Via Facebook zoek ik (heel kinderachtig?) wel eens mensen van "vroeger" op. Gewoon even om te gluren. Puur uit nieuwsgierigheid heb ik "vriendjes" van vroeger gezocht. Niet dat het er tientallen zijn ofzo, maar was benieuwd hoe zij nu in het leben stonden. Via-via hoor ik nog wel eens wat, maar was gewoom benieuwd. Als ik kijk naar die gasten.. toch al op of over de 30. Nog bij paps & mams, single of net een relatie, kinderen bij niemand. Veelal zuipen, stappen, werken. Ieder zijn ding natuurlijk!! Maar hoe zou mijn leven zijn als ik mijn man nooit ontmoet zou hebben en ik misschien bij een van hun was? Ik prijs mij echt gelukkig met mijn man, kids, in ons mooie huisje, alles goed voor elkaar. En moet er niet aan denken om nog niet "zover" in het leven te zijn. Heb het nu super fijn, compleet gezin en we doen vaak leuke dingen. Geluk ten top! Hebben jullie wel eens "je verleden" opgezocht en (heel zwart-wit) hoe voel je je erbij?
Haha daar kijk ik ook wel eens naar en het is ongeveer hetzelfde resultaat als bij jou. Soms denk ik: wat zou ik een heerlijk leven hebben gehad als ik nog met die ene samen zou zijn. Geen kind, doen wat we willen. Om me na een paar seconden te bedenken hoe saai dat zou zijn en dat ik ontzettend blij ben met mijn stabiele en gelukkige leven.
Ik herken het niet. (tenminste... het stiekem opzoeken herken ik wel )Maar ik had vroeger over het algemeen al hele brave vriendinnen, en dat zijn nu ook meerendeels brave huismoeders geworden Wel leuk om te zien hoe die kinderkopjes (die de mama's allemaal wel een keer in hun profielfoto hebben gehad) zo op hun moeders lijken toen zij jong waren.
Ik herken het niet echt. De meeste oud klasgenoten etc hebben ondertussen ook wel een kind of zijn getrouwd ofzo. Waar ik me wel over verbaasd heb is dat sommige hele populaire jongens en meiden van de middelbareschool (je weet wel de populaire knappe koppen die eigenlijk ook best gemeen waren ) veelal in uiterlijk er erg op zijn achteruit gegaan. En dan denk ik WOW en ik me toen maar onzeker voelen maar ik trek nu vollere zalen dan jij
Heb dat vooral bij mn vriendjes van vroeger. Man wat ben ik blij dat ik mn huidige man heb leren kennen!! Dan maar een wat saaier leven, maar tenminste wel stabiel. Als ik kijk naar mn vroegere vriendjes, had ik nu een behoorlijk onzeker leven gehad denk ik. En had het nooit met ze volgehouden
Haha ik doe dat wel hoor! En ben blij waar ik nu geëindigd ben, met mijn man en bloedjes van kinders Ben mijn eerste vriendje (van mijn 18-21e) nog eens tegengekomen bij de aardappelen in de supermarkt en man wat was ik blij dat die 'the one that got away' was geworden! Aardappelen zagen er beter uit dan hem Ik ben er zelf ook op vooruit gegaan met de loop van de jaren, en slimmer denk ik... anders had ik niet zo'n fijn leven als dat ik nu heb Haha! Al moet ik zeggen dat er eentje is die nog wel eens zou willen spreken. Gewoon, hoe het met m is. Had me voor kunnen stellen dat ik met hem ook nog wel een leuke relatie had kunnen hebben
Mag ik jouw oude vrienden? Ik word echt mega onzeker van de mijne.. Mijn beste vriendin van vroeger is inmiddels chirurg, ik heb een tv-producent, een bankier, een met een eigen accountant-bureau en zo belachelijk veel doctorale studies dat hun gemiddelde facebookposts niet leesbaar zijn vanwege de moeilijke woorden Tussendoor gaan ze even naar Maleisië, Australië en helpen ze weeskindjes in Afrika. Als ze al kinderen hebben zijn het van die pinterest-wonders. Ik weet echt niet hoe het mogelijk is dat wij hetzelfde onderwijs gehad hebben... 'Gelukkig' is mijn ex inmiddels kaal en werkt hij bij de mcdonalds, dat compenseert
Ik herken het stiekem opzoeken niet, de meeste mensen van mijn basisschool of uit de buurt van vroeger heb ik op Facebook en kom ik zo nu en dan wel eens tegen. Moet wel zeggen dat de meeste 4 kinderen bij 4 verschillende mannen hebben, nooit een opleiding hebben gevolgd en werkeloos zijn en sommige drugsverslaafd. Ben dan best tevreden met mijn leven, maar zonder mijn man was ik ook geen drugsverslaafde of iemand zonder opleiding... maar hij heeft mij wel het mooiste gegeven, mijn kinderen.
