oleander, ach wat linkt dat toch heelrijk allemaal hahaha! en die prijzen nou daar wil je wel elke dag van lunchen..dat is te doen..ik bedoel al sje hier es een luxe broodje eet betaal je al gauw 7/8 euro...cappuchino 2,90 ofzo...nou spa blauw en je bent bijan 15pp kwijt de man! ( beetje overdreven gerekend) Hmm ik denk veeel te veel na op momenten dat het niet handig is hahaha dus dat werkt wel in mn nadeel en heb wel door dat ik soms iets langer doe over dingen... Ik wil het vooral steed sbegrijpen, wil er logica in zien en ben nog al aan het over analyseren zegmaar hahaha en zowel in mn hoofd als hardop hahaha...maar het gaat wel goed hoor! theorie, heb ik een cursus voor, erg fijn dan leer ik tenminste, nog 2 lessen daarna ff goe dlerne en dan een gokje wagen ... Qua lessen heb k pas iets van 10x 50 min gehad ofzo...us nog niet echt ver...maar het gaat wel goed ! Moniponi, ach ja....is nou eenmaal zo! Morgen weer een dag... ZG, wat goed! beter...wnat dat maakt het wel motiverend om door te zetten! Jij eet sowieso toch best schoon, je bent toch niet echt een snoeperd...of wel? Ja heb zo'n machien, echt heerlijk...ik lust sinds 2 mnd weer koffie ( sinds 3 jaar) en nou ik vind het echt weer super lekker... Heb ook gewoon senseo hoor, want anders vind ik het een btj te duur ahhahahah @hier, nisk mee rgegeten, ga nu mn boerenkool maken, ik eet vroeg, dus heeft ook geen zin om nog wat te eten!
Ja, nespresso heerlijk! Welke kleuren vind jij lekker? Wij hebben zo'n apparaat dat van die dikke cappuccino maakt, oh yeah! Ik ben nooit een snoeper geweest nee. Niet in de zin van koek en snoep en chips enzo. Wel twee plakken volkorenonbijtkoek met boter of een stuk kaas, plakje kippengrillworst. En van die droge Italiaanse crackertjes met rozemarijn en zeezout kan ik ook blijven eten hoor!
Ja klopt, zit visolie in. Dat maakt de smaak zo ranzig. Vanmorgen heb ik er maar 1 ingenomen en daarna gelijk gegeten, nergens last van gehad. Maar ik vraag me af of het nou echt allemaal nodig is, al die extra vitamines... Net heeft manlief wel magnesiumpillen voor me gehaald. Hopelijk helpt het voor de krampen! Net bij de vk geweest. 11 kg aangekomen. Ze vond het niet heel schokkend. Ik woog aan het begin van deze zwangerschap 64 kg (ben 1.72). Maar eigenlijk weeg ik al jaren 67 kg, maar doordat ik anderhalf jaar een melk, ei en sojavrij dieet had gevolgd, was ik veel afgevallen. Op z'n laagst woog ik nog maar 58 kg. Ik kwam na het stoppen snel aan en toen werd ik zwanger.
@Linnie: ah, dus je bent ook deels gewoon op je "normale" gewicht teruggekomen. Iedereen heeft ook een soort basisgewicht ofzo, waar je een beetje stabiel bent. Alleen verschuift dat (bij mij ieg ) in de loop van de jaren wel steeds iets "omhoog" Kaak gaat goed hoor, nu alleen wang van binnen nog kapot. Vriend is thuis, FIJN!! En heel diep een uur geslapen tegelijk met meisje. Nu nog een portie geweldige bolognese en ik kan er weer tegen. Mijn weken beginnen ook weer steeds meer op werkweken te lijken trouwens, ik heb allerlei dingen/projectjes lopen, pff, moet ook weer even wennen! Hier vandaag: Rozijnenbth jonge kaas 1/4 mango 2 bth en dikke broodkorst (van kind) met kipkerriesalade (mijn moment) groot glas "vers" bananen/sinasappelsap van ah So far helemaal niet fout dus eigenlijk. Maar heb wel steeds trek en voel me slap! Ach ja, mijn vetrol slinkt, ik VOEL het @Kristel, fijn he, als je echt weer voelt dat je dunner bent. Die weegschaal komt dan nog wel
Moni, ik zou serieus aankomen als ik zou eten wat jij at! Bananan/sinaasappelsap, hoeveel kcal per glas is dat? Net met zoon een schaal blauwe bessen weggewerkt.
linnie, oh dat verklaart idd wel dat je ineens hard aankomt, je lichaam denkt mss dat ze het gelijk moet opslaan als reserves...maar ik vind het ook netjes! niet teveel mee bezig zijn hoor je moet ook lekker genieten van je zwangerschap!! ( doe je natuurlijk maar ik bedoel qua eten enz) zg, ik vind er best veel lekker maar bijv paars en blauw niet! haha ik vond die limited coco zoooo lekker... Verder al die parelmoer kleurtjes, goud achtige en hazelnootkleurtjes en alles wat daar tussen zit! en jij? Ik drink trouwens geen espresso hoor veel te sterk..ik ben een slechte koffie drinker heh wnat ik heb 2 suiker capp lust ik niet, lust geen melk @hier Nou dames heb een flink bord boerenkool met jus en worst op...zelfs nog griekse yoghurt met vruchtjes na! Maar 2x opscheppen doe ik echt nooit, is ook niks voor mij...heb gewoon genoeg opgeschept en ging schoon op! ben es benieuwd of ik weer snel trek krijg ( we aten om 1715 ofzo)
Paars (die heeft iets cacao-achtigs), zwart en die rode: decaffinato intenso. Die Limited Editions zijn ook altijd lekker met de feestdagen! Zoon slaapt tegen mij aan, ik zit heel raar nu. Ga nu proberen weg te komen om de boontjes te doppen!
