Nee hoor, ben nog lekker op vakantie! En gezien het weer in NL, ben ik blij dat we nog even blijven! Morgen gaan we varen! Was erg harde wind de laatste dagen en dus ruwe zee. Vandaag de hele dag bewolkt geweest; heb vanmiddag twee uur gepit. Moet zeggen dat we weinig rust hebben. Zoon is erg aanwezig zeg maar en soms ook erg stout (weglopen, schreeuwen, met mijn ring spelen en tegen een stalen traphek tikken etc). Hij krijgt aandacht genoeg van ons, maar is op zoek naar meer. Als papa en mama maar even met elkaar praten, is het raak en gaat hij vervelend en brutaal doen. Echt heel jammer, en best slopend. Helaas is hier bitter weinig te doen voor een peuter. We hebben nu wat speeltuintjes ontdekt en gaan iedere dag even naar het strand, ook bij minder weer, want scheppen en pootjebaden vindt hij geweldig. Het zal volgend jaar wel een of andere camping worden en wat zie ik daarnaar uit, not! Wij houden enorm van rust, ruimte en privé, maar ik denk dat we in zoons belang toch meer het vertier op moeten zoeken.
zg, ah ja ik snap het, mss de verveling...idd op een camping oid heb je ook animatie en meer kindjes enz natuurlijk, is er niet een zwembad in de buurt? Wat lekker zeg dat jij nog lekker kan dutten smiddags hihih, ou geniet er og van, gister was wel lekker hier in nl! nu weer bagger en ze zeggen vrijda ook weer lekker dus ja...we nemen het er maar van heh
- 3 volk bh kipgehakt - paar stukjes avocado - 2 volk bh kipgehakt - 3 kleine pistoletjes zalm en komkommer - bakje chips met kerriedipsaus Drukke dag vandaag! Ik had een meeting bij mij thuis van een ander forum. Daarna kwamen m'n pa, tante en zus eten. Beide kindjes waren een beetje overprikkeld... ZG, zeker jammer, maar wel begrijpelijk. Als het zo'n ondernemend mannetje is dan snap ik het wel. Hopelijk kunnen jullie ervoor zorgen dat de rest van de vakantie jullie allemaal jullie ding kunnen doen.
Leuk Linnie! Maar waarom plan je dat dan ook op 1 dag mallerd! Hoe gaat het met je pa? En hoe gaat het met de reflux van E? Helpt de medicatie? Wij zijn behoorlijk ondernemend, dat is het niet. Het is puur aandachtvragerij. Vandaag koffie met gebakje op terras, daarna boottocht op behoorlijk ruwe zee (zoon vond het prachtig!), toen lunchen, toen naar huis en aan het eind van de middag naar het strand, waar hij heerlijk heeft gespeeld met een Italiaans jongetje van 8 en zijn broertje van 2, was echt heel leuk. Thuis even gefacetimed (schrijf je dat zo?) met mijn ouders en zoon zat gewoon tussen ons in maar blèrde er steeds tussendoor en ging gek doen, echt zo vervelend! Toen papa hem mee naar binnen nam, gilde hij als een mager speenvarken en riep: "au, au, laat me los" etc. Echt, echt, echt niet leuk! Papa is eigenlijk veel te goed voor hem en het laatste wat hij zou doen is zijn kind pijn doen. Maar goed, we hebben maar weer eens goed gepraat, nog even gespeeld, lekker gegeten, met zijn allen in bad geweest en fijn naar bed gebracht. Morgen weer een nieuwe dag.
Oh haha, aandachttrekkerij is een ander verhaal. Dat begreep ik even niet uit je vorige tekst. Ja, lastig hoor! Dochter heeft ook wel eens van die fases. Dat au geroep is echt erg, kwetst me best als ze dat zegt. Planning was inderdaad niet zo handig. Met mooi weer zouden we naar de kinderboerderij gaan en anders bij mij thuis. M'n pa was jarig, dus daarom dat etentje. Lief dat je het vraagt. Vandaag was een goede dag voor hem. Hij stuurde me net een smsje om me te bedanken, hij vond het fijn om vandaag z'n meest dierbare personen bijeen te hebben. De refluxmedicatie gaat goed. We hebben een heel ander mannetje! Helaas ben ik er bijna zeker van dat hij toch ook een allergie heeft. Gister bij m'n schoonouders frituurzooi op. Alles uit dezelfde pan. En ondanks dat ik alleen dingen heb gegeten die mogen, spuugde zoon toch veel vandaag. Kruisbesmetting denk ik. Het was me al eens eerder opgevallen.
