Haha, rustig aan. Eerst zien of het wel lekker wordt Zal wel op mijn blog terecht komen (lid worden ?)
Miis, woon in een vrij gelovig dorp, een zogenaamd zwarte kousen dorp. Voornamelijk christelijk gereformeerd hier! Ik geloof niet, man wel maar is geen kerkganger. Is hier een aardig discussie puntje ook hoor, welke school! Zelfs sm heeft zich er al mee bemoeit! 3 bth komijnen kaas 2 thee Cappuccino decaf 2 bth komijnenkaas 1 bth pindakaas Thee Water Cappuccino decaf 2 stroopwafels. Ben heel de dag al in de weer in huis. Afwisselend spelen met zoon, poetsen, wassen, voeden, eten vast voor bereiden spuug ruimen. Nu even heerlijk op de bank met mijn nieuwe verslaving, ruzzle! Hopelijk slaapt R nog een half uurtje! Dan samen eindelijk meisje in bad doen, heb heel de ochtend op een weegschaal zitten wachten! Die ik gisteren had gehaald was stuk!!! Grrr, dus haar zo ook wegen. Ben heel benieuwd!
- 4 volk knäckebröd kaas - plakje ontbijtkoek - paar hapjes tosti ham kaas (van dochter) - grote peer Hebben jullie ook zo'n moeite om restjes van je kind weg te gooien? Ik eet ze altijd op, maar dan eet je altijd meer dan de bedoeling is.
Moniponi, ja dat is inderdaad zo. Ik wil 's avonds niet eten omdat ik het idee heb dat het zo erg aan zet. Maar misschien toch maar wel doen, 's nachts honger is ook niks... Ben benieuwd of je nieuwe recept wat is! Ik ga die andere eens in het weekend maken. Lijkt me echt heeeeeeerlijk!! En handig om voor straks wat in de vriezer te hebben liggen. Sukke, ben benieuwd hoe het wegen gaat!!
Volgens mij is het weer goed gelukt Het is (weer) geen rocket science hoor, juist een ouderwets recept eigenlijk. Blogje volgt morgen ofzo... @Linnie, misschien bakje vette yoghurt ofzo? Of appeltje, zoiets.
MOniponi, ja die regeling gaat hier ook van start vanaf volgend jaar ofzoiets...dat lijtk me zo vervelend.. Want bijv wij gaan in deze wijk niet blijven...als wij een huis kunnen kopen doen wij dat in een andere wijk... Onze favoriete school zit daar erg in de buurt..en onze 2e favoiet totaal niet. Maarja we zullen zien... Sukke, zo dat lijkt me moeilijk joh...sowieso in een dorp wonen hihihihihi Linnie, ahh het komt echt wel goed hoor na de bevalling...wel gewoon goed eten, als dat een boterham extra is..nou dan is het maar zo..ookal heb je 2 uur geleden nog avond gegeten... Gedroogde appel is ook een lekke tussendoortje vind ik altijd...of ongezouten cashewnoten mmm ( al weet ik natuurlijk niet hoeveel kcal dat zijn) Ik eet ngo altijd savonds, gisteravond ook weer crackers met kaas, ik weet niet of ik er van aankom..maarja k voel dan echt honger, geen trek..anders pak ik wel chips oid Maar mss houd je wel vocht vast! en lijkt het maar alsof het door eten komt... @hier -2 volk bth 1 suri eiersalade 1 chorizo -koffie -krentenbol kaas -thee Eten zo aardappel, gewokte broccoli en champignons en een kipsaucijsje, heerlijk zo'n trek in
Het is helaas geen vocht wat ik vast houd. Het is echt puur vet. Gisterochtend op de weegschaal gestaan, +13 kg! Ik kom een kg per week aan. Ik heb het vermoeden dat ik de 20 weer ga halen. En dat vind ik echt K U T... Duurde bij dochter ook vrij lang voordat dat eraf was.
Linnie,, en mss nu gaat het veel sneller,..omdat je 2 kindjes hebt! en echt vet? of gewoon normaal extra gewicht...13 is echt niet erg hoor!! ik kwam 16 aan, idd van meer snoepen bij deze zw maar het was echt niet alsof ik een of andere mega dikke zwangere was.. Ja die buik was wel echt gigantisch..heb jij dat dan niet...? in mijn omgeving had iedereen bij de 2e zo veel grotere buik als bij de eerste.. en ik vond mn buik al groot bij de eerste haha, ben zelf zo klein..echt zo'n huge buik naar voor!
't Gaat niet zo goed met mij. Ik ben heel verdrietig en huil de hele dag. Het nadeel van dieren hebben is het afscheid. Deze kat was te jong. Nooit ziek geweest en nu binnen 5 dagen weg. Ik mis haar heel erg. Alle reële praat dat ze zo'n mooi leven heeft gehad en dat ik het goed heb gedaan, helpen me nu niet, ik voel me gewoon ongelooflijk k lote!
Oh ZG, ik was er al bang voor wat vreselijk...zo'n oneerlijk gevoel zeker als er nooit wat was was bij mn hondje ook zo.. Dikke knuffel hoor!!! sterkte!!
Het is inderdaad nooit leuk om je geliefde dier te verliezen... of ie nou oud was of nog (te) jong! Zelfs bij dat laatste is het vreselijk! Kan me voorstellen dat je je kl#te voelt en dat mag ook best... Zeker omdat het zo plotseling gegaan is! Onbegrijpelijk... Ook vanuit hier een dikke knuffel, hopelijk helpt het een beetje al zal het ook veel tijd nodig hebben. x
Linnie, wegen ging goed. 2910 schoon aan de haak. Op 30 januari was ze 2580. Even paar dgn in de gaten houden. Ben benieuwd, vannacht en vanmorgen onwijs gespuugd vanmiddag weer minder. Miis, ik kom ook uit de stad. Als we weer daar heen verhuizen gaan we naar het dorp naast mijn geboortestad. Verschil is dat er waar we nu wonen maar 3000 mensen wonen en die andere veeeel meer. Haha! Hier is op zondag ook geen klap te doen! En nu man vaak weg is en ik hele dagen thuis verveel ik me ook echt! Zg, ach, wat ontzettend naar voor je/ jullie! Sterkte!
Ach ZG, ik heb met je te doen Wij zijn 2 jr geleden onze poes verloren aan nierfalen. 6 jr Ik weet dus ongeveer hoe verdrietig en boos je je moet voelen. Het kan zoveel pijn doen om een dier te verliezen. Dat wordt nogal eens onderschat, helaas. Neem je tijd. Je verdriet mag er zijn!
2 volk.beschuit 40+ kaas Rooibosthee Kruidkoek Latte Pannenkoek kaas Pannenkoek stroop (van volkorenmeel met havervlokken) Rooibosthee Sinaasappel Volk.ontbijtkoek Cappuccino Volk.fusilli met kip, kalkoenreepjes, spinazie en room Straks een wit wijntje
Sterkte ZG, ja, het is echt volle rouw hoor, gaat echt wel even duren dat je er goed stuk van bent. Verdriet om haar, dat ze ineens zo ziek is geweest nog, en gemis van jezelf, gewoon, dat ze er niet meer is Sterkte meid! Kom maar hier klagen als het helpt.