Wat at jij vandaag?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door moniponi, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Sukke: wat heb ik gemist?:) gaat het niet goed met jullie meisje??

Linnie: fijn dat het etentje leuk en lekker was!:)

Vakantievluchten: gewoon goed rondshoppen en kijken naar de data. Ev. airmiles inwisselen of uitwijken naar een andere luchthaven. Kan tot honderden euro's schelen!
    Wij vliegen altijd in mei naar Zuid-Europa en niet duur! Dit jaar naar Italië, zin in!

2. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Op zich gaat het goed hoor Zg, ging naar de ha omdat ze veel spuugt daar kwam het volgende uit...
    Bloedwaardes waren tegen de grens, moeten we over 4 wkn nog is laten doen. Moet haar nu een paar dgn wegen. De weegschaal die woensdag had deed het niet. Donderdag een nieuwe gehad, die zei 2910. Gisteren deed die het ook niet meer. Weer een nieuwe. Die gaf gisteren 2760 aan. Net met die zelfde weer gewogen 2940!!!!
    Klote zooi, nu weet ik nog niks.

Vannacht weer onwijs gespuugd en nu twee golven haar nek in dus ga maar even andere kleertjes aantrekken.

On topic,

Grote eierkoek
    Cappuccino decaf

3. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Vakantie, tja wij zitten aan het hoogseizoen af. Hebben maar twee wkn om te gaan omdat het voetballen dan weer begint....

4. zogelukkig

Ach, wat sneu Sukke!
    Mijn zoontje fladderde na de geboorte ook zo erg; die viel erg af, kreeg dorstkoorts en er is toen ook bloed geprikt omdat hij zo geel zag. Hij heeft toen een paar keer bijvoeding gehad (ik kolfde slechts 20cc, pas op dag 5 had ik melk) en daarna ging het snel beter.
    Dat spugen is naar zeg, wat kan je daaraan doen? Vaker kleine beetjes voeden?

5. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Dat zeiden ze op het bureau maar dat werkt niet. Als ik haar eerder los haal dan zij wil gat ze door het lint en blijft ze huilen! Het wisselt ook heel erg, vannacht was het enorm veel en heb ik haar ook moeten verschonen, lakentje van haar wieg was ook helemaal nat. Als ik tijdens het voeden i. Slaap val en ze blijft dus op haar zij naast me liggen spuugt ze veel minder.
    Maandag weer overleg met de ha en dinsdag moet ik naar het cb.

6. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Sukke: op de foto's op fb vond ik haar trouwens helemaal niet zo geel zien hoor! Maar uit de waarde van haar bili bleek natuurlijk ook dat ie niet te hoog was...
    Wat betreft die weegschaal: je kunt gewoon eigenlijk het beste 1x per week op het zelfde tijdstip wegen, en als je vaker wil wegen dan in ieder geval ook op hetzelfde tijdstip van de dag.

Wegen: pfff, druk gehad op het werk, dus geen tijd gehad om even naar de polikliniek te lopen om te wegen. Dat wordt dus komende week pas...
    Vindt het altijd lastig om te zeggen of er veel af is of niet...misschien ook om bij mezelf teleurstelling te voorkomen? We zullen zien!

Vakantie: wij weten het ook nog niet zo goed, waar we naartoe willen. Zijn vorig jaar naar Gran Canaria geweest en het jaar ervoor naar Tenerife + Egypte. Met name Canarische Eilanden vind ik heerlijk, maar om er nu weer naartoe te gaan.
    Manlief had het al over Gambia...
    Iemand hier nog tips??

Eten:
    - Boterham vruchtenhagel
    - Beker melk
    - Peer
    - 2 Boterhammen met 1 gebakken eitje
    - Koffie
    - Kop champignonsoep
    - Nasi met paksoi en omelet
    - Koffie

7. zogelukkig

Wat zoek je op vakantie Nova? Canarische eilanden is dus niks voor mij zou me dood vervelen!:)

8. zogelukkig

cruesli magere yoghurt
    cappuccino

volk.ontbijtkoek
    cappuccino
    1/2 mango

volk.bth gekookt ei
    volk.bth kipfilet augurk
    2 volk.crackers kipfilet augurk
    2/3 appel
    thee

9. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oordeel niet te snel, er zijn ook prachtige en afwisselende binnenlanden daar!

Hier vandaag:

Croissantje jam/kaas, 2 cappuccino halfcaf

appel

3 kleine bth pittige kip, grilworst, thee

10. zogelukkig

IK zou me dood vervelen. Dat is geen oordeel Moni, dat is mijn mening.;)

Ik houd sowieso niet van blockbooked vakanties, resorts, hordes toeristen etc.:)

11. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is het verschil tussen een oordeel en een mening dan? Voor beiden zou een "volledig" beeld handig zijn toch? Ik heb geen aandelen hoor, maar er is daar echt veel meer te vinden dan wat jij zo te zien denkt! In de binnenlanden dus. Daar is dat niet :p
    Alleen je vliegt er niet eenvoudig heen zonder iets geboekts, dat is wel een nadeel.

12. zogelukkig

Wat loop je te vitten joh?:$

Hartige clafoutis bestaat ook al niet; sjongejonge ...

Ik ben er geweest. Het is allemaal niks voor mij/ons, dat kan toch?

