Ik ben dinsdag bij een Cesar therapeut geweest. Ze heeft m'n hele houding grondig bekeken. Ik sta schuin, waarschijnlijk is m'n linker been korter dan de rechter. En ik trek m'n knieën naar binnen als ik sta (dat wist ik al). Daar kunnen de klachten van komen. Ik moet nu veel in kleermakerszit gaan zitten (maar dat gaat niet op m'n werk), met een kussen tussen m'n benen slapen en m'n knieën niet meer intrekken. Van dat laatste raak ik helemaal gefrustreerd!! Zo irritant om te weten dat je fout staat, terwijl het niet lukt om er iets aan te doen.
Oh dat weet ik wel Linnie, ik zie het wel. Ik zou wel graag willen tandemen. Op dit moment zou ze nog wel 10 x drinken als ik het aan zou bieden. Maar zie het wel hoor, hoe het loopt. Hier gaat alles even goed kaa-uu-tee... Vanmiddag bij de VK gezeten omdat ik dacht weeën te hebben, baarmoeder is geprikkeld door een blaasontsteking, maar alles was netjes dicht. Bekken werkt ook niet mee, kan bijna niets meer. Mijn man was vorige week weg dus ik moest alles zelf doen, kon elke avond niet meer lopen, ben echt naar boven gestrompeld.. Nu is hij er weer en doe ik bijna niets in huis en gaat het redelijk.. Zit er momenteel ook mentaal even goed doorheen geloof ik.
Geen verse pasta hoor! Gewoon droge tarwe. Ik 'moet' van mijn therapeut wat meer hoogwaardige eiwitten eten, ei dus. (Mijn spieren zijn helemaal verzuurd). Maar ik houd er niet van, vind het idee zielig en vies.
Duchess dat is wel balen zeg! ZG: Ik heb soms echt een ei-behoefte, geen idee maar dan wil ik persé een gekookt eitje eten. Maar je kunt het ook vermengen in een hartige taart ofzo (en dan een aparte voor je zoontje maken).
Ik heb tegenwoordig juist een afkeer van eieren. Nadat ik anderhalf jaar geen ei gegeten heb vanwege dochter haar allergie. Daarvoor at ik het veel, maar nu vind ik het een raar idee, zo'n ei te eten, haha.
Ik kan heel lang zonder ei maar soms MOET ik uit het niets opeens ei. Ik denk dat mijn lijf er dan behoefte aan heeft? Heb ik bijvoorbeeld ook met zuivel opeens, dat ik opeens yoghurt wil ofzo terwijl ik amper zuivel eet/drink. Of vlees.
Ach lieverd toch, dat is echt kaauutee!:x Ge-luk-kig alles nog potdicht, pfoei! Het is ook zo'n klotepijn hè en je móet als je een kind en een afwezige man hebt! Logisch dat je er even doorheen zit, dat mag ook!
Met je knieën naar binnen staat? Is dat slecht? Ik weet dat ik met mijn knieën naar buiten sta en dat die naar binnen moesten van de bekkentherapeut, maar dat deed zo'n zeer op dat moment dat we dat pas ná de bevalling zijn gaan oefenen. Met een kussen tussen de benen slapen, is wel lekker hoor! Gewoon kussen, niet zo'n maffe worst. Voor op je werk: koop een skippybal, dat is zo veel beter dan zo'n taaie bureaustoel!
Ei. De smaak vind ik ook niet bijzonder. Ja, in boter gebakken of gekookt met peper en zout. Ik moet weer eens een cake bakken. Iemand trouwens nog bakrecepten met chocola? Mijn moeder komt en die is gek van chocola.
Duchess, meis wat klote!!!!!! Zo erg voor je, kon j er maar wat aan doen heh!! Sterkte hoor Juju, k hb exact t zelfde, kan lang zonder ei en zuivel maar dan ineens MOET ik t eten ... Maar volgens mij is dat soort natuurlijke reactie dat j lichaam die voedingsstof nodig heeft. Zg, wanneer krijg j j uitslag van sollicitatie? Wat leuk trouwens!
Geen idee! Heb nog niet eens bericht gehad dat mijn brief goed ontvangen is ofzo. Beetje onbeschoft vind ik dat wel, maar misschien is dat niet meer van deze tijd?
Ik zou wel even navragen dan, of ie wel goed ontvangen is en wanneer ze verwachten te kunnen reageren? Ik heb mijn afwijzing al binnen. Ach, het was ook een beetje impulsief en kansloos (toch ben ik wel een beetje beledigd, haha).
Jeetje, veel geschreven, lees even achterwaarts terug, sorry, mis vast wat. @Linnie, goh, raar idd dat dat zo loopt, ik zou dat heel moeilijk vinden. @duchess, zwaar meid, snap dat je het gehad hebt. Hopelijk trekt het wat bij binnenkort, nou ja, de blaasontst en mentaal dan... @zg, chocola au coeur fondue? Ofwel die cakejes met nog vloeibare binnenkant?? SUPER lekker, wel lastig timen (maar gestold ook heerlijk). Gelijk ook goeie gelegenheid om ei te eten
Hier weer lekker uit zichzelf veel avondgegeten! Ze heeft wat last van verstopping denk ik, spookt ook 's nachts en harde ontlasting, vandaag ieg 2 mandarijntjes gegeten Verder is ze ineens een slaapdraakje 's avonds... Lastig, even kwijt hoe we dat ook alweer deden?!
Moniponi, hier toevallig in de nacht spoken laatste dgn Dan ga k bij hem liggen en duurt t lang voordat ie slaapt! Haha vannacht werd ie na eindelijk in gevallen te zijn huilend wakker, dat ie graag op de iPad wilde!!!! Omg, gister mocht hij namelijk niet van mij... Ti's zo verslavend gevoelig .. Als t aan hem ligt kijkt ie heel de dag op dat ding Vandaag weer een iPad loze dag inlassen pff Hihi Meneer had wel mega honger 2 volle bakken honingringetjes met melk! En thee!
Zoon werd vannacht huilend wakker om 2 uur. Hij moest plassen. Ligt hij er weer in en wou toen 'boezuh drinken'. Nee, niet meer middenin de nacht. Ik zei dat hij morgenochtend boezuh mocht komen drinken. Vanochtend heb ik heb hem gevraagd, maar hij wou niet. Nog zoiets geks! Hij was laat wakker en doet zijn kamerdeur open en roept: 'wákker!'. En de deur van zijn kamertje gaat weer dicht (normaal komt hij aangestormd en springt bovenop ons). Ik moest toch plassen en ging kijken, sliep hij gewoon weer! Maar papa ging douchen en toen werd hij wel weer wakker. Als hij dat nou eens op zaterdagochtend zou doen, maar nee, dan is hij altijd rond 6.15 uur wakker!
Zg, nou wat raar idd van die sollicitatie vind een bevestiging van ontvangst juist wel zo netjes Haha wat grappig was ie toch nog btj moe! Ja k bn sinds 2 dgn energieker!!! Heerlijk! Voel me meer mezelf worden het wervelwindje Voel steeds zo'n adrenaline rush door m'n lichaam gieren, hb ook mega honger steeds! M'n eetlust was namelijk ook afgenomen! Trouwens was jij aangekomen? Ik namelijk niet gewoon steeds op 52 blijven hangen... Borstvoeding lijkt op te krikken, hoef overdag niets bij te geven maar wel de laatste voeding 1 fles Maargoed ga weer extra kolven eens kijken of dat nu wel helpt! Tsr blijftnog wel traag jammergenoeg