Wat at jij vandaag?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door moniponi, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

cruesli magere yoghurt
    cappuccino

volk.ontbijtkoek
    cappuccino
    1/2 mango

volk.bth gekookt ei
    volk.bth kipfilet augurk
    2 volk.crackers kipfilet augurk
    2/3 appel
    thee

Handje vers gebrande cashews
    Malt biertje

Indiase citroenrijst, kip en spinazie
    Witte wijn

2. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Help me herinneren, ik stuur je een linkje - als ik ze nog kan vinden - van twee huizen die wij tof vonden, zuid Spanje. Week aan het strand en week in de bergen geweest. Allebei "uitgestorven" in oktober maar mooi weer :)

La Gomera zou ik nog wel heen willen, daar schijnt een kant gewoon een soort tropisch/regenwoud-klimaat en begroeiing te hebben.

Ben ooit op Fuerteventura geweest in het binnenland, maar zou niet meer kunnen achterhalen waar dat was.

3. zogelukkig

Zuid-Spanje als in Andalusiƫ? Jaaa, prachtig!

De kleine canarische eilanden zijn idd veel mooier qua landschap en natuur, maar heb je wel eens opgezocht hoe je er komt? Via Duitsland naar Tenerife en dan met de boot? Of met twee overstappen voor 2000,-?
    Leuk zonder kinderen, maar ik vind dat met kind dus niet relaxed.;)

4. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Wij zaten in een bungalowpark op de Canarische Eilanden, aan de rand van het toeristische gebied. Was erg rustig en erg kindvriendelijk...
    We hadden een auto gehuurd waar we ook een aantal dagen de binnenlanden mee zijn ingetrokken.

Ik vind het persoonlijk wel erg fijn dat ik niet helemaal in een uitgestorven gebied zit. Niet om constant onder de mensen/toeristen te zijn, maar af en toe is dat wel leuk en fijn...
    Hebben ook dagen lekker in het zwembad gelegen: m'n meisje met de vleugeltjes om lekker in het badje en mama+papa aan de rand van het badje.

Sukke: waar op Mallorca zaten jullie (welk gebied?)...

5. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Wwwwhhaaaaa... net thuis even op de weegschaal gestaan: er is nu in totaal 11.4kg af (maar dus wel een andere weegschaal als hiervoor, al ben ik daar wel gestart met mijn begingewicht)...
    Dat maakt dat frietje van gisteren een stuk minder erg! *happy*

6. zogelukkig

Zo zeg, wat goed van je!!!:)

7. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Nova, wat goed zeg!!!

Ik ben vrijdag bij de vk geweest, zij had het er ook al over dat ik de afgelopen tijd erg veel ben aangekomen....

Vandaag:

- 2 geroosterde volk boterhammen met kaas

- halve mango

8. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    - 2 volk boterhammen tonijnsalade

- bakje nootjes

- paar cherrytomaatjes

- bordje doperwtjes, gekookte aardappels en een gehaktbal

Eten jullie vandaag niet? :D:D:D

9. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Vandaag gegeten:
    - Boterham kipfilet
    - Kop thee
    - Banaan
    - Kop tomatensoep met broodje kaas
    - Kop thee
    - Koffie
    - Klein plakje cake gebakken door mijn vader
    - Beenham, aardappel, bloemkool, erwtjes, worteltjes
    - Klein stukje vienetta

Net terug van mijn ouders...
    Ons meisje blijft daar 2 nachtjes slapen :( omdat wij moeten werken. Zo lang is ze nog nooit van huis geweest!
    Maar zelf vond ze het wel prima, want ze gaf ons een kus en zei "doei papa en mama, ik ga in het grote bad bij oma!"
    Dinsdag haar weer ophalen!

10. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Wat goed Nova, dat het een andere weegschaal is zal vast geen 2 kg schelen.
    We zaten in alcudia, geloof ik, man en ik weten het allebei niet meer keer.....

Wat is "veel de laatste tijd," linnie? Ik vind het totaal namelijk nog wel mee vallen.

Thee
    Vlk pistolet, halve met gekookt ei en een halve komijnekaas.
    Kwart van zoon zijns broodje met pure hagelslag

Cappuccino decaf
    Twee thee
    Handje gebranden noten

3 bth pure hagelslag
    Thee

Banaan
    Water
    Paar kaasstengels
    2 paas chocolaatjes
    Cappuccino decaf

Zuurkoolstamp met vega rookworst
    Melk
    Verse ananas

Nu cappuccino decaf
    3 vlk beschuit met muisjes

Morgen gaat het roer om en ga ik echt op mijn eten letten!

