Niks!!!! Haha, mijn gegevens zij gecontroleerd, er wordt gevraagd hoe ik solliciteer, of ik al eens op gesprek ben geweest, dat ik na 3 mnd onder mijn stand moet solliciteren (doe ik al vanaf het begin), dat ik ook moet reageren op vacatures die op 60 min enkele(!) reis zitten en dat na een jaar anderhalf uur enkele reis! Was met 15 min weer klaar. Was nog een hork ook. Ik gaf na afloop een praktische tip dat ze in de brief wel mogen vermelden waar je kunt parkeren en dat het voor de deur alleen met muntgeld kan. Dat had ik niet bij dus moest nog 2 keer de stad rond omdat alles 1 richting was. Zegt ie, ja daar en daar is een garage. Dus ik zeg dat je dat niet weet als je daar niet vandaan komt zegt ie, ja dat komt misschien omdat je uit een dorp komt!!!!!!' Wat een eikel!
Nou ja, wat een flapdrol! Daar heb je toch ook niks aan. Zo iets kan net zo goed via de mail of telefoon.
- overnight oats (havervlokken, speltvlokken, rijstemelk, cacaopoeder, cacao nibs, geraspte kokos, gebroken lijnzaad, hele banaan) - 3 speltboterhammen met bio gebraden gehakt - andijviesalade (van gister) met rijst en gestoomde worteltjes Straks maar fruit eten.
- zelfgemaakte chocolade "mousse" (gepureerde banaan, avocado, cacaopoeder, honing en 2 dadels, even in de vriezer)
Ik doe mee! Zal dit topic ff omhoog gooien, want er is al een tijd niks meer gepost zie ik Ik heb op vandaag; Ontbijt; 3 fijn volkoren boterhammen: 1 met 15+ smeerkaas 1 met huttenkase 1 met een dun laagje pure chocopasta water Tussendoor; 1 appel Lunch; 2 fijn volkoren boterhammen; 1 met smeerkaas 15+ 1 met huttenkase Tussendoor; 2 crackers met smeerkaas 15+ 2 dunne plakjes volkoren ontbijtkoek (zonder boter) Diner; kopje verse groente soep (zonder vlees) 1 of 2 broodjes vega burger met sla, tomaat en augurk en misschien half plakje kaas
We zijn gestopt met eten denk ik Welkom! Wij zijn straks even weg, dus verwacht hier niet teveel van mij Later misschien wel weer.
Haha, zou niet goed zijn denk ik. Dankjewel, geeft niks, haha, we zien het vanzelf wel, wie dr weer allemaal mee schrijven
Nou, zeker niet gestopt met eten, integendeel...pfff... Ga over een jaar wel weer verder met 'opletten'! Vandaag: - tosti kaas van 2 vk boterhammen - beker optimel puur - 2 boterhammen met roerei - kop thee - appel - pasta met veel courgette en spekjes, kaas erover Volgt nog wel meer want ga de nachtdienst in, en dat redt ik niet zonder eten tot morgenvroeg
Ziet er goed uit hoor Nova, je lijstje, enne, ik snap best dat je nog meer zal gaan eten, dat zou ik ook nooit vol kunnen houden. Maar ligt eraan wat je eet, toch.
Jammer dat er niemand mee schrijft.. Ik heb vandaag op: O: 2 volkoren boterhammen met een dun laagje pure chocopasta. En groene thee zonder iets erin. T: 1 banaan L: 3 volkoren boterhammen, 2 met ossenworst en 1 met 15+ smeerkaas. Weer groene thee zonder iets erin. T: 2 crackers met 15+ smeerkaas en wat verse aardbeien. A: Zelf gemaakte quiche van; huttenkase, eieren, 25+ geraspte kaas, champignons, broccoli, en veel ui. En weer groene thee zonder iets erin.