Sneetje brood met jam en chocolademelk Banaan 3 sneetjes brood met jam, sandwich, smeerworst + Yoghi koekje + pakje wicky Broccoli met kaas en ei + 200 gram yoghurt + pakje wicky Voor het naar bed gaan nog een bekertje water.
Broodje chocopasta en beker yogi banaan en beker diksap broodje speculoos en beker melk koekje en beker diksap broodje shoarma yoghurt Beker diksap
ochtend; 1 boterham met pindakaas en 1 boterham met jam van sonnatura + melk tussendoor; halve bak blauwe pitloze druiven middag; 1 boterham met jam van Zonnatura en 1 boterham met appelstroop + melk tussendoor; paar rozijntjes en een cakeje avond; meneer wouw geen spampot rauwe andijvie dus alleen stukje gerookte worst gehad knijpfruit van de Aldi. en voor het slapen gaan een flesje melk
Ontbijt: bordje licht volkoren pap Tussendoor: 2 perzikken Lunch: 1,5 sneetje brood met smeerworst + 150/5 fles Tussendoor: griekse yoghurt Avond: aardappel met paprika, tomaat en kip Voor het slapen: 180/6 fles
Fles 180/6 Appel en peer Boterham met Zonnatura jam, boterham met ananasroomkaas Babykoekje Fles 180/6 Pasta, zalm, tomaat en paprika Turkse yogurt Fles 180/6
Broodje chocopasta en beker yogi appel en beker diksap broodje jam en beker melk koekje en beker diksap aardappelen en sperziebonen en slavink yoghurt beker diksap
Broodje chocopasta, kiwi, melk krentenbol kaas, melk sap mini ontbijtkoekje, knijpfruit bakje gemengd fruit krieltjes, kippenbout, stoofpeertjes, water
Pap 180/6 Fruitmix broodje kipfilet + fles 150/5 Fruitmix + Babyliga bloemkoolsoep + yoghurt Fles 180/6 en gedurende de dag slokjes water
Ontbijt: Meloen en perzik Lunch: 2 boterhammen met ei en kaas (meegegeten met mijn uitsmijter in restaurant). Tussendoor: Cracotte met vega pate Avondeten: gebakken aardappeltjes, avocado en cherrytomaatjes met vegetarische balletjes. Toetje: bakje Turkse yoghurt Lijkt net alsof mijn dochter geen vlees eet maar dat kwam toevallig vandaag zo uit. Ik eet zelf vegetarisch maar vl en dochter niet maar ze doet zo af en toe met mij mee.
Broodje chocopasta en beker yogi banaan en beker diksap broodje jam en beker melk koekje en beker diksap Italiaanse ovenschotel yoghurt beker diksap klein beetje ijs
Boterham met smeerkaas en optimel Water en 2 crackers Boterham met banaan en optimel Bakje fruit, danoontje en sap Lasagne met wat water
Bordje pap 100 ml Kersen, abrikozen + water boterham zonnatura jam + fles 150/5 Yoghurt + water aardappels, avocado + ei Fles 180/6
Broodje chocopasta en beker yogi banaan Op visite: koekje, paar aardbeien en rozijntjes beker diksap broodje speculoos beker yogi beker diksap Ovenschotel met aardappels, groenten en gehakt Vla beker diksap
Croissantje (niks erop, vinden ze beiden lekkerder) - ontbijt gedroogd fruitreepje - tussendoor 2 boterhammen met worst/pindakaas -lunch plakje cake - tussendoortje GROOT bord met tomaatjes/komkommer/appel/paprika (monkeyplatter) Overgebleven croissantje Als drinken melk, tropisch vers sap en wicky (ik zou eigenlijk chili con carne maken maar ik had er gewoon GEEN puf voor vandaag. Heerlijk dat een monkeyplatter bestaat. )
bv cracker diverse fruitsoorten bv bv 1/2 mini krentenbolletje (verwennerij!) 1 boterham (1/2 met smeerkaas, 1/2 boter) bv aardappel met wortels + water bv Ik ben de bv een beetje aan het opkrikken voor de vakantie..
Boterham met jam en optimel Banaan en peer, water Kaasbroodje met optimel Cracker en sap Lasagne en wat water
Volk.cracker kaas Volk.beschuit jam Rode druiven Diksap Rozijnen 3 volk.biscuitjes Water Plak zonnepittenvloerbrood pure chocopasta Appel Thee Halve komkommer Hele puntpaprika Water Feta met olijven Albondigas met foccacia
Broodje chocopasta en beker yogi banaan en beker diksap broodje chocopasta en beker melk koekje en beker diksap Nachoschotel yoghurt en beker diksap
Na een gezellig, lekker, rommelig eetweekend vandaag weer gewoon en hij had wat fruittekort denk ik....onderstaand allemaal op eigen verzoek Broodje appelstroop, melk banaan, sap broodje kaas, 2 wilde perziken, kiwi, melk aardbeien, snoeptomaatjes, sap mihoen, loempiaatje, toetje
Baby: bv+cracker fruit + water boterham + thee bv (fles) cracker pasta met pompoen en kaas stukje brood bv Bijna schooljongen: 2 crackers + beker melk aardbeien + diksap en daarna water 3 boterhammen (pindakaas, gekookte worst, kaas) mini donut + schoolmelk koekje + limonade (opvang) appel pasta met zalm + foccacia mozzarella + water yoki Kleutermeisje: chocoladeontbijtgranen + melk aardbeien 1,5 boterham (pindakaas, gekookte worst) mini donut + schoolmelk koekje + Limonade (opvang) pasta met zalm en kaas + brood met kruidenboter volle Franse kwark