Hier gisteren: - Boterham met smeerkaas + beker melk - 1 stukje appel (!) - Wentelteefje + water - Spaghetti met courgette en pesto, pakje zonnatura fruit/groentensapje, kwark met perzik - Beker melk
-halve boterham met hagelslag/melk -diksap en een ontbijtkoekje -rozijntjes, o ja plakje worst bij de slager -halve snee brood met worst/halve pindakaas -3 stukjes roggebrood/melk -diksap met een half cakeje -stukje rookworst, prakje bonen stamppot -schaaltje biologische vanilleyoghurt. -half bekertje water met tandenpoetsen. zie dat ik vandaag fruit vergeten ben!
- 1 boterham met smeerworst - thee - kiwi - appel - 2 boterhammen met kaas en pindakaas - melk - koekje - diksap - 0 happen avond eten (rode kool) *zucht* - 1/2 bekertje melk - yogurt met musli
Vandaag gegeten Bord pap Frambozen en kiwi met water 1/2 tosti 1/2 boterham smeerkaas 1 boterham chocopasta Beker appelsap 2 soepstengels Pasta met verse tomatensalsa, mozzarella en basilicum Papfles
ochtend: 1,5 boterham smeerworst, gekookt eitje, grote beker melk, rijstewafeltje, kwart appel, ontbijtkoekje middag: half croissantje, tosti, koekje, diksap, soepstengel, kiwi avond: boerenkool met runderbraadworst, kwark, paar druifjes
Ochtend: twee boterhammen met olijfolie, paar slokjes Hero fruitontbijt en een kiwi. Middag: Peuterkommetje rijst met sperziebonen, paar slokjes thee en paar hapjes van een peer Tussendoor: cracker en beetje thee Avondeten: (Had gestoomde vermicelli gemaakt en kip gebakken), peuterkommetje vermicelli, geen kip : s en 100 cc diksap. Knijpfruit Totaal melk vandaag: 450cc : S
Ff een (beetje offtopic) vraagje: wanneer zien jullie stukjes voedsel terug in de luier? Voorheen zag ik pas de volgende dag (in de middag) stukjes van het avondeten. Vanochtend had hij dus rijst en sperziebonen, net voor het slapengaan zag ik al stukjes boontjes terug. Paar dagen terug had hij ookal een paar uur na het eten stukjes rijst in zijn luier. Is het niet te snel?
hier hangt dat af van wat hij gegeten heeft... vaak de volgende dag zie ik het avondeten terug...en idd soms ook direct na het avondeten al iets, maar dan is dat bijv omdat hij kiwi of zo na het eten op had...of sowieso nog moest poepen die dag en dan komt soms wel iets al mee...
1 snee brood/thee met melk -diksap en koekje -rozijntjes halve snee brood, cracker met kaas, melk diksap en een koekje, paar stukjes fruit kwart gehaktbal, wortels en aardappels vanilleyoghurt
Oooooow als ik dat zo lees hier valt het met zoon mee. Ontbijt 1 broodje met beleg en 1 ontbijtkoek en 150cc melk Tussendoor 1 vrij grote peer 125cc thee Lunch 1.5 broodje met beleg en 150cc melk Tussendoor fruitreep met 165cc sap Avondeten: 1 mini hapje rode kool 1 aardappel en toetje Eigenlijk best veel.
Slecht gegeten vandaag, hij was niet fit en wat verhoging en verkouden: 1 cracker met pindakaas, 2 rijstewafels, beetje droge macaroni en olijven, 1 appel en veel drinken.
Muesli, 1 boterham pindakaas, grote beker melk Halve grote appel, rijstewafeltje, 2 boterhammen salami, grote beker melk, kiwi, goodie chips, diksap Knijpkwak, boerenkool paar happen
Zoon is ziek en humeurig de laatste dagen. Vandaag gegeten: - melk en 2 happen brood; - 1 appel en drinken; - 1,5 tosti met kipfilet en kaas en drinken - een cracker - avondeten niet eens geproefd; - een banaan - melk De meisjes hetzelfde, alleen hadden zij beide een half bord pasta met gehakt en groente op. En s ochtends een cracker + bakje druiven als ontbijt.
Ik zag alleen de eerste maanden stukjes terug, voornamelijk rozijntjes, paprika en schillen. Nu al lang niks meer
Ik weet niet of dat te snel is, ik denk dat het heel erg verschilt per kindje. Hier was het op die leeftijd na 1,5 dag en nu na 48 uur.
vandaag gegeten: ochtend: 1 sneetje chocopasta 2 pindakaas thee manderijn smiddags: rijstewafel sap paar patatjes met mama meegegeten nog een manderijn (hij is er dol op) en hij mocht een snoepje uitkiezen savonds: rijst, spinazie en rundvlees in kerriesaus sap vruchtenkwark voor het slapen gaan nog een klein beetje thee gedronken
* mijn zoontje is allergisch voor melk vandaar dat je dat niet in het lijstje ziet. als hij melk drinkt dan is het meestal smiddags en dan sojamelk maar vandaag wilde hij niet
Bv cruesli met volle yoghurt 2 koekjes, diksap 2 volk.boterhammen smeerkaas tosti kaas beker verse jus 1/2 appel Diksap Sperziebonen Thee 3 kiwi's Bv