Wat at jij vandaag?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door moniponi, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Sukke, ik zit al klaar voor de buis!

Miis, wat lief dat je daar naar vraagt. Mwah, het gaat... Ze stond op instorten, dus ze heeft zich ziek gemeld (daar had ze een verzekering voor afgesloten gelukkig). Nu ze thuis is geeft dat rust.
    Een organisatie voor ondernemers gaat haar helpen. Ik ben heel benieuwd. De verhuizing naar haar nieuwe huis is gelukkig zo goed als geregeld.
    Dochter had onlangs een paar keer gezegd dat ze bij m'n ma wilde blijven slapen. Ze heeft pas 1 keer eerder ergens geslapen, dat was bij m'n schoonouders. Afgelopen vrijdag heeft ze bij m'n moeder geslapen en dat ging echt super goed. Dat soort dingen geeft m'n moeder echt een boost. Heel fijn is dat. :)

2. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    - 3 volk boterham appelstroop

- banaan

- bakje zelfgemaakte tonijnsalade (zonder brood, was op)

- bakje chips ;)

- patat, frikadel, 4 kipsticks en salade (bij schoonouders)

- heel veel apenkoppen snoepjes

3. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Linnie, oh dat is wel fijn! Vind het Echt heel sneu allemaal :( !
    Super van dochter is nu ook wel handig .. Als ze het zelf leuk vind kun j er sons gebruik van maken km bijv even op adem te komen als het je teveel wordt qua vermoeidheid oid..

Sukke, heftig hoor om zo te zien! Je pa zat en zo te lezen zit er echt ff doorheen! :( sterkte voor j familie !
    Dat us toch je zus(je) jullie lijken echt op elkaar!

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Kom even binnen vallen :) zit net tv te kijken naar Herman en ineens valt het kwartje! Sukke dit is het restaurant van je ouders toch?

Hoe is het verder met iedereen hier?

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik kan het helemaal niet vinden op RTL-XL?

Alleen Hermans passie nog wattus.

6. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Was idd in het restaurant van mijn ouders lovely.

Mijn vader zit er idd nog steeds niet goed bij en is nog erg pessimistisch. Hopelijk gaat ook dat snel beter.

Vind je het niet gewoon bij RTL gemist zg? Daar heb ik toen straks het stukje van boulevard bij terug gekeken.,.

7. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sukke, heb nog niet gekeken!

@fit: nee, maar wel langzaam beter, heb gister zo'n stomer gekocht, kijken of ik mijn holtes open kan krijgen ;)

Gister:
    Sinaasappel ipv appel

Halve bth kaas, appel, thee,

Laatste stuk taart, sap/water, thee

Cappucc

Curry met kip, groenten, kokosmelk, witlofsla

Tacochips met saus

(Eerste keer avondsnacken weer, nu gelijk geen routine van maken!)

8. zogelukkig

Gemist = XL. Herrie in de keuken staat er niet bij. Helaas!

9. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0

Huh? Wat raar! Ik wilde straks ook nog terug kijken. Even rustig. Gisteren waren we namelijk met een groep. Zal straks nog is kijken op de laptop. Op de iPhone moet ik eerst wat downloaden daar heb ik geen zin in! ;)

10. zogelukkig

Ik kijk het nu op de Mac boven.

Ben nu bij het moment dat je zusje de carpaccio met d'r handen ontdooit ...

Ik heb zelf tijdenlang in de horeca gewerkt, gewoon naast mijn studie, omdat ik het zo leuk vond. Schrik hier eerlijk gezegd wel van.

11. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    We zijn vanmorgen bij de KA geweest en alles wees inderdaad op reflux. Zoon krijgt nu zantac (of eigenlijk een andere variant die zonder alcohol is).

Ik moest het trouwens zelf betalen, 28 euro! En dat voor 1 maand. Echt belachelijk! Wordt een duur grapje. Maarja... Als het maar helpt.

Binnen 3 dagen moeten we verschil merken. Als het helpt dan kan ik ook gaan provoceren. Want misschien heeft hij alleen reflux en geen allergie.

12. zogelukkig

#2492 zogelukkig, 8 mei 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 mei 2013
    Sukke, ben jij dat op 35 minuten die je moeder troost buiten? Je ziet er precies zo uit als ik dacht; bizaaaar!

Ik vind het wel echt enorm heftig allemaal om te zien. wat een overspannen toestanden zeg met al die jankende mensen!
    Wel bewondering hoe jouw zusje d'r hoofd koel houdt. Hoe oud is zij?

Knap hoor hoe zij daar staat te koken. Jullie zijn wel een hecht gezin, dat is mooi om te zien.

Zo slecht zijn jullie er niet vanaf gekomen denk ik? Was toch een happy end.

13. zogelukkig

Balen Linnie!

Maar goed dat de ha iets voorgeschreven heeft.

Hopelijk merk je gauw verschil!

14. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Zg, dat ben ik ja! Haha, volgens mij hoor je weinig van wat in zeg toch? Kon het gisteren niet helemaal hoe volgen.