Ik heb heel veel oud klasgenoten op facebook. Het valt wel op dat ik een van de weinigen ben met kind(eren). Heel bizar..
Ja en ik ben toch zó blij met mijn huidige partner! Komt ie: Ex 1 is inmiddels 36 en is nog steeds zwaar over the top gothic/skater/alto, zeer onverzorgd, gescheiden en een kind Ex 2 is van een slimme jongen (uiterlijk a la Guus Meeuwis) verandert in een metal head met dreadlocks en drinkt alleen icetea. O ja, hij keek neer op MBO'ers en zijn huidige vriendin heeft MBO gedaan en is werkloos. Ex 3 is invalide geraakt en is alles wat hij had kwijtgeraakt. Dan had ik tussendoor nog ff een scharrel die het nodig vond om ook met zijn ex het bed in te duiken. En toen was ik er helemaal klaar mee en besloot ik een fatsoenlijke kerel te zoeken. En die heb ik gevonden!
Ja ik kijk ook wel eens terug en het enige dat ik dan denk: godzijdank!!!! Zo dankbaar en happy dat ik mijn huidige man ben tegen gekomen, anders was ik echt diep diep ongelukkig geweest. En had ik dan kinderen gehad was het vast uitgelopen op een scheiding dus ben blij dat dat ook niet gebeurd is.
Jaaa zo leuk om ex vriendjes op te zoeken! Maar ben dan wel echt blij dat het ooit is uitgegaan. Of ze zijn echt lelijk opgedroogd... of ze hebben een leven waarin ik mezelf niet zou zien. (Voor zover je dat op Facebook kunt zien) Veel oude schoolvriendinnetjes staan in mn vriendenlijst maar een aantal niet. Die zoek ik ook wel eens op. Bij eentje, waarbij het contact helemaal verwaterd is, vind ik dat nu, jaaaaren later, zo jammer! Ze lijkt geen spat veranderd en denk dat we nog steeds wel veel lol zouden hebben. Heb haar ooit weleens geprobeerd toe te voegen maar kreeg geen reactie. Baal er best van. Maar heerlijk... kan soms een hele avond vullen met "gluren" bij mensen van toen.
Leuk om te lezen! Ik hoef niet echt te graven, heb met iedereen nog gewoon contact. Ex 1: is nu mijn buurman, prima kerel en geen gekke verhoudingen ofzo. Hij is alleen iets minder ver in het leven dan ik, en kan soms nogal puberaal gedrag vertonen. (We zijn begin 30) Ex 2: woont in dezelfde straat en heeft inmiddels zelf ook een kindje en een leuke vriendin! Ex 3: zie ik ook nog wekelijks. Mijn man en ik zijn bevriend met hem en zijn vriendin. Ze hebben nog geen kinderen, maar die gaan er als het lukt wel komen binnenkort. En toen was daar mijn huidige man! Daar ben ik nu al 13 jaar gelukkig mee! Verder heb ik nog veel vriendinnen van de middelbare school en zij hebben allemaal al kindjes/zijn zwanger. De jongens uit mijn middelbare school tijd, van dezelfde leeftijd zijn over het algemeen iets later met settelen en kinderen krijgen.
Haha heeel herkenbaar dat opzoeken. Op de middelbare school was ik altijd verliefd op jongens die mij nooit zagen staan, omdat ik dik en puisterig was. De meesten zijn nu dikker dan ik was Een ex heeft zn vriendin bedrogen met een collega die ook meteen zwanger was. Andere ex leeft alleen met zn teckel waarvan hij 100-en foto's op fb zet
Ex 1 heeft 3 kinderen gekregen die hij niet meer mag zien en woont in een soort van leger des heils. Wat ben ik blij dat hij het toen de tijd uitgemaakt heeft. Ex 2 heeft zijn super mooie huurhuis opgegeven om samen te gaan wonen en zat 3 maanden later weer bij zijn ouders. Ik heb er twijfels bij of hij uberhoupt iemand gaat vinden voor de langere duur omdat hij aardig autistisch en groot wietverbruiker is (lees ongeveer een half maandsalaris). Ex 3 heeft al jaren een relatie met een lief (ogend) meisje. Maar ik hoop dat hij nooit kinderen zal gaan krijgen. En als die er wel komen dat het jongens zijn. Nr 1 heb ik opgezocht en toen vertelde hij het verhaal. Nr 2 appt mij eens in de zoveel tijd en Nr 3 is mijn overbuurman.