Cruesli yoghurt 2 cappuccino Groene smoothie van appel, kiwi, peterselie, komkommer en lijnzaad 3 plakjes kipfilet met augurk Kleine salade van rucola, zongedroogde tomaten op olie, kalamata's en geroosterde pijnboompitjes met walnootolie en een gekookt eitje on top 2 thee 2 rijstwafels Heel veel water Nasi met o.a. paksoi en biefstukreepjes Cassavekroepoek 3 groene thee Bij elkaar is hoeveel kcal gokken jullie?
Ja, hij is om 20.30 uur gaan slapen. Hij wou perse douchen om die prut uit zijn oogje te spoelen, maar hij kon amper blijven staan. Ik heb hem op 2 sinaspril laten kauwen. Hij vroeg er zelf om (had het 's middags natuurlijk een paar keer aangeboden). Heb die zalf nog een keer aangebracht en hij was meteen weg, de schat. Ik wil eigenlijk ook naar bed, maar mijn man is nog niet thuis en dan word ik toch wakker. Gelukkig dat je dochter niet bang is. Dan zou ik korte metten maken, met dat gepeupel. Ze is er groot genoeg voor. Over een paar weken is de baby er en dan zou het fijn zijn als ze niet uren d'r bed uit komt en staat te roepen. Dan komt het wsl aan op je man, dus die moet nu ook echt leren voet bij stuk houden.
Ach, arm kind! Hopelijk maakt hij een goed nachtje. Dat doet vaak wonderen. Zo, jouw man is nog tot laat aan het werk!! Haha, gepeupel... Ik denk normaal gesproken niet dat een kind de boel kan bespelen enzo. Maar ik merk het nu wel. Dat eeuwige gedoe rondom het slapen en mijn man die zich laat commanderen door haar en er uren naast blijft liggen, dat is er gewoon ingeslopen. En ik vind het de hoogste tijd dat het daar klaar mee is. Als ze bang of onzeker zou zijn dan is het een ander verhaal, maar ik weet echt zeker dat dat het niet is. Ik geloof wel dat ze echt moeite heeft om zelf in slaap te vallen, en daar moeten wij haar gewoon in begeleiden. Maar dat is niet de manier om er dan maar weet ik hoe lang naast te gaan liggen.
Ohhh nee! Allergisch voor chocolade!!!! Hell no! Linnie, dat heb jij dus ook 1,5 jaar links moeten laten liggen? Ben van de griep. Hoogzwanger en ziek zijn is echt een ruk combinatie. Hopelijk voel je je snel beter. 2 boterhammen oude kaas Thee Appel Water Cappuccino decaf 3 kleine bth komijnenkaas Thee Thee Kokosmakroon Rijst, gewokte bloemkool en sugarsnaps met kerrie en soja ei Melk Thee Cappuccino decaf
Sporten. (Gaat hij eerst werken tot laat en gaat dan straks nog eten). Nou precies, het roer moet om! Is er idd ingeslopen.
Oh sporten! Nou, das ook nog laat! Wel goed hoor. Ik ben niet zo gemotiveerd om 's avonds te sporten. M'n man ook niet.... Sukke, hele pure chocolade kon wel. Maar dat vond ik niet zo lekker. Maar ik ben het wel gaan leren eten, want bij gebrek aan beter moet je toch wat! Maar ik was wel erg blij toen ik mijn stukje melkchocolade weer kon eten. Vandaag had ik het er met man tijdens het eten ook over. Ik hoop zo dat deze baby geen allergie heeft. Ik ga de roomsausjes en de kaas enzo echt weer missen dan... Een vriendin zei laatst: nou dan ga je toch gewoon flesvoeding geven? Waarop een andere vriendin zei: dat is bij Linda geen optie. Hahaha, dat klopt ook wel.
linnie, nouuu ik heb echt gemerkt vanaf 2 jaar gaan ze het langzamerhand wel begrijpen hoe ze je Kunnen bespelen..Ze doen het uiteraard echt niet altijd.. maar dingen zoals eten en slapen zijn echt de punten- waar ik aan mijn zoon merk- dat hij echt de grens opzoekt. En mij echt uittest, dan geniepige lachje als ik voor de ozveelste x naar hem toe moet om terug te stoppen.. Of gewoon terug gaan rennen en dan op bed springen en heel braaf zeggen, "oke mama weltruste, niet uit het bed, love u " En omdat jij aangeeft dat ze gelijk om papa vraagt, nou dan weet je het wel hahahah Ja pure chocola of carobe ofzo..ik ga het aankijken, ik heb net alweer 3 pizzapunten gegeten om mn chocolade trek te weerstaan Zg, agoss zo sneu ! Ik gokte om 1500, zat in de buurt..haha maar de vraag, vond je het te doen of wa shet echt hongerlijden? Sukke, mooie taart weer! gewokte bloemkool? vertel even, kan me er niks bij voor stellen... @hier ik ga slapen truste
Nee, geen honger. Goed te doen. Ik haal al die verleidingen gewoon niet in huis. Ik kan ook wel een hele reep melkchocola of zak paaseitjes op hoor, maar krijg er koppijn en zuurbranden van. Ik kon vandaag mijn nieuwe jeans aan; joehoe! Dat is mijn motivatie hoor; gewoon een slanker en dus mooier lijf en leuke kleren kunnen kopen.
oh nou dat gaat dan zeker goed! leuk gevoel is dat een bepaald kledingstuk weer aan.. ik had dat met beha's toen ik zwanger was..hahah kon ik die "grote " weer aan
Dat zijn leuke prestaties!! Hoe bevallen de groene smoothies eigenlijk? Miis, haha ja dat soort taferelen gebeuren hier ook. Truste!
