Grrrr! Heb net 1 taart verpest! Moet helemaal op nieuw beginnen! Beslag id nu bijna af. Meisje heeft honger dus nu snel voeden en dan weer verder. Oma gebeld daar kan zoon na zijn slaapje zo heen. Pffff! Stress! Haha! Wat voor studie volg je lovely?
ZG, wat verdrietig! Hoe gaat het nu? Sukke, het is altijd moeilijk in te schatten zo iets. Tegen mij zeiden ze steeds dat spugen er nou eenmaal bij hoort en dat het normaal is. Maar het waren zulke giga hoeveelheden dat dat echt niet normaal was, duurde alleen even eer ik dat door had. Lovely, ik ben ook nieuwsgierig welke opleiding je volgt. Ik ga de worst gewoon eten. Hij is inderdaad gevacumeerd. Miis, wat jammer van de bv. Hoe komt dat? Door je schildklier?
- 2 puntjes met kaas en een glas jus - halve mango - 2 puntjes met boterhamworst - 3 dropjes - een paar happen speltpap (dochter hoefde niet, was eigenlijk voor haar)
Bth eiersalade sinaasappel, cappuccino kleine krente- en mueslibol met oude kaas, flesje thee flesje water Nu: glas sap, half glaasje melk, en er liggen twee sinaasappels klaar
Sukke: Wat balen dat de taart mislukt is, ga je het dan nog wel redden voor morgen? Ik doe een avondstudie pedagogiek, hele interessante studie maar neemt wel ontzettend veel tijd in beslag.
@Sukke: balen! Rustig aan! Wat vervelend van je meisje zeg! Kan je niet helpen/adviseren. Hier wel een meisje dat om nooit duidelijkgeworden redenen een maand of drie heel slecht heeft gepoept, ben er zelfs voor op (KMA-, ei, soja, etc)-dieet geweest maar er leek geen duidelijke relatie met wat dan ook. Ze was ook altijd aan het persen en had pijn Dat was vanaf iets meer dan een maand oud. Ze had ook wel oprispingen, maar spuugde niet. Ze heeft ook (nog steeds) licht excemige wangetjes en schoudertjes. Is het voor jou heel lastig om koemelk een tijdje achterwege te laten, of sterk te minderen? Ik vond dat namelijk helemaal niet zo moeilijk nadat ik een paar belangrijke producten had uitgevogeld (brood, 'boter", room, ehm...) @Lovely, jeetje, dat is wel heel weinig!
O Magere yoghurt met 2 el Kellogs K. TD Appel. L Pistoletje met salami, kaas, ui en pesto. Glas verse jus. TD Kiwi Voor vanavond heb ik aardappels, witlof en een runderschnitzel. En heb tot nu toe 5 glazen water en een kop thee op.
Zit nu in de wachtkamer dus ben benieuwd. Ze ligt nu ook wel een beetje te steunen en kreunen hoop dat ze dat zo nog doet. Moni, ik moet het redden. Haha maar wordt een race tegen de klok. KMA vrij eten, wil het dan wel gaan proberen. Heb je dan speciaal brood ed wat je kunt eten? Leuk pedagogiek. Lijkt me idd pittig ook met kids er bij. Leuk hoor. Moet je nog lang? Nou.... Huisarts loopt net zomaar weg terwijl ik hier zit te wachten? Brr, ik heb zo'n hekel aan die man!
Ben benieuwd sukke! Als je echt op dieet wilt dan kan ik je ook op weg helpen. Heb 1,5 jaar melk, ei en sojavrij gegeten ivm de allergie van dochter.
