In de echt erge periodes kon ik niets binnenhouden. Daarna gingen de vette dingen het best. BBQ-worstjes, pasta met zalm en kruidenkaas etc. I know, heel weird.
Hier: Griekse yoghurt (heel erg koud en zonder suiker) Zoete appels Banaan Waterijs Meloen (lekker koud) Pasta en hamburgers (Mc Donalds) Frosties cornflakes met ijskoude melk.
Koud fruit Vanille vla Beschuitje met hagelslag Macaroni Gekookte aardappelen En verder heel vaak tandenpoetsen en mn mond spoelen met mondwater. Al moet ik soms door het poetsen ook spugen
Je moet nooit vlak na het spugen tandenpoetsen! Dat is funest voor je tanden. Door het spugen wordt je glazuur zwakker en kun je dat door poetsen beschadigen. Altijd minstens een half uur wachten voor je poetst. Spoelen met water of mondwater kan wel na het spugen.
Wat er bij mij relatief goed in ging: waterijsjes pepermuntjes aardbeien (wilde t liefst ontbijten, lunchen én avondeten met aardbeien) mango patatjes als avondeten chocolademelk En waar ik níet blij van werd: ontbijtkoek droge crackers soep/bouillon aardappels Dat is alles wat me zo te binnen schiet... sterkte daar!
Jeetje, wat een mega verschillende dingen eten of aten jullie!!!! Hier is vet gefrituurd eten nu not done..