Oudste: O boterham pasta, beker thee T 1 liga milkbreak, pakje appelsap (monkeytown) L patat (ong 1/3 portie) 4 kipnuggets, beker limonade T appel, banaan, aardbeien, beker water, paar bugles met kaassaus A kip pilav met rijst, ijsje Jongste Kwam gisteravond en vannacht weer, hoest gigantisch en nu ook weer verkouden. O bordje pap 150/5, liet bodempje staan T potje fruit 8+, volkoren biscuits L 1/2 boterham, stukjes ananas en meloen, fles 150/5 T banaan, aardbei, blauwe bessen A rode bietjes, aardappels, zakje knijpfruit die dr broer open had gemaakt, maar toch niet moest vanmiddag T fles 180/6
Oudste: O: 1 bh jam, beker melk T: banaan, plakje worst, beker limo T2: snoepje (bij de kinderboerderij) L: 1 bh jam, beker melk T: knijpfruit, 2 waterijsjes, 2 bekers water, paaseitje (verdeeld over de middag en deels ook bij de buren) A: aardappelpartjes uit de oven, witte bonen in tomatensaus, vissticks, beker melk T: paprika, beker water Jongste: O: fles 120/4 (100 cc op). Brood wilde ze niet T: knijpfruit, 1/2 banaan L: niets. Ze sliep. T: niets. Ze was rond 14.30 uur wakker maar weigerde haar brood. Fles wilde ze ook niet. A: aardappelpartjes, spinazie, vissticks. Goed gegeten. T: 1/2 banaan. 19.30 fles 180/6 (150 cc op) kon hierna niet slapen. 21.30 fles 150/5 (100 cc op) Ongeveer 3/4 rietjes beker water
ik vroeg me gewoon af, mijn meisje is ook van begin juni 2017, geef je al een gewone fishtstick bv van iglo en het paneermeel ook? Van kind en gezin mocht ik dat niet geven maar grote zus eet het ook en ocharme de duts kijkt zo
Je vroeg het mij wel niet, maar hier een meisje van juli en die geef ik vissticks alleen haal ik dat korstje eraf. Al bak ik ze in de airfryer dus de volgende keer laat ik het korstje er denk ik gewoon aan.
Die van mij word morgen 1 jaar. Gisteren heb ik voor het eerst met buitenkant gegeven. Dat ging prima. Voor die tijd had ik enkel de binnenkant. Als het af en toe een stukje is maakt het volgens mij niet veel uit hoor. Het is wat anders als je wekelijks 4/5 visticks erin stopt O, en die van mij komen uit de oven (al weet ik niet of dat wat scheelt )
Oudste: O: 2 broodjes, beleg geen idee was werken, beker thee (met papa) T: aardbeien en drinken (met papa) L: boterham met smeerworst, beker melk denk ik (met papa) T: koekje, beker drinken (met papa) A: bbq: 1 kipsate stokje, 1 kipworstje, 1/2 hamburger, paar stokbroodjes, worteltjes, beker limo Jongste: O: bordje pap 150/5 T: aardbeien L: boterham met aardbeibietjes spread, fles 150/5 T: geen idee A: bbq: flink wat worteltjes, stukje komkommer, cherrytomaatje, 2 stokbroodjes, 1kipstokje, paar stukjes worst en paar stukjes hamburger T: fles 180/6 En ze dronk zeker een halve rietjesbeker water! Ze heeft dagenlang niet uit de rietjesbeker gedronken of willen drinken, dus ben hier wel blij mee. Dagje met papa doet blijkbaar goed. @Koekie1 fijne dag alvast morgen!!