Haha geen idee, ik tel niet Ik probeer het gewoon te doen op normaal eten ipv snoepen/snaaien, en dat zijn dan gewone eetmomenten en tussendoor steeds fruit liefst. De lunch was teveel idd, en dat glas sap was maar even makkelijk en omdat ik me erg slap voelde. Maar zeker hoor, kan beter dan vandaag, en salades voor lunch is ook een idee maar ben ik nog niet aan toegekomen. Maar ik val wel af hoor, langzaam, vind ik ook prima. Dieten en dus echt trek hebben kan ik helemaal niet.
Ik dieet dus niet en ik heb ook geen honger. Wel eens lekkere trek ofzo, maar dan zijn 3 paranoten ook heel lekker. Ik eet iig niet te weinig. Op deze manier kan ik het lang volhouden!
zg, ja dat moment dat je je maag wat inkrimpt kan wel tijdelijk honger gevoel geven, maar juist dan ff volhouen..en dan krijg je zo'n situatie als jou..at je het lang vol kunt houden omdat je gewoon genoeg eet, maar wel mindere grotere porties als voorheen... Slaapt zoon nog steeds ? ga je zn dutjes nog afbouwen, of laat je het nog zo ?? @hier nou koffie gemaakt en heb brosse kokoskoeken van hellema...ik moet echt ff wat zoetigs
Genoten vanmorgen van mijn laatste ontbijtje op bed! 2 bruine boterhammen boter en kaas Halve grote eierkoek met roomboter Glas thee Beschuit met muisjes Cappuccino a la kraamhulp! Hard bruin broodje helft met kaas een helft met tonijnsalade Half wit hard broodje pindakaas Thee Kiwi Banaan Nog 1 laatste cappuccino Thee Water Handje ongezouten pinda's Hutspot en 4 vegaballetjes Beker melk Vanavond nog thee en water En nog even comfort food, chocolade!!!!
Ik heb mijn bordje van 200 gram boontjes en 100 gram kipfilet maar voor de helft op! Dan neem ik vanavond de andere helft wel! Ik eet langzaam en luister echt naar mijn 'vol'-gevoel en probeer dan te stoppen. Zoon slaapt al lang niet meer 's middags en heel zelden nog even op de bank. Vanmiddag na de psz kwam een vriendje mee en hij was echt uitgeteld om 17.00 uur! Hij wou maar niet wakker worden, dus zat hij aan tafel keihard te huilen, de tranen biggelden over zijn wangen! Toen heb ik hem kipfilet gevoerd en toen wou hij douchen. Soms weet je gewoon niet wat er is hè!
Cruesli magere yoghurt 2 cappuccino Water Bio volk.bol met gerookte kipfilet 2 koppen Morocco thee Appel Morocco thee 150 gram blauwe bessen 3 paranoten water Sperziebonen Gebraden kipfilet Groene thee met brandnetel
agosss ZG haha helemaal uitgeteld! zo idd langzamer eten scheelt al een hele hoop.. ik altijd door mn werk in de horeca en haast, ben altijd een snelle eter echt niet lekker..terwijl als ik relaxed uit eten ga of thusi rustig kan eten zit ik ook sneller vol! @hier, confession, chocola gegeten...nu misselijk.. drink nog een cola'tje...heb veel water op vandaag dus dat kotm mn neus uit
Dubbele boterham met Zonnatura woudfruitjam 2 mandarijntjes 1 enkele boterham met kaas en 1 enkele boterham met Gelderse worst Cracker met kaas 3 dropjes... Bord zilvervliesrijst met chin groente, hamreepjes, omelet en zoetzure saus Drinken 2 koppen cappuccino 3 bekers sterrenmunt thee 1 glas multivitaminesap 1 kop koffie Ik nader een bepaalde grens waar ik niet op wil komen (nadat ik de grens de afgelopen 10 jaar al 3x heb opgeschort...). Herkenbaar ? Bij mij gaat het vooral in de avond mis, dol op chippies/toastjes/wijn... Ik ga het af en toe eens opschrijven, meer confronterend.
morgenochtend ga ik dan eindelijk prikken! ik vind het ook wel opvallend hoor ...ik heb echt het idee dat ik uit balans ben .... Maar ja je moet door heh hahahaha
ik ben jaloers dat jullei zo goed fruit kunnen eten..ik hou er wel van, maar als ik het bivj voor de kids maak, bah echt geen trek in...en daarna kotm er nooti meer een moment... nu erover schrijvende ga ik een granny smith eten, die heeft man speciaal voor me gehaald in de hoop dat ik toch echt fruit eet hahaha
Pfff, snel eten. Hier ook. Ik eet vrij snel maar man is helemaal een ramp. Die zit 9 van de 10 keer vlak na het eten allemaal te hikken en te boeren omdat het te snel ging. Moet zeggen dat ik, sinds R mee eet wel een stuk rustiger eet omdat ik ook met hem bezig ben zeg maar. Man proeft ook echt niet. Eten we bijv samen een heerlijk stuk chocolade dan hapt hij het binnen 3 keer kauwen op, zeg soms wel is dat hij pas chocolade mag eten als hij er echt van geniet want op de manier hoe hij eet proeft hij niks!!! Haha! Zo ik stort me nu op mijn chocolade, van mijn papa gekregen voor het harde werken!