Volk.beschuit 30+ kaas Volk.cracker halvajam 2 cappuccino Banaan Cappuccino 2 volk.zonnepitbrood met gekookt ei 3 Moroccothee Sinaasappel Kiwi Appel Water Plakje 30+ kaas Zuurkoolschotel met rozijntjes en een stukje runderrookworst
Ja we logeren even bij mijn ouders linnie. Man had gisteren en eergisteren dgn van 07.00 tot 23.00 en 22.00! Vond ik en heel lang en als we hier zouden zijn kon hij gisteren tussendoor toch "thuis" komen anders ging dat niet! Miis, hier mag zoon alleen in het wkd chocolade op brood. Dus pasta of hagel/ vlokken! Gaat eigenlijk heel goed. Hij vraagt er door de weeks wel eens na maar dan zeg ik "nee, dat mag je alleen in het wkd hè!" En dan is het vaak ook wel goed. Ondanks dat hij natuurlijk niet weet wat/ wanneer het wkd is maar goed!
sukke, maar hebben jullei wel een duidelijk doordeweek-weekend ritme ? ik bedoel mss is papa dan standaard vrij ofzo? bij ons is het namelijk elke week anders... en...ik hb mn zoontje al soort van verpest door ooit speculaaspasta te geven...want dat eet hij ook al genoeg....dus ik wahct nog eentje smet nog een zoet belegje....
Nou, niet echt een vast wkd ritme. Behalve dat papa er dan met het ontbijt is en op zondag ontbijten we altijd "uitgebreid" met verse jus, afbakbroodjes, eitje.
sukke, gezellig!! wij doen aan elke middag lunchen samen dat dan weer wel...maar uitgebreid ontbijten gaat niet ehct omdat we echt niet allemaal om 0730 willen eten hahaha...wij hebben echt een onregelmatig week zegmaar, gelukkig wel vaste dagindeling verder @hier -3 rijstewafels met oude kaas -2 ini mini snickertjes -glas taksi -btj chips... jaaaa bezig met theorie dus dan snaai je wel lekker door hahaha ik ga nu slapen
3 boterhammen, 2 oude kaas en 1 duo penotti Rooibos thee Cappuccino decaf. Vanavond weer naar huis dus dan zal het weer minder snoepen worden!
-koffie -2 volk beschuitjes met2 gekookte eitjes+ mayo haha -thee -brosse eierkoek van bolletje mmm ik be zo geshockt van dat 13jarige jongetje uit wassenaar, vermoord
Ik wou het geloof ik niet weten Miis. Ik kijk ook geen Journaal meer. Laatst zette ik het aan, ging het over aangespoelde lijken op een rivieroever, sommige mensen bewogen nog,, echt luguber, dan maar naar Filemon op 3 die werd gemarteld, zap ik door naar 1 zijn ze bij Opsporing Verzocht op zoek naar een verkrachter; weg goed humeur!!!:x Ik kan er niet meer tegen, als IK de baas zou zijn van het Journaal ...
Volk.beschuit 30+ kaas Volk.cracker appelstroop 2 cappuccino Uur gewandeld Volk.zonnepitbth 30+ kaas 2 volk.crackers halvajam Salade 3 thee
zg , ja ik begrijp je! echt vreselijk gewoon...ameberalert gister en hup paar uur later was het al gebeurd...
Vreselijk hè...?! Ik kijk sowieso praktisch geen tv meer. Hooguit uitzending gemist op de iPad. Vandaag: 2 volk boterhammen tonijnsalade (over van gister) 1 volk boterham hagelslag 1 plakje ontbijtkoek 1 appel 2 volk boterhammen tonijnsalade 1 appel Ik heb vandaag m'n leidinggevende gemaild dat ik volgende week echt graag vrij wil, omdat ik het niet meer trek. Heb nog geen reactie terug. Dus ik ga er maar gewoon vanuit dat het goed is. Ik bak vanavond een taart, morgen is m'n laatste werkdag!!
Zal ook weer even posten hier tussen mijn werkzaamheden door, haha... Gisteren: - Boterham met kaas - Beker melk - Kop thee (2x) - 2 Boterhammen met kipfilet - Kop koffie Cursus van werk + diner: - Kop koffie (2x) - Zeer nette gelegenheid (ahum): Voorgerecht: speenbig (?) met pompoen en venkel Hoofdgerecht: kabeljauw in rode wijnsaus met salade, gepofte aardappel (zoiets) en als garnering asperge/wortel/champignon/bloemkool/wortel etc Toetje (wel gezondigd): toefje chocolademousse, toefje 'boerenjongensmousse' en klein taartje van citroenkwark met amandelbodem - Veel water gedronken tijdens het eten Was een erg gezellige middag en avond! Straks met m'n meisje nog even een blad versieren voor een juffrouw op het kdv die weg gaat, dus lekker even knutselen! (nou hopelijk heeft zij er ook zin in...)
Oh, van dat jongetje uit Wassenaar hoorde ik net ook op de radio... Vanmorgen toen ik naar mijn werk reed hoorde ik dat hij vermist was! Vreselijk... Wat fijn Linnie, je laatste dag! Hopelijk brengt je baas niet nog op het laatste moment roet in het eten.... Geniet van je verlof!!!
Pff, ik heb dat allemaal gemist (gelukkig ). Gaat ietsje beter met meisje! Of eigenlijk behoorlijk beter! Ben blij. Dat we van oma een stapel Disney dvd's en video's (voor op zolder) hebben gekregen helpt ook wel
Zo, kind is op de creche, gelukkig, ze rende gelijk blij rond en het gaat nu gelukkig ook nog goed Wel na een paar boze en huilbuien vanochtend trouwens, dus ik hield mijn hart wel een beetje vast. Pfieuw, altijd zo fijn als het weer voorbij is allemaal. Betekent dat ik ook weer eens even mijn best ga doen! bth jonge kaas 2 sinaasappels Wordt vervolgd
Veel thee bth gebakken ei, beetje mayo en ketchup (onze mayo (met yoghurt, ah) bevat gewoon minder calorieën dan de bio halvarine die ik nu heb Nou, dus wist ik het wel ) Atjar ketimoen halve bth krabsalade met komkommer en citroensap Groot glas water/10 sap cappuccino (zo toch? )
3 boterhammen, 2 oude kaas 1 duo penotti Thee Cappuccino decaf Glas water Boterham pindakaas 4 vlk cracottes duo penotti Thee 3 kinder reepjes Handje rozijnen 2 koppen thee Beker warme choco. ( half chocomelk half melk)
Volk.beschuit kaas Cappuccino 2 lange vingers Cappuccino Nasi Water Wortels Thee Vanavond pita kip met salade En een wit wijntje of twee