En dan wordt verlof ook nog als ziekte geregistreerd, grrr. Een domme manager heeft dan niet door en komt dan bij je klagen over 36 dagen ziekteverzuim in een jaar (mijn verlof liep door in januari) Dan heeft hij toch een "beeld" gekregen he.
Nee! Ben ontslagen, vanwege de economie, mijn "groep" was ook al opgeheven, maar ik ben ervan overtuigd dat oa dat ziekteverzuim wel heeft meegeteld. En nog meer oneerlijke "beelden", zoals mijn targets niet corrigeren voor ouderschapverlof en kolfrecht grrr. Maar ik heb het achter me gelaten hoor! Ben blij af nu
Zo, weer even bijgelezen... het waren heel wat pagina's! Hier twee drukke dagen op het werk achter de rug... gisteren zelfs van 7.30 tot 19.30u gewerkt! Mijn 'eetschemaatje' van gisteren: - Boterham met kaas - Beker melk - Eierkoek - Peer - Tosti kaas/kipfilet/tomaat - Thee - Appel - Kipfilet, boontjes en aardappelpuree (ziekenhuismaaltijd, haha, maar hij viel niet tegen moet ik zeggen...) - Veel water gedurende de dag! Al met al: goed bezig al zeg ik het zelf... Maar nog steeds geen batterijen in de weegschaal. Denk het toch wel al aan mijn broeken te merken, maar heb ook het idee dat ik mezelf dat wijs maak..haha! Ben nu nog even de herhaling aan het kijken van die ieniminiebaby's! F is op het kdv vandaag, want ik mag om 13u weer 'op de zaak' zijn tot 23.15u vanavond...pffff. Als de aflevering afgelopen is ga ik nog even naar de bloedbank..(scheelt weer een halve kilo, haha!)
Moni: je hebt toch wel een mooie oprotpremie meegekregen, hoop ik? Linnie: doe nou maar rustig aan! En ziek is ziek, al begrijp ik het gevoel. Zo heb ik eens een half jaar doorgewerkt met een verschoven wervel, toch bang dat ze je een zeur vinden! Kristel: jij werkt echt hard! Ben je nooit eens gaar? Vanochtend hard gesport, heel hard, voel goed!
Cruesli magere yoghurt 2 cappuccino Heel veel water Banaan Salade van gemengde sla, zongedroogde tomaatjes, gerookte kipfilet, een ei en wat flintjes 30+ kaas erover Kruindenthee Vanavond andijviestamp met een stukje magere rookworst
@Premie, ja hoor, een redelijke in elk geval + enige maanden de tijd om bij te komen voordat ik uit dienst was. Als je alles optelt in geldelijke waarde RUIM voor de duur van mijn dienstverband Lekker gesport! Ik hoop dat mijn auto precies op tijd klaar is bij de garage dat ik m hardlopend kan gaan ophalen vandaag
2 volk boterhammen gerookte kipfilet 2 volk boterhammen gerookte kipfilet Bak sla, tomaat en komkommer 2 volk boterhammen gerookte kipfilet Klein bakje druiven Vanavond eten we macaroni. Qua drinken: 1 glaasje groene ijsthee en verder alleen maar kopjes groene thee.
-2 volk bth kipsalade -koffie -appel(!!) -koffie -1 volk sneetje notensalami Nu een bakje cruesli met vanille yoghurt
3 bruine boterhammen, 2 kaas boter en 1 pure hagelslag Thee Halve mango Thee Glas water 2 koppen thee 3 bruine boterhammen, 2 kaas boter 1 pindakaas Thee Stukje appeltaart 2 koppen thee Meisje nu aan de borst. Zo aardappels koken, tuinboontjes net sjalotjes en vegaspekjes en een vega rookworstje! Melk Meisje vandaag weer gewogen. Weer 80 gram erbij in 2 dgn!
Fijn Sukke! Hier mijn lijstje van gisteren nog: 2 bth zalmsalade, capuchino (ik ontbeet pas om11u, dus lunch min of meer overgeslagen) Grote appel, 3 worteltjes, thee Knackebrot pindakaas met beetje zoute ketjap 2 kommen zelfgemaakte erwtensoep (oei, had niet gehoeven, ik had pas daarna door hoe vullend dat eigenlijk is!!) 1 koekje; maagzuur! 10 zoutjes om het weer op te heffen, pfff. Je kunt dus beter helemaal niets eten heb ik weer geleerd En geloof het of niet, de weegschaal zakt nog steeds.
Pffff, gister flinke dip dag qua snoepen. Bord havermout met banaan koffie, stukje brezel halve mandarijn, kiwi kinderbueno koekreep chocolade espresso reepje bij de natuurwinkel sneetje roggebrood avocado geitenkaas, grapefruit 3 rijstwafels roomboter marmite bord volkoren macaroni met tomatensaus en strooikaas cornetto daarna ter compensatie een hele groene paprika, slaat nergens op maar ach... kop kruidenthee twee sneetjes roggebrood met twee gebakken eieren met kaas. Al met al te veel gegeten en te veel gesnoept dus gister. En dan ook nog eens niet mijn oefeningen gedaan, had gewoon een blegh dag. Zeurderige pijn in mijn rug/heupen/benen, misschien maar weer eens langs de chiropractor. Ik heb behoorlijk hypermobiele gewrichten en zeker mijn heupen "liggen er snel uit". Klinkt een beetje raar, maar ben dan opeens twee centimeter langer en benen zijn ongelijk en krijg op den duur dan erg last van heupen/rug/hoofdpijn enz. Als je heupen ongelijk staan, gaat je ruggenwervel na een tijd ook raar doen en dat kan echt de meest uiteenlopende klachten veroorzaken, die ik allemaal al ondervonden heb. En merk gewoon aan mijn lichaam dat het weer zover is. Ik heb er ook oefeningen voor maar ben daar niet zo consequent mee stom genoeg. Gelukkig hebben we hier een hele goede chiropractor die in een paar sessies alles weer in balans brengt.
Dat ziet er toch goed uit? Vind ik een hele goede dag hoor! En die paar zoutjes, ach joh...Fijn dat de weegschaal nog steeds zakt! Heb mezelf gister even bij de apotheek gewogen en hier ook een kilo eraf). @ Sukke: Zijn jullie ook vegetariërs? Leuk, ik ook. Lees altijd vega dit en vega dat, dus neem aan van wel? Heerlijk dat je meisje zo goed groeit op je melk! Vond dat altijd erg bevredigend ze te zien aankomen en ronder worden.
Hier gister ook een slechte dag gehad. Klein beetje macaroni en een paar stukjes zelfgemaakte pizza (tomatensaus, kip, broccoli, ui) 's Avonds een reep milka daim