Wat at jij vandaag?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door moniponi, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    bth pate met peper en augurt, bth kaas met mosterd

cappuccino, thee

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Nee, dat was met m'n hond, paar weken terug. Die is gelukkig weer helemaal de oude!
    Met zoon gaat het uitstekend hoor, die heeft eigenlijk nooit meer last van zijn darmen. Vorige week vrijdag had hij enorme buikpijn, had ik dat verteld? Hij moest poepen, maar dat durft hij niet op het kdv. Gelukkig kwam dat nog voordat hij naar bed ging. Ik zeg dan heel streng dat hij moet poepen, ik zie het aan hem. Dat doet hij dan ook altijd wel.

Ben naar de kapper geweest en heb lekker geshopt.:)

Wat had je vannacht? Diarree of alleen pijn? Echt naar is dat!
    Heb je nou al een afspraak gemaakt met de internist? Echt doen hoor!

3. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Good for you!

4. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    zg, oh toch je hond! gelukkig alles goed. Ja klopt zoiets zei je van zoon, hihi ik moet altijd streng zeggen en nu ff plassen als zoon te lui is en ik aan hem zie dat hij moet haha
    Heeft tegenwoordig last van "druppelplassen" ...die hij eerst in zn onderbroek, lijkt wel alsof ie het dan express gaat testen of er wat komt en dan snel inhouden om toch naar de wc te gaan haha

Maar ja nee ik heb nu formulier voor mn vit d bij de huisarts, ff dat afwachten
    Ik voel me namelijk ineens zo goed..echt mega energiek enz...ik merk het aan mezelf als ik zegmaar direct na opstaan mezelf ga klaarmaken, en echtd ingen ga ondernemen uit automtische piloot.
    Nou ik had dus een pijn aanval van ontlasting..(sorry :D) ...en dan kwam...en "normaal" gesproken toen ik dit had, volgde diarree, maar dat was nu niet...
    Dus ja maa weetje door die schildklier heb ik sowieso nu al een jaar rot ontlasting, veel en vaak last van obstipatie gehad, internist zei toen ook al dat dat wel heel normaal was.
    Moet wel weer zeggen dat sinds ik me beter voel dat ook wel beter gaat...maar blijkbaar was er ff iets...

Ohh en ik heb nu bijna een week ergens een allegische reactie van, echt van voedsel...ik kan alleen niet terug vinden van wat..

Het begon met een paar jeukbobbeltjes is mn gezicht. 2 dgn werd het erger, en toen werd ik snachts ineens benauwd hoestend wakker...en toen ik gisterochtend opstond waren mn ogen helemaal dik, maar ehct zo opgezwollen van een allergische reactie, vreselijk !! lelijk vooral :p
    Sindsdien lijkt het allemaal weg te zakken..

pfffff dus ik ga mn dokter daar toch weer over bellen, want ik wil een heel goed onderzoek van alelrgieen...ik voel me 1 grote allergiebom *klaag uit* :)

5. zogelukkig

Wat heb je dan gegeten Miis? Je zei dat je weer vaker varkensvlees at? Mijn man en ik kunnen daar allebei net tegen; vlekken en puistjes enzo.

Hebben jullie allemaal eigenlijk al vakantieplannen? Ik heb zo'n zin in de zon.

6. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.519
    229
    63
    4 boterhammen met stroop kipfilet pindakaas
    glas melk. 2glazen aanmaak. Cappucino. Glas water.
    Halve peer.
    Vanavond frietjes

7. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    zg, dahct ik eerst ook aan, heb al paa x getest..maar vaker geen reactie dan wel, en nooit direct erna of in de buurt ervan...

vakantie, nee...nog geen goed overzicht om dat te plannen..

8. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij maken een plan voor een soort kampeervakantie in NL, in het voorjaar. Maar er zal ook nog wel een zonplan komen :)

9. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    heb heerlijk pasta met gorgonzola gegeten, heerlijk met kipfilet , ui, courgette en champignons

10. zogelukkig

Cruesli yoghurt
    Cappuccino

Cappuccino

2 pannenkoeken met een beetje suiker
    1 pannenkoek met kaas
    3 groene thee

Paar stukjes ossenworst
    Pilsje

Grote pita kip
    Salade van komkommer, r.paprika, cherrytomaatjes en kalamata's

Straks een wijntje

Zoals jullie zien doe ik even niet aan de lijn. Ik probeer even normaal te eten. Even geen extra stress of vervelende emoties die je van lijnen zou kunnen krijgen.

11. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    zg, t is dat je het zegt, want het viel me gister op! mar ikd ahct mss heb je je kcal aangepast !
    Nou beter toch...ff gewoon weer lekker in je vel zitten en dan weer beginnen

12. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Poeh, ik heb een paar pagina's gemist. Weinig online geweest en nu ook geen tijd on uitgebreid te reageren...

Fijn dat je je iets beter voelt zg. Shoppen is ook een goed medicijn! ;)

Vakantie plannen. We weten het nog niet. Willen al een tijd met se auto naar Italië maar met een baby van 5 mnd zo'n eind rijden... Vliegen... Uhm er vanuit gaan dat ik nog geen baan heb wordt dat wel erg duur.

2 bth pure hagelslag
    1 bth pindakaas en pure hagelslag
    2 thee

Cappuccino decaf

2 bth kaas
    2 vlk crackers komijnen kaas
    1 vlk cracker pindakaas(left over zoon)
    Cappuccino decaf

Water
    Thee
    Kwart peer en een appel
    Thee

Gebakken krieltjes, broccoli met sojasaus en geroosterde sesamZaadjes en hazelnoten. Had een nieuw soort vegaschijf maar die was goor!!! Brr, niet op dus.
    Water

Thee

Vanavond wat lekkers in huis gehaald. Stokbroodje met kaas en salade, chocolade rozijnen en gebraden noten!
    En ssssst, maar we gaan zo dat schansspringen kijken volgens mij is het hilarisch!

13. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee ZG, ja ik zag al dat je jezelf had getrakteerd op pannenkoeken :) Als je maar probeert niet helemaal "los" te gaan, kun je straks gewoon weer verder waar je gebleven was, toch?

Ben je zelf nou al helemaal hersteld (verklaard?) van je ingreep trouwens?

@Schansspringen? Ik mis iets geloof ik ;)

@Vliegen, vanaf 2 betalen ze gewoon volle pond geloof ik he! Oeps! Wij zijn gelukkig in september nog net naar Zweden gevlogen op twee tickets :)

14. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Sorry dat ik hier telkens over ons meisje spam. Gisteren gewogen, 2910 gram net weer, 2760 gram maar wel met een andere weegschaal. Dat kan dus wel iets schelen maar toch niet zo veel!!!! :$

15. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Nee sukke, dat kan echt niet. Er kan behoorlijk wat verschil tussen de weegschalen zitten. En dan ook nog eens na wel of niet gepoept en geplast te hebben.

16. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Dat is trouwens het nadeel van vaak wegen. Je kan er erg onzeker van worden. Hoe doet ze het verder? Hoe vaak drinken? En hoe zijn de plasluiers?

17. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Het uit eten was trouwens heerlijk!!

Vooraf een garnalencocktail, daarna gebakken tongfilet en als dessert een wentelteefje van suikerbrood met slagroom en stoofperenijs.
    Daar wordt deze zwangere blij van! :D

18. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Drinken, poepen en plassen gaat goed. Vandaag wel vaak korter gedronken en nu dus 1 voeding meer.
    Ha zei ook dat het niet iedere dag hoefde maar doe je dan toch snel.

Ok vind een verschil van 130 gram wel veel. Kan toch niet alleen aan de weegschaal/ poep en plas liggen.... Of moet ik die 2910 maar even los laten...

19. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ik zou het inderdaad los laten. Het kan nooit waar zijn, zo'n groot verschil. Meten met 2 verschillende weegschalen zegt echt niks.

Luister maar naar de HA en weeg niet te vaak. :)

20. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    De weegschaal die ik gisteren had deed het vanmorgen ineen niet meer dus hebben ze vanmiddag een nieuwe gebracht. Niet echt heel handig maar goed. Wel irritant want vind het, los dat het nu even moet, wel leuk om te weten wat ze weegt maar dat weet ik nu dus nog niet...

Fijn dat jullie genoten hebben... Nu morgen ook lekker uitslapen...! Geniet er van!

Deel Deze Pagina