Oudste: O: 1 verrassingsbroodje (pasta, speculoos, hagelslag, gestampte muisjes), beker melk T: 1/2 paprika, beker limonade L: 1 croissant kaas met augurk, 1/2 croissant jam, kaal beschuitje, plak ontbijtkoek, beker melk T: snoepje, pakje drinken (tijdens het shoppen) A: broodje kroket, 2 koppen groentesoep, 1 bh, beker melk T: raketijsje, beker water Jongste: O: 3/4 bh jam, fles 120/4 (leeg) T: niets (sliep) L: 1/2 bh kaas, 1/2 bh kipfilet, plak ontbijtkoek T: knijpfruit, 3 baby koekjes (shoppen) A: 12 mnd potje, gekookte aardappel, 1 bh zonder iets erop. 19.30 fles 180/6 (170 cc op) 2 rietjes beker water @Olifantje1991: dank je! En fijn dat ze weer uit de rietjes beker wil drinken
Oudste: O: 1 bh pindakaas, beker melk T: appel, beker limo L: 1 bh vlokken, beker melk T: slagroomtaart, kaasjes, worstjes, raketje, stuk of 4/5 bekers water. (Dit is hetgeen ik gezien heb ) A: bakje friet, knakworst, beker melk T: kiwi, 1/2 banaan, beker water Jongste: O: 1/2 bh jam, fles 120/4 (70 cc op) T: 1/2 banaan L: 1/2 bh kaas, 1/2 bh gestampte muisjes T: slagroomtaart, worstjes, kaasjes, baby liga A: kruidvat peutermenu (rijst, sperziebonen, zalm. Viel niet zo in de smaak), paar frietjes T: 1/2 banaan 20.30 fles 180/6 (leeg) Ongeveer 2,5 rietjes beker water De slagroomtaart vond ze erg lekker. Veel tussendoor gegeten vandaag maar dat mag ook wel als je jarig bent
Oudste: O: 1 bh sandwichspread, beker melk T: paprika, drinken (bij oma) L: 2 mini pizza's, drinken (bij oma) T: ijsje, komkommertjes, drinken (bij oma) A: pizza, beker melk T: 3/4 appel, 1/2 kiwi, beker water Oma wist niet dat we 's avonds pizza gingen eten Jongste: O: 1/2 bh kipfilet, fles 120/4 (leeg) T: knijpfruit (bij oma) L: 1 bh met ? (Bij oma) T: komkommertjes, baby liga (bij oma) A: gekookte aardappel, snijbonen, hamburger T: 1/4 appel, 1/2 kiwi 19.30 fles 180/6 (leeg)
Ontbijt 2 broodjes 1 met pindakaas en 1 met kopkerrie salade en een beker melk Tussendoor 2 koekjes en een fruitzakje met water Lunch 1 bruin bolletje met kaas en water Tussendoor 1 banaan met water Avondeten koude pasta salade met pesto, cherry tomaten, broccoli en gebakken serannoham. en water. Hij vond het zo lekker!
Dagje Efteling, dus lekker rommelig Oudste: O: boterham appelstroop, beker thee T: appel, beker limo T: buurman&buurman koekjes, pakje roosvicee fruitwater L: broodje smeerworst, croissantje, pakje yoki T: ijsje, zakje haribo snoepjes, flesje water T: thuis nog wat druiven en aardbeien A: patat met een frikandel, beker melk (had geen zin meer om te koken na een dag slenteren en 30 graden). T: beker water (hij kon niet slapen, omdat hij op de terugweg in de auto geslapen had). Jongste: O: fles 150/5 1/4 boterham T: rijstwafel, 1/2 zakje knijpfruit L: 1/2 broodje met smeerworst, aardbeien en druiven, fles 150/4 T: 1/2 zakje knijpfruit, mini krentebol, 1 nijntje koekje (moest d'r een beetje zoet houden) A: worteltjes met aardappel T: fles 180/6 Verder vrij veel water uit fles of rietjesbeker, denk wel zo'n 300-400ml, voor haar doen erg veel, maar wel fijn met dit warme weer.
Nog gefeliciteerd @Koekie1 ! O: 180/6 T: paar stukjes brood met dun laagje smeerkaas M: appel, mango, aardbei en blauwe bes uit de blender + 150/5 (beetje overgelaten) T: maisvingers en late middag 150/5 A: zoete aardappel, aardappel, broccoli en klein beetje kip uit de blender + restantje fruit T: 130/4 Straks nog een keer 120/4 of 90/3 Tussendoor wat slokjes water.