Die bloemkool is niet helemaal gewokt. Eerst paar minuutjes voorgekookt en dan je de wok met Wok olie, knoflook en kerrie! Simpel! Ik vind bloemkool zoooo saai. Zo kreeg ik het laatst bij so, vond het erg lekker. Zelfs mijn broertje vond het lekker en die haalde toen hij hoorde wat we aten zijn neus op! Haha... Deze taart was eigenlijk niet zo mooi. Haha, R had gisteren geholpen. Hij dacht dat zus en ik aan het kleien waren dus heeft met de fondant zitten spelen en moest natuurlijk ook op de taart. Je ziet overal deukjes! Ohh, pure chocola gaat hier ook goed. Helemaal die van Cote dor met hazelnoten! Heerlijk. Goed om te horen zg. Altijd lekker als dat dan weer beter zit. Volgende week wil ik weer gaan hardlopen..... Zoek wel ergens een verlaten stuk op want hard zal het, nog, niet gaan! Pff, net gevoed en 2 snurkers naast me.... Zo zielig zo'n verkouden baby!
Gaat t goed met jullie eetpatroon? Ik lees dat je zoon ziek is ZG, wat zielig voor hem. Beterschap hoor! Die gewokte bloemkool klinkt heerlijk! Wijj gaan vanavond weer aan de bloemkoolsoep met cashewnoten en kurkuma Gister bij de gyn geweest en als ik 33 kg kwijt ben mag ik gelijk weer met de hormonen en pregnyl beginnen voor een nieuwe zwangerschap! Dit is zo concreet en ook haalbaar voor miij, dat maakt mij super gemotiveerd Vandaag begonnen met 5 cracottes, 2 met kipfilet en 3 met gestampte muisjes. Kopje rooibos en een kop koffie. Zometeen de ananas onder mijn mes
sukke, ja omdat je schreef mede mogelijk gemaakt haha vond ik het mooi! Oke ik ga t wel proberen een x de bloemkool zo...ik vind het echt niks aan bloemkool, ja met kaassaus ofzo haha Of geklutst eitje erover.. @hier, ben de speen aan het afleren bij de jongste, helse nacht hij is zo erg verkouden dat hij dus steeds niet kon ademen maar wel zn speen wilde. Nou preciesbij de oudste ook zo gegaan, die was toen 8 mnd. Ik dahct ik probeer het maar gelijk. Net in slaap gekregen zonder speentje, gewoon wiegen..natuurlijk moest ie wel btj huilen enz..uiteindelijk met 1 vingertje en open mond in slaap gevallen, dus het komt wel goed.. -koffie -3 plakken kandij ontbijtkoek met boter -koffie
Taartjes, taartjes, waar?? Ik wil me er wel even aan verlekkeren hoor terwijl ik aan de groene smoothie zit! Nee, zonder dollen, het was weer een lekkere (ik doe maar wat): paksoi, venkel, banaan, 2 appels, sap van 1 sinaasappel en 3 glazen water, kan er nog twee glazen uithalen. Heb je al een plan de campagne Annedore? Zoontje heeft goed de griep te pakken: die ligt voor pampus op de bank. Stil zo hoor zonder mijn wervelwindje! Vanavond eten wij ook bloemkool, gewoon zo puur. Aardappeltje en stukje vlees erbij, lekker simpel. Ik eet twee keer bloemkool per jaar en eigenlijk nooit zo aardappeltjes, groente en vlees, maar heel soms is dat best lekker!
Goedemorgen ZG: heerlijk is dat hé als je aan kleding merkt dat je lichaam verdanderd. Beterschap met je zoon. Sukke: Dat klinkt lekker de bloemkool, ga hem hier ook eens uitproberen. Annedore: Nu heb je een streven om naar toe te leven, fijn hoor! Miss: gewoon doorzetten met de speen hoor, vaak na 2 á 3 nachten gaat het goed. Hier al een drukke ochtend gehad. Bij dochter op school geholpen en toen snel het huishouden gehad en theorie voor de auto geoefend. Dag begonnen met twee geroosterde boterhammen met honing en een kop koffie. Heb nu een kopje thee en een sinasappel.
Miis, knap hoor van het speentje. Mijn dochter slaapt nog steeds met een speen.... Ik baal er stevig van, maar ze is zo verknocht aan dat ding, ik durf daar nu nog niet mee te stoppen. Zeker na alle slaapdrama's die we gehad hebben. Als ze hem niet heeft probeert ze haar duim te pakken, dat probeer ik echt te weigeren, dat wil ik al helemaal niet. Ze kreeg dat ding overigens pas toen ze 3,5 maand was. Ik had een giga overproductie en dochter een mega zuigbehoefte, erg slechte combinatie. Dus daarom de speen gepakt. ZG, mooi dat de smoothies je smaken! Dochter heeft trouwens de hele nacht doorgeslapen! Echt goed!! Hier: - 2 geroosterde volk boterhammen kaas - halve mango
Linnie, heel goed dat je haar niet stimuleert om te duimen. Dat hebben mijn ouders wel gedaan en ik duim nog steeds niet in t openbaar, maar binnenshuis wel. Zoontje ziet mij wel eens, per ongeluk, duimen. Gelukkig duimt hij niet, maar is ook wel gek mijn zijn speentje Zg: niks aan he met een ziek kind Plan de campagne. Ik wacht nog steeds op een uitnodiging van de fysio om te starten met het beweegprogrammea. Vind t wel lang duren. Vorige week nog contact met ze gehad, maar ik moest echt afwachten Ondertussen zit ik natuurlijk niet stil Soms is aard., groente en vlees idd best lekker zg! Soms....