Ik heb het juist andersom, ik ben heel blij dat ik wisselende partners heb gehad in mijn leven en ik heb nu zelfs dat het me wel eens aangrijpt dat ik vanaf 'nu' nog maar één bedpartner zal hebben. Heeft niks te maken met mijn relatie maar met dat ik liefde en lust los van elkaar kan zien. Maar ik snap wel wat je bedoelt het zou veel oplossen maar als ik soms de verhalen en de cijfers lees van vreemdgaan vraag ik me ook wel eens af wat realistisch hierin is.
Ik vind dit echt heftig om te horen, je gezondheid is zo belangrijk denk ik dan en natuurlijk kun je een domme fout maken maar tweede of derde keer
Nou dat vind ik ook niet echt nodig. Straks tref je een kerel die niet zo goed is in bed of na een paar jaar toch niet helemaal je ding is...en dan moet je bij elkaar blijven omdat hij die ene was met wie je naar bed bent geweest. Volgens mij hebben veel mensen geboren rond 1900-1930 daar best veel last van gehad. Maar zo makkelijk van partner wisselen als nu is ook niet wenselijk. Vooral die one night stands vind ik persoonlijk niks. Maar 2-5 mensen uitproberen lijkt me helemaal niks mis mee. Volgens mij is die Tate daar niet eens echt alleen in. Was Thierry Baudet ook niet voor een vrouw in de keuken en mag je haar pakken wanneer je wilt?
Ja dat is ouderwets. Of misschien wel heel modern… ligt er een beetje aan wat ouderwets of modern is. Maar ik denk dat mensen echt gewoon zelf moeten bepalen wat ze doen en met wie. Genoeg mannen en vrouwen die heel veel plezier hebben met de wilde nachten. Ik vind het heel goed dat er nu meer aandacht is voor dergelijk vals gedrag als een condoom afdoen. En dat daarvoor ook echt degelijke straffen worden uitgedeeld.