Koekoek!!! Hoe is het hier? De nachten al beter linnie? Ik ben sinds gisteren begonnen met bv thee. Wilde het eerste alleen doen op dgn dat ik moet kolven maar heb het gisteren toch al gedronken. B is namelijk vaak nog lichtelijk onrustig na het drinken. Aan happen, schudden met haar hoofd, los laten en weer opnieuw. Dacht eerst dat ze gewoon nog wilde tutten maar bedacht me gisteren dat ze misschien gewoon net niet genoeg zou hebben. Dat mijn borst te leeg zou zijn maar ze nog wel een klein slokje zou lusten. En prompt dronk ze gisteren om 19.45 toen om 00.30 en daarna om 05.00...
linnie, shit is dat van zoon gefeliciteer dnog met je pa! Zg, ohh ik herken dat wel, mijn zoontje is nu ergggggg druk en aandachtvragerij en uitsloven...sowieso al energiek en mega enthousiast van zichzelf..maar echt keihard nep huilen bij een klein stootje enz hahaha of heel druk en gek doen..juist als hij iets heel leuk vind, maa dan ff niet met zn enthousiasme om kan gaan...achjaaaa Wel leuk zo'n boottocht, denk dat mijn zoontje dta ook super zou vinden! Sukke, nou dat is wel direct duidelijk heh! soms vallen dingen zo snel op ineens...altijd wle weer jammer dat het pas na een tijdje komt hihi moni, hoe is het verder met je vermoeidheid? hoe is het met je nieuwe laptop haha @hier, drukjes! jeeh tussentijdse toets en examen aangevraagd~! krijg maandag te horen wanneer, examen zal wel iets verder weg zijn, aangezien er ook nog een aantal weken tussen die ttt zal zitten. sommige vinden het zonde van geld, maar voor mij is het echt nodig, ik ken mezelf ..geeft me ook een fijn gevoel gewoon. Heb er zin in! Nou dames ik heb best wel zin in onze meeting hoor, hopelijk hebben we goed weer...ik ben beniuwd waar het nou is...ik bedoel ik wil ff uitzoeken hoe ik er moet komen!
Nou, ze ligt nu zowaar in de wieg te slapen ook! Fijn dat het aangevraagd is miis. Ben benieuwd wanneer je op kunt! Hier druk/ zwaar wkd! Man was vrijdag om 07.00 weg en vandaag om 20.00 thuis. Ik was wel bij mijn ouders maar toch! Had ik vanmiddag nog een omleiding op de snelweg toen ik naar huis reed om 16.00 en moest nog koken(home made pizza), pfff! Laatst vertelde een vriendin dat haar moeder, die ik voor het eerst zag op een verjaardag, mij zo'n relaxte mama vond met 2 kindjes! Leuk om te horen maar toen straks wel ff stress hoor. Koken, huis een pest bende omdat ik iets uit mijn handen had laten vallen en alle logeerspullen nog in de woonkamer stonden, Raf die telkens in de weg liep.... Pffff! Nu zitten we en gaan ff samen een filmpje kijken! Meergranen pistolet tonijn salade Meergranen pistolet gekookt ei en helft aardbeien Thee Verse ananas Decaf koffie Kleine krentenbol roomboter Decaf koffie Verse ananas Water Zoute pretzels in de auto Pizza dus, spinazie, punt paprika, erwten, ui, tonijn Troebel bio appelsap Bv thee Glas water Bv thee Troebel bio appelsap En heb chasews en chips voor tijdens de film
Go Sukke, stoer hoor! @Miis, ik ben niet meer zo specifiek moe hoor, gelukkig, maar lief dat je het vraagt. @laptop, doet het super, maar ik ben wel allerlei bestanden kwijt Ga morgen hopelijk nog even achter een hardeschijf recovery aan, als dat niets oplevert maak ik opnieuw de uitnodiging voor de date nog even en stuur m op Ben super druk met opleiding (moet 20 juni examen doen), moet voor die tijd nog de computer-testjes afronden, mijn rapport (opnieuw) schrijven, en bij de "klant" nog verder met de opdracht. Zucht! Maar 't is wel leuk
sukke, beetje goed kunnen slapen? moni, oh spannend! veel succes! gaat je vast lukken allemaal! @hier, fijnnnn al een week zijn de kids tussen 6 en 0630 wakker! whaaa Vandaag oudste 0550! hoorde ik ie kleine ook al kletsen! maar die is gelukkig weer in slaap gevallen tot 0745 ofzo! Ik ook haha kon nog tot 7u wat slaap pakken, al was het steeds wakker worden, maar geeft niet. Zoon was heel lief zichzelf aan het vermaken haha We hebben sinds kort alle deurklinken omhoog, behalve van zoons kamer en de wc...nou wat een verademing...Zoon kon dus niks stout doen in de tussentijd dat ik "sliep" ...kwam gewoon naast me liggen, kleedde zich uit, ging zelfstandig ff plassen, af en toe met me knuffelen zogenaamd weer "slapen" .... maarja wel jammer hoor zo vroeg wakker!