11. zogelukkig

Ja, wat is veel Linnie? Ik vind het niet echt veel. Werd met 36 weken opgenomen en was toen 20 kilo? aangekomen. Weet het niet eens meer. Was wel veel vocht. Houd jij veel vocht vast? Is de baby groot? Is je buik erg gegroeid? Wanneer was je nu op vakantie? Toen had je nog best een bescheiden buik vond ik!
    Ik heb vandaag een fotorolletje teruggevonden van toen ik 20 weken zwanger was, mijn man had mooie foto's gemaakt. Toen had ik al een toeter niet normaal meer!

12. zogelukkig

cruesli yoghurt
    2 cappuccino

groene smoothie (banaan, sinaasappel, kiwi, limoen, spinazie)

volk.bth gekookt ei
    volk.bth grillworst
    volk.cracker 30+ kaas
    paar augurkjes
    espresso

plak volk.ontbijtkoek
    2 thee

handje cashews
    malt biertje

pizza
    biertje

Morgen weer het roer om!!!:$

13. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Het is bij mij geen vocht.. Ik weet niet hoe groot de baby is, maar als hij op dochter lijkt dan is dat het ook niet. Dochter woog 3000 gram en was 48 cm. Ik had ook heel erg weinig vruchtwater.

Ik was sinds de vorige keer, 4 weken geleden, 3 kg aangekomen. Zit nu op + 14 kg.

M'n startgewicht was wel lager dan wat ik normaal gesproken weeg. Ik was veel afgevallen door dat melk, ei en sojavrije dieet wat ik moest volgen voor dochter haar allergie. De vk zei dat dat er mee te maken kan hebben.

Ik zal ff kijken of ik een nieuwe buikfoto kan plaatsen.

14. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Deze is van vrijdag.

15. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Nou, dat ziet er super mooi uit!!!! (Oh, ik mis mijn buik!)
    3 kg in vier wkn, tja dat is op zich wel wat maar ik zou het gekker vinden als dit continu al zo was. de komende wkn kan het ook goed weer even minder zijn.

Zg, samen het roer om dn morgen.

16. zogelukkig

Linnie: je bent echt prachtig!!! Ik vind dat je een bescheiden buik hebt en verder ben je echt nog hartstikke slank!!

Je mag best op je eten letten en dat doe je volgens mij al, maar je moet wel goed blijven eten hoor voor die kleine man in je buik!;)

17. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eens met de dames hier, vind je prachtig, laat je zwangerschap niet teveel door verpesten hoor! Nog maar paar weekjes, gewoon proberen gezond te "snoepen" als je wilt snoepen.

18. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Lief van jullie! :)

Ik moet dit inderdaad m'n zwangerschap niet laten verpesten. Dat doe ik namelijk een beetje wel, maar eigenlijk is dat hartstikke zonde..

En wat meer gezonde dingen snoepen zou ook beter zijn. Gisteravond een bakje chips op, dat kan ik beter niet doen. Maar het is zo verleidelijk als man naast me zit te snaaien.

Ooohhh, ik begin de griep te krijgen, getver!!! :(
    Dochter gaat straks voor de eerste keer echt naar de psz, ben heel benieuwd hoe dat gaat. Ik hoop dat het niet glad is en ik gewoon op de fiets kan.

19. zogelukkig

Nee, het is niet glad! Spannend de eerste keer psz, ze zal het gauw leuk vinden denk ik! Ik vond het druk en zulke grote kindjes, maar zoon vond het meteen geweldig, ik mocht zo weg, was geen probleem. Nu is hij op kdv en psz de oudste. Kdv met al die baby's vindt hij ook niks meer aan.

Zoon mocht een maandje eerder naar school, maar wij hebben besloten dat niet te doen. Ze kunnen nog lang genoeg naar school. Die ene maand maakt echt niks uit.

20. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Aug, linnie! Echt niet laten doen hoor... Is idd zonde.
    Misschien kun je je man vragen solidair te zijn.
    En gezond mee te snaaien...?

Spannend, psz. Ik verwacht eind volgende maand de uitnodiging....

Zo de ha bellen. Meisjes was vanmorgen 3000 Gr. Als ik niet naar de 2760 kijk dan is ze per dag 40 gram gegroeid!

Deel Deze Pagina