ZG: oh nee, sterkte met je kat! Vreselijk is dat he, als je dieren iets mankeren... En super goed natuurlijk dat er toch weer bijna 1 kg af is. Denk wel dat het ook met je cyclus te maken heeft inderdaad hoe snel het kan gaan. Miis: jammer van de BV... zo eindigde het hier ook, dat ze gewoon niet meer fatsoenlijk dronk. Dat kolven was ik ook helemaal beu en toen is het eigenlijk heel natuurlijk afgebouwd. Ze was hier toen ook 8 mnd. Eten: - Boterham kaas - Beker melk - Peer - Bouillon - 2 Boterhammen met pure hagelslag (hhmmm af en toe zo lekker) - Flesje water - Bakje snoeptomaatjes - Ovenschotel uit opperdepop met wortels, champignons, ui, knoflook, gehakt, aardappels en gezeefde tomaten. - Paar rijstcrackertjes met lente-ui smaak Vandaag tot nu toe: - Boterham kipfilet - Beker melk - Banaan - 4 Dunne Wasa-crackers met rosbief - Bakje snoeptomaatjes - Thee - Koffie Ben nog aan het bedenken wat we straks zullen eten. Denk dat het iets van pasta wordt met spinazie... Was op zoek naar dat recept van de slow cooking bolognese saus, maar kan de post niet meer vinden?? Moniponi: HELP!
Linnie, heb net even gegoogeld wel het 1 en ander gevonden maar advies is altijd welkom. Ik eet zelf geen vlees dus ik ben benieuwd hoe die combi dan gaat...
Oei... Zonder vlees zal het best heftig zijn. Mits je alleen melk gaat mijden, dan gaat het wel. Maar ook ei en soja mijden wordt best lastig dan.
MultiVroon: Slow cooking | Bolognese Voor voorkomende gevallen: blognaam misschien onthouden? Rechts zit een zoekveld
Ziet er heerlijk uit! Staat in m'n favorieten. Is dit jouw blog? Alleen de rode wijn is hier wat lastig. Wij drinken dat niet en dan zit ik met zo'n hele fles..
Niet onmisbaar hoor, het wordt vast ook lekker zonder. Is idd mijn blog Voor de fervente vleeseters: zou wel iets meer gebruiken. Ik had saus voor 5 x ofzo, met in totaal dus maar 350 g vlees... Ps liever niet mijn blognaam hier, of mijn zp-naam op mijn blog gebruiken ajb...
Nou, huisartsbezoekje bracht andere dingen aan het licht. Hij vond haar bijv nog heel erg veel voor 4 wkn terwijl ik haar nu juist wit vind! Kun je na gaan hoe geel ze zag. Dat vond hij verontrustender daarnaast vond hij haar erg fladderen. Dit icm het getob met haar temp in de eerste 2 wkn en haar geboortegewicht vond hij reden om de ka te bellen. Moet morgen bloed prikken op bilirubine en een weegschaal halen om haar gewicht in de gaten te houden. Hij zei zelfs dat hij het erg raar vond dat er geen contact is geweest met hem of ka toen ze zo klierden met haar temp en haar gewicht! KMA of reflux vond hij haar nog te jong voor om dat vast te stellen en wil nu eerst de bloeduitslag plus gewicht afwachten! Heeft wel haar longen geluisterd, die klonken goed... Hmm, voel me stom dat ik dat fladderen niet als fladderen heb gezien maar als "zenuwtrekjes" ed... Hopelijk valt het allemaal mee.
Oh jeetje sukke! Hopelijk valt het inderdaad mee! Ben je al bij het cb geweest? Hadden ze daar niks gezegd? Zeker slordig wat de communicatie betreft... Jammer dat dat soort dingen vaak niet goed gaan.
Is dat dan toch een beetje (rand-)prematuurgedrag Sukke, dat fladderen? Probleem met bilirubine misschien ook? En dan, wat is evt de aanpak?
sukke, voel je niet schuldig heh, dat kan je niet weten!! wel schrikken zo heh... je had toen de hap gebeld over haar temp? wat zeiden zij toen eigenlijk verder nog? sterkte!! toch erg schrikken zo met je kleine meisje!
-2 volk bth chorizo -thee -crackertje -minikrieltjes, runderslavink, mais en appelmoes -water -chocola -koffie @nova, ja ik vind het wel heel erg ..het begon ook allemaal zo goed enz..maar die schildklier joh pff rotding is het.. @sukke, oh wat balen van je taart zeg, wel gave taarten maak je! je woont niet in de buurt heh hihih