Aangekomen! Ja, hartstikke! Dat was voor mij, naast die extreme vermoeidheid, wel een teken! Krijg het er ook maar moeilijk af, bah. Honger of extreme trek heb ik eigenlijk nooit. Die 'rushes' had ik ook. Wel gepaard met hartkloppingen, dat vond ik wel eng. Gebruik je wel Syntocinon voor de tsr? Gewoon aan je ha vragen hoor, daar is het voor!
Ja hb k standaard in huis maar tijdens deze periode werkte zelfs dat niet en normaal wel! Ti's nu op ga t zo bestellen weer maar ti's wel balen want m'n zoontje is echt te ongeduldig!
Fijn dat je je wel beter voelt Miis. Hopelijk gaat je BV ook snel beter. Ga je binnenkort met bijvoeding beginnen of ga je toch nog even wachten? Hier ook midden in de nacht de vraag om BOESJE. Hihi. Ze had hem gisteravond voor t slapen gaan niet gehad dus moest even inhalen. Heb t wel gegeven, dan neemt ze 15 slokken en gaat zelf weer liggen en zegt 'mama weg, ik wil slapen' Hier net t nieuws gehad dat ik toch geen BO heb. Dus nu plat op de bank/bed met kruik en PCM. En maar afwachten wat er gebeurt. Het zag er volgens VK gistermiddag niet uit alsof ik snel ging bevallen, maar moet het toch goed in de gaten houden. Voorspeld voor mij iig niet veel goeds voor de rest van de zwangerschap... Nu al... *zucht*
duchess, goh zeg wat een zorgen nu al in de zwnagerschap...doe aub rustig aan!!! beterschap en sterkte voor jou! Ja ben al begonnen met laten proeven van mango, peer en vadaag banaan Hij grijpt zn speelgoed super goed vast en brengt alles naar zn mond, maar het fruit pakken vind ie niet zo lekker ofzo hahah...zodra hij het in zn mond stopt, laat ie los... Dus ik houd het vast..en dan grijpt ie mijn handen om het naar zn mond te brengen hihi.. Hij vind alles lekker..maar werkte nog wel een hoop naar buiten...tis ook enkel proeven, dus hij krijgt hooguit wat sap naar binnen..wwel grappig om te zien omdat ik bij oudste wel met 6 mnd ben begonnen, zie je die ontwikkeling, scheelt toch een hoop!
Vandaag: 1/2 boterham met boter en melk 2 mandarijnen 1,5 boterham met beleg en melk 2 lange vingers lauwe speculaasthee (vond ze erg lekker) bekertje diksap bij opa en oma 2,5 pannenkoek; 1 met stroop en 1,5 met poedersuiker straks nog een bekertje thee met melk
1 boterham met appelstroop en melk KDV: Voor het eerst in 3 weken weer Fruit op het KDV, mix van peer/banaan/druif 2 happen risotto met bietjes en feta Yoghurt Druiven Gek hè...weer een KDV dag zonder warm eten . Wel yoghurt en later nog een klein bakje druiven. Ik was het vanochtend vergeten te vragen, hoe de dagindeling is nu. Volgende week woensdag nu dan maar.
Ze is wel heel moe na KDV dagen, dat kan het ook zijn natuurlijk. Gelukkig zijn het maar 2 dagen per week. Ze vindt het super leuk, maar is total loss .
@Meijke: zou toch ook even het schema van daar navragen en hoe laat ze 's middags voor het laatst wat krijgen (en wat ze dan krijgen)... Hier had (en soms heeft) ze altijd gigantisch veel dorst als ze terug komt van het kdv. Voorheen dronk ze zo een halve liter water op, na het daar aangegeven te hebben bieden ze haar gewoon nog vaker wat te drinken aan dan gebruikelijk. @Duchess: Wat balen dat je nu al zo'n last hebt van contracties. Kwam het maar van een blaasontsteking, dan kon je er nog 'wat' aan doen! Sterkte ermee! Hier weer redelijk goed hersteld en dus ook weer goed gegeten vandaag: - 2 vk boterhammen met pindakaas - beker melk - krentenbolletje bij bakkerij bart - plakje worst en blokje kaas bij C1000 - worstenbroodje (met name de worst) - beker melk - knijpfruitje (wilde geen ander fruit...zucht) - beker diksap - speculaasje - fusili met courgette, champignons en spekjes - bakje kwark
Hier een meidje wat al een paar dagen van de leg is.... Vanmiddag 3 uur geslapen. ontbijt: 1 plak ontbijtkoek + bambix honing rondjes + melk tussendoor: 3/4 mandarijn + roosvicee lunch: niets... wilde slapen tussendoor: 1 peer + thee tussendoor: 4 blokjes kaas op de markt avondeten: pasta met zalm (redelijk wat) + bakje chocoladevla
Duchess, wat ontzettend klote zeg! Ik had je zo een onbezorgde zwangerschap gewenst! Dus afwachten nu... En dan verder? Je hebt er niks aan, maar ik wil je toch even een virtuele knuffel geven!