@Mutsefruts88; dank je wel! Oudste: O: 1 bh sandwichspread, beker melk T: geen idee (bij oma) L: kale pasta, paprika's, augurk, beker melk (bij oma) T: waterijsje, ? (Bij oma) A: spaghetti, beker melk T: 1/2 banaan, 1/2 appel, beker water T2: in bed tot nu toe 2 rietjes beker water leeg Ze zal vast nog meer bij oma gehad hebben qua eten en drinken. Jongste: 23.30 fles 150/4 (leeg) kon hierna niet slapen 1.15 fles 180/6 (leeg) O: 1/2 bh kipfilet, fles 120/4 (leeg) T: knijpfruit (bij oma) L: 1,5 bh met ? (Bij oma) T: geen idee (bij oma) A: spaghetti T: 1/2 banaan, 1/4 appel 19.45 fles 180/6 (leeg) Ongeveer 2,5 rietjes beker water
Oudste: O: muesli met rozijnen en appel, melk T: banaan, krentenbol, biscuitje, pakje Roosvicee, beker limo, beker water L: 1 bruin bolletje speculoos, aardbeien, beker melk T: snoepje, beker limo A: kale pasta, sperziebonen, maaltijdsalade zalm, aardbeien, beker melk T: appel, beker water Jongste: O: 1/2 bh kipfilet, fles 120/4 T: 1/2 banaan, krentenbol L: paar stukjes brood met gebakken ei, aardbeien T: soepstengel A: sperziebonen, kale pasta, zalm, stukjes gehaktbal T: 1/4 appel 19.45 fles 180/6 1,5 rietjes beker water
O twee boterhammen kleine keuken pasta T bakje Griekse yoghurt Op het strand: L couscous salade en water T watermeloen, aardbeitjes en water Terrasje: A Spaanse tapas, ananas en water
Oudste: O: broodje met pasta, beker thee T: mango, 1/2 appel, beker limo L: croissantje en kaasbroodje (niet de gezondste lunch vandaag), pakje roosvicee fruitwater T: haribo snoepje, beker water A: krieltjes, sperzieboontjes, 2/3 hamburger, bakje vla Jongste: Vannacht 2 uur lang aan het hoesten geweest, 2x 70-80cc water gehad O: bordje pap 150/5, bodempje laten staan T: mango & banaan L: 1/2 bruin broodje, rijstwafel T: aardbeien, fles 150/5 A: krieltjes, sperziebonen, 1/3 hamburger, bakje griekse yoghurt T: fles 180/6 Ongeveer een halve rietjesbeker water op, ze heeft veel geslapen vandaag, inhalen van gisteren denk ik, want door uitje naar de Efteling maar 2x een halfuurtje geslapen.
Oudste: O: broodje met smeerworst, broodje met hagelslag, beker thee, 1/2 beker melk T: appel, beker limonade (en paar snoepjes in de kerk) L: broodje met appelstroop, beker water T: 1/2 tompouce, 2 bekers limo A: 1 pannenkoek met pasta, 1/2 pannenkoek met suiker Jongste: O: bordje pap 150/5, ruim de helft op T: banaan & mango L: boterham met appel/perenstroop, fles 150/5 T: 2 maisfingers, 100cc water (ze kon niet slapen) A: potje 8+ en paar stukjes pannenkoek, maar ze zat er meer mee te spelen dan dat ze er van at T: fles 180/6 Ongeveer 3/4 rietjesbeker water over de dag.
Oudste: O: muesli met rozijnen en appel, melk T: appel, beker limo L: 1 bruin bolletje jam, beker melk T: snoepje, crackertje, pakje drinken, softijsje, beker water A: aardappelblokjes, worteltjes en erwtjes, IKEA gehaktballetjes, restje maaltijdsalade, meloen, gemengd diepvriesfruit, beker melk T: beker water Jongste: O: 1 bh sandwichspread, 1/2 plak ontbijtkoek, 100 ml halfvolle melk T: niets, ze sliep L: 1 bh appel perenstroop, 1/2 bh jam T: paar crackertjes, knijpfruit A: aardappelblokjes, worteltjes en erwtjes, IKEA gehaktballetjes, meloen, gemengd diepvriesfruit 20.00 fles 180/6 (leeg) 1 rietjes beker water
Oudste: O: 1 bh kipfilet, beker melk T: banaan, plakje worst, mini krentenbol, knijpfruit, 2 bekers water L: 1 bh jam, beker melk T: waterijsje, cracotte, beker water A: hokkien noedels, beker melk T: 1/2 banaan, perzik, beker limo Jongste: O: paar stukjes bh kipfilet, 70 ml melk T: mini krentenbol, plakje worst, knijpfruit L: 3 stukjes bh appel perenstroop T: 2 plakjes worst, cracotte. (Op haar strooptocht door de keukenlades een paar happen beschuit en ontbijtkoek ) A: paar stukjes aardappel, paar sperzieboontjes, ei belandde direct op de grond. Paar noedels van mijn bord op. T: perzik 19.00 fles 180/6 leeg 1 rietjes beker water
Zo, daar ben ik weer! Ze heeft de laatste tijd zo veel last van 2 doorkomende tandjes! Eten is even niet zo interessant O: bordje pap 150/5 ging voor het eerst in dagen op T: Potje fruit 8+ ging niet van harte L: Boterham met chocopasta van de kleine keuken T: Restje fruit + fles 120/4 A: Spinazie, aardappel en een visstick T: fles 150/5 100 gedronken