koffie, spagetti, eierkoeken, bepaalde broodjes (bleh die geur...) en mijn avond eten de eerste 13 weken
Hier absoluut geen zoetigheid. En das balen, want we hebben net 2 chocoletters in huis en een mega zak pepernoten met snoepgoed. Maar als ik het ruik word ik niet goed.
Hier juist het tegenovergestelde van Fortuna...zoetigheid gaat er wel in maar als iets te gekruid is, bv vette pizza, gesmolten kaas...bleeh..hoef het gewoon niet
Kip. De gedachte alleen al geeft me de rillingen. Koffie lukt inmiddels wel weer en vind ik ook echt weer lekker.
Aardappels/vlees/groente . Lekkere dingen gaan goed maar als ik een gezond portie op mijn bord heb dan gaat het na wat pitsen zo de vuilnisbak in . Was bij dochterlief ook al... Uberhaupt is eten niet zo mijn ding op het moment. Kleine porties en moet me er echt toe zetten...
Normaal avondeten gaat niet meer ,bij de gedachten alleen al..totaal geen zin meer in frituur! Maar wel heel veel zin in fruit,brood en zoetigheid!
Pasta met rode saus... At ik eerst elke week wel een keer maar nu moet ik het echt niet meer! Ook chips eet ik niet meer terwijl ik dat bijna elke avond at!