Ik vind hem leuk! Ik hoor hem inmiddels wel vrij vaak langskomen, hier op zp ook. Dus ik vermoed dat het wel een hype naam-in wording is. Helemaal niet erg natuurlijk maar meer om voor je zelf te bedenken of je dat leuk vindt . Er gaan waarschijnlijk in de aankomende tijd en meestal jaren steeds meer Novans komen, als je dat alleen maar leuk vindt dan is dat helemaal prima. Maar sommige mensen vinden dat eigenlijk wel jammer.
Alleen als ie uitgesproken wordt zoals hoort, dus op zn Engels. De Nederlandse uitspraak vind ik niet mooi
Ik ken niemand met de naam en hoor hem ook niet in de omgeving. Maar is zeker iets om mee te nemen.. Wij willen geen veel voorkomende naam.
Klinkt mij teveel als 'no one' alias niemand. Vind hem niet zo leuk, ook met het oog op de Nederlandsr uitspraak
Ik zie hem hier ook regelmatig voorbij gekomen. Niet afschuwelijk maar ik heb er echt helemaal niks mee. Beetje te modern naar mijn smaak denk ik.
Ik vind hem leuk! Maar ben bij Novan en Nolan altijd wel bang dat mensen een bepaalde associatie hebben.