Ik zoek gewoon heel andere dingen op vakantie.

13. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vitten? Zo is het niet bedoeld hoor! Alleen als informatie delen. Dat is toch jouw schuld niet als iemand dat clafoutis noemt :D. Of ik mis iets, dat kan ook, en dan hoor ik dat wel weer denk ik.

Maar sorry als je me onaardig vond hoor :)

14. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vitten? Zo is het niet bedoeld hoor! Alleen als informatie delen. Dat is toch jouw schuld niet als iemand dat clafoutis noemt :D. Of ik mis iets, dat kan ook, en dan hoor ik dat wel weer denk ik.

Maar sorry als je me onaardig vond hoor :)

Wij zoeken ook de drukte van de Canarische eilanden in principe niet, maar ik zou er onder de juiste omstandigheden zo weer heen gaan (Huisje in de bergen?!)

Interesse: wat zoek jij op vakantie? Wel zon en zee bijv? Sardinie is ook tof! En rustig.

15. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Nova, daarom overviel me dat ook zo omdat ik haar nu helemaal niet meer zo geel vind. Ik zie het alleen nog aan haar oogwit/ geel! ;)

Wij zin afgelopen zomer naar Mallorca geweest en is bij ons erg goed bevallen. Het strand en de zee was echt ideaal. Zee was heel lang heel ondiep. Na 10/ 15 meter stond ik nog maar halverwege mijn kuiten in het water. R heeft er de tijd van zijn leven gehad.

Wat in hemelsnaam is clatoufis?!!?? :$

16. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Wij gaan niet op vakantie dit jaar. We zijn in januari naar Egypte geweest. Ik heb in de zomer weinig zin om met een baby weg te gaan. Bovendien neemt man z'n vakantie op als de baby geboren is. En aangezien er iemand in het bedrijf met alle vakantiebonnen er vandoor is gegaan, zullen die weken onbetaald zijn... Shit zooi!

Vandaag:

- een super deluxe ontbijt met broodjes gerookte zalm, suikerbrood, pecan broodjes, vers fruit en verse sapjes. Heel veel gegeten. :)

De rest van de dag niks meer op.

Het logeren van dochter is trouwens heel goed gegaan. Ze heeft van 20.00 tot 09.00 geslapen. Netjes!!

17. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Wat fijn linnie! Wat een heerlijk ontbijt ook? Waren jullie zelf ook een nachtje weg geweest of was dit gewoon thuis? Lekker hoor, krijg er trek van.
    Wat een streek van die vakantiebonnen!!! Kunnen ze toch eigenlijk niet maken dat het voor de rest nu onbetaald is!

18. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Grote eierkoek
    Cappuccino decaf

Cappuccino decaf

2 bth oude kaas
    Thee

2 thee
    2 handjes gebranden nootjes
    Banaan
    Kwart appel.

Man en zoon zijn nu aan het koken. Denk dat we om 19.00 wel aan tafel zitten. Man kookt nooit! Hij is en heel langzaam en snel afgeleid. Het is dat ik zit te voeden anders had ik er al lang naast gestaan om te vertellen wat en hoe. Al doe ik dat nu vanaf de bank ook want hij wis niet hoe hij de sugarsnaps moest schoonmaken.

We eten groene curry met broccoli, paprika, uitje, sugarsnaps, rijst voor man kipsate en ik soja omelet.

19. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    We hebben een nachtje in een van der valk hotel geslapen. Laatst een aanbieding van kruidvat. Voor 110 euro een 3 gangen diner, overnachting en ontbijt. Alleen al voor het eten waren we normaal 87 euro kwijt (excl drankjes). Dus het was een mooie deal!
    Voor het eerst samen weg sinds de geboorte van dochter. Dat heeft ons ook goed gedaan!

Ja, dat van die vakantiebonnen is echt zwaar klote. Als het goed is gaat het UWV het betalen (bedrijf was failliet), maar dat kan dus heel wat maanden gaan duren.

20. zogelukkig

Als jij dat huis in de bergen vindt, let me know, ik heb me suf gezocht (voor de herfstakantie vanwege het klimaat).
    Ik heb een tijdje op La Palma gezeten, maar dat is totaal anders: niet toeristisch, bergen!, puur en ongerept, boers zelfs. Moet je van houden. Ik zat daar trouwens niet vanwege vakantie.

De grote eilanden die zijn gewoon niks voor mij. Ik vind het raar om dat een 'oordeel' te noemen. Wintersport is ook niks voor mij en een fietsvakantie is dat ook niet. Dat mag ik toch wel gewoon zeggen?

Zon en zee zijn niet de eerste dingen die ik ambieer. Ik wil ten eerste rust en ruimte. Niet te lang vliegen vanwege de kleine man die meegaat en een comfortabel verblijf met uitzicht op de bergen of de zee.
    Wij zijn beide gek op de Mediterraanse landen + Portugal.
    De geschiedenis, kunst, cultuur en het landschap, klimaat en eten is daar gewoon goed.
    Maw: comfortabel vrijstaand huis in de bergen, oude steden bezoeken, afzakken naar een authentiek havenstadje waar ze verse vis met een salade en een homp brood serveren, andere dag naar een afgelegen strandje en ik wil niet meer naar huis.

Deel Deze Pagina