-2 bakken cereals met melk -banaan -halve appel -bak mango -thee -2 volk bth jam -mandarijn -water -halve bth avocadodip met tomaat van mij ( was verbaasd dat ie t zo lekker vond, hij eet dat al meer als een jaar niet meer) -diksap -paar kruidnootjes -klein bakje chips -diksap -peuterbakje bami met komkommer -waterijsje ( kwark bleek over datum) -veel water Hij eet echt veel lately, wie weet groeispurt Wel onwijs last van luieruitslag steeds, z'n poep is zuur, maar alles is door maar wie weet de laatste kiezen onderweg want wordt afgelopen nachten steeds wakker, hb een zetpil gegeven om te kijken of dat t is. Want als hij snachts wakker wordt is dat t altijd...en die luiers....
Bedankt meiden, doet me goed. Zit er wel een beetje doorheen momenteel. Was het idd maar een blaasontsteking he! We hebben ook echt gebaald toen we gebeld werden dat de urine toch schoon was. Wij (en de VK) gingen er eigenlijk gewoon vanuit dat dat het was. Lig nu al de hele dag op de bank, wat weer niet erg prettig is voor mijn bekken. Moet er echt een kruik en paracetamol bij houden want ik heb er toch wel goed last van. Hoop dat het afzakt, het is gelukkig niet heel constant, maar wel pijnlijk. Hier vandaag minder goed gegeten op de PSZ maar ze had zo slecht geslapen door overlast vna de buren. In de auto in slaap gevallen en thuis de schade weer ingehaald. Inclusief maarliefst 6 x BV vandaag haha.
Bordje pap Banaan Twee boterhammen met smeerworst en pindakaas Dora koekje Cherrytomaatjes Bordje stampot boerenkool Knijpyoghurtje Paar chocoladepepernootjes 3/4 beker diksap en 3/4 beker water Binnenkort maar eens wat anders verzinnen voor de lunch en de tussendoortjes, ik merk dat ze uit gemak vaak het zelfde zijn, maar weet zeker dat ze wel meer lust en afwisseling is ook wel lekker natuurlijk.
Noonoo, qua lunch tosti's, geroosterd brood, ovenbroodje, croissantje, krentenbolletje Qua tussendoortje, bijv div dingen van t merk Goodies ( koekjes, chipjes, fruitsticks) cracottes met of zonder beleg, rijstewafels, rozijntjes met of zonder yoghurtlaagje, ander gedroogd fruit
Ja mijn zoontje doet dat dus nu pas haha komkommer en tomaat heeft ie pas sinds aantal weken/mnd ontdekt!!! Grrr
Lieve Duchess, ik vind het zo erg voor je! Kon ik maar iets voor je doen, maar je woont zo ver weg! Veel sterkte en liefs van mij.
Wat lief van je!!!! Dankjewel!! Jullie kunnen wel wat voor me doen, lekker kletsen op ZP, hihihi. Ik zal nu wel veel hier te vinden zijn...
Bah Duchess dat is wel erg zuur, knuffel vanaf hier! - Flink bord havermoutpap met thee - Hele mango en hele peer - V boterham met vegetarische smeerworst, paar slokjes melk - Dubbelgeplakje kleine z rijstewafel met roomboter ertussen, toen nog een halve kale, toen nog 1/3 komkommer in plakjes (dat was lang geleden!) en water - Vanavond een eenvodige risotto met knoflook, erwtjes, peen, garnaaltjes en beetje kaas. Heerlijk van gesmuld (naast mama op de bank voor de tv, doen we noooit maar we zijn vanavond samen thuis ) - Beker volle yoghurt als toetje, helemaal op gedronken - Water voor het slapen gaan (hij loopt hier nu nog zingend rond )
Boterham met appelstroop en melk Banaan Boterham met roomkaas en boterham met woudfruitjam en melk 3 1/2 uur geslapen! Druiven en diksap Halve liga Rijst met kip, perzik, tomatenblokjes, ketjap: pilav dus Yoghurt Water