik denk dat ik anders echt spijt zou krijgen. Je zult dat kindje geregeld zien en dan hoor je telkens die naam... Op dit moment zijn we met z'n 4-en in onze vriendengroep zwanger, allemaal uitgerekend in juli, augustus en oktober. Zodra wij een naam hebben voor onze 2e, wordt 'm dat en zal ik die ook geven, ongeacht of iemand dezelfde naam geeft. Dus ik zou zeggen; gewoon doen!