Waar schrik je van? De verborgen camera beelden?
    Die carpaccio ontdooien, tja is niet zoals het hoort idd. Maar moet er wel bij zeggen dat dat niet met blote handen gebeurde hoor! Zat dan nog helemaal tussen die velletjes die ook tussen je vlees beleg zitten. Is het vlees werd zo niet geraakt!

Mijn zus wordt van de zomer 30. Mijn broertje doet het overigens ook super maar die werd een beetje als een dummy "weg gezet" vonden wij!

Wat goed linnie dat je meteen medicijnen hebt gekregen! Hopelijk slaat het aan en is hij daarnaast idd niet allergisch! Veel geld idd zeg! Opsturen naar je verzekering. Gaat het waarschijnlijk wel van je eigen risico af maar dan maak je die misschien ook is op en heb je op het eind van het jaar misschien wel dingen die je terug krijgt.

Man wordt hier stront chagrijnig van al het gespuug en die papjes maken. Kan ik niet goed tegen! Heb hem ook al gewaarschuwd dat hij er rekening mee moet houden dat we misschien geen medicijnen gaan krijgen maar dat wil hij niet horen.... *zucht*

Ow nee, we zijn er zeker niet slecht uitgekomen. Kon ook niet. Het was de dood of de gladiolen. Dan maar de gladiolen en zien hoe je uit het slagveld komt. Tot nu toe met wat kleerscheuren maar hopelijk blijft het daar bij.

15. zogelukkig

Ohw, zat nog iets tussen, dat kon ik niet zien, haha!
    Maar toch; carpaccio uit de vriezer is gewoon vies. Ik vraag het altijd.

Waar ik van schrok? Gewoon hoe ongastvrij en onklantvriendelijk je ouders deden: met die ijsjes enzo en het verzoek om een prinsessenfeestje. Maar goed, dat zagen ze zelf ook wel in. Het is weleens goed jezelf zo te zien denk ik.
    Bediening is miz net zo belangrijk als het eten. Als iemand zo tegen mij zou doen; me niet aankijken en met die bestelde ijshoorntjes weer weg zou lopen, is mijn avond verpest hoor, je zit daar nl voor je lol. Ik eet dan mijn bord leeg en betaal de rekening en ben weg en geef het ook geen tweede kans, daar ben ik heel eerlijk in.
    En je vader deed echt wel bot tegen die kindjes terwijl het volgens mij best een aardige man is. Beter dat hij nu achter staat.

Je zus heeft goed leren koken zeg in 3 dagen, die heeft talent!
    En ja, je broertje werd idd wel een beetje als een dummy weggezet. Maar goed, geen koksdiploma en dan ineens van pannenkoek naar allerlei soorten pasta's is ook niet niks natuurlijk. Ben benieuwd hoeveel mensen dat zomaar even kunnen.

Lijkt me wel confronterend om je eigen familie zo te zien op tv of niet?

16. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Ik vond het wel heel duidelijk te zien hoe overspannen je ouders waren tijdens het werk. Ik herken hun gedrag uit ervaringen van oud collega's ... Dan is niets goed en alles irritant en teveel.
    Ik vond het ook sneu voor je broertje lijkt me een heel lieve jongen en is ook logisch j moet in zon korte tijd maar alles kunnen volgen, als het niet j vak is word je er ook gek van!

Je zus vond ik ook een stoere meid hup schouders eronder en gaan !!

Ik zag wel een brj aan j dat j het wat gênant vond zo gefilmd te worden heh?! :) en je kwam echt stoer aanlopen met baby met 1 hand vasthoudend haha heel cool hihi

Linnie, ja ik vermoedde het het eigenlijk al omdat ie zo vaak drinkt .. Ik had diezelfde dag nog resultaat hopelijk bij jullie ook snel ! Idd super duur Mss nog via belasting wat terug te krijgen uiteindelijk

17. zogelukkig

Ik heb toen ik 19 was in een luxe broodjeszaak gestaan. Baas en tevens kok hartstikke overspannen. Vloeken en tieren in die keuken niet normaal. Totdat hij instortte en ik in mijn eentje verantwoordelijk werd voor 50 verrschillende broodjes, waaronder ook met warm vlees en ei enzo. En dan liep ik ook nog bediening. Belachelijk natuurlijk, maar je leert daar ontzettend snel van, je bent dan ook nog jong en flexibel en geen 60, dat is echt een groot verschil denk ik!

18. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    - 2 witte boterhammen met smeerkaas

- 1 bakje cheese dippers

- 2 pistoletjes met kip en 1 pistoletje kaas

- melk en thee

- 2 laxerol snoepjes voor mijn lage bloeddruk wat op te peppen

avondeten moet nog komen en dat word waarschijnlijk zelfgemaakte lasagne

19. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Ja precies plus voor jou als jongere zegmaar staat minder op het spel en je loopt niet allang met die zorgen !

20. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    1 volk bth pindakaas
    Koffie
    Tosti
    1 croissant
    Koffie

Deel Deze Pagina