Nee ruk geslapen maar dat lag niet aan B! Ik heb hooikoorts maar mag nu nagenoeg niets! Ben de halve nacht wakker geweest door de jeuk en kriebels! Werd gek. Cetirizine mag op zich wel alleen kan B daar wat versuft van raken en stijgt de kans op wiegendood dus een beetje!!!! Heb nu dus een neusspray dat eerst eens proberen en anders als nog cetirizine maar zo beperkt mogelijk. Pfff, wat een tijden miis. R heeft dat ook wisselend gewoon al om 6 uur klaar voor de dag!!!! Wat voor opleiding doe je moni? 2 bth Hüttenkäse en tomaat Thee Banaan Harde bol, helft Hüttenkäse met tomaat, helft pindakaas Half piramide broodje aardbeien Thee Decaf koffie Snee vlk ontbijtkoek Glas water Decaf koffie
sukke, ohh meid praat me er niet over, vreselijkkk...ik heb idd de afgelopen 3 jaar amper iets kunnen nemen tegen die rot hooikoorts! Ik heb ook erg last van jeukende oren, ogen en keel! en over die loopneus maar niet te spreken! grr! sterkte ik weet hoe je je voelt! Ja haha zoon kwam naar me toe en zei, hoi mama, ik ben wakker! goede morgen mam, ah mama doe ogen open? ja! wakker worden! Dus ik zei, ja schat mama is wakker maar hou mn ogen nog even dicht oke, kom maar ff knuffelen gezellig! Ohja mam gezellig even knuffelen hihih en dan kroop ie naast me! wel heerlijk hoor.. Vind dat toch altijd zo leuk en grappig, hoe een kind je leven zo kan verrijken en je zo'n geweldig gevoel kan geven ookal is het echt VROEG hahahaha en ben je echt kapot moe Toen ik mn ogen eindelijk open deed zei hij nog blij jaaa mama ogen open jippiee! goed emorgen mam, heb je lekker geslapen? hier bril op mama HAHAH
Haha! Heerlijk miis! Hier ook zo'n vertederend momentje gisteren. Ik ging hem naar bed brengen maar hij wilde niet. Ik er bij liggen, allebei op onze buik. Doet ie ineens zijn armpje over mijn hoofd en trekt mijn hoofd helemaal tegen die van hem aan, pakte me echt stevig vast. Begint ie te fluisteren en zegt, "mama, zachtjes praten. Ssssst! Er komt een nijlpaard aan. Daar op de gang mama. Sssst, niet bewegen!" Waahahaha! Hij was niet bang of zo. Was zo schattig!
Wat een schattig verhaal, Sukke! Jij ook Miis, heerlijk lief soms he @Opleiding: gaat over gedragsverandering in organisaties, sluit goed aan bij mijn vak.
haha sukke! wat grappig! hier doet zoon ook altijd zo bij me.. trouwens tis er sinds 1 week ingeslopen, dat ik bij hem ga ligge tot hij slaapt... hij had weer irritante fase van 1000x uit bed komne, maar dan ook echt 1000x ...maakt nioet uit wat ik deed.. Maar als bij hem ga liggen, wat kriebelen en hij valt zo in slaap.. Ben dus voor het gemak en snelheid gegaan... Hij is soms zo energiek nog, ik merk dat het hem dan echt tot rust brengt als ik langer bij hem blijf...duurt gelukkig echt niet lang... Maar ik moest steeds echt boos worde als hij er steeds uit kwam, en ik wil hem iet in slaap laten vallen met de gedachte dat ik boos ben of wordt ofzo.. Hij zat soms zo erg te gapen als ik hem weer teruglegde...maar totch gewoon soms 1 of 2 uur volhouen met eruit komen! haha wat een kind
Herkenbaar miis, hier heeft ze soms ook zo'n bui dat ze het bijna voor zichzelf verpest, wel moe, maar zich dan zo opfokken over alles dat ze niet meer kan slapen
moni, ja hij gaat dan heel blij en druk doen, van jaa mama ik ben wakker, goede morgen of ik moet plassen of ik moet poepen..yeah right ! maarja risico wil je niet nemen haha...
Haha nee, precies, ze weet wel waar ze ons mee kan "krijgen": mama ik wil nog een boterham, ik moet plassen, nog een slokje water... etc.
Hier ligt ie dan nog in zijn ledikant maar vanavond ook zo'n avond hoor. "mama r klaar met slapen!" "mama jaap aap uit bed gegaan." Uiteindelijk zei hij "mama beetje drinken." Ik dus beneden een bekertje halen zegt ie, " doe maar appelsap appiebieft mama!" Tuurlijk jongen! Haha, grapjas!