- cereals melk - banaan - thee - bak druiven - 1 volk bth speculaas - drinkyoghurt - plakje salami - mandarijn - zachte wafel - diksap - goed gevuld peuter kommetje hutspot, paar hapjes vlees - kwarkyoghurt - btj schep ijs - water
Bv 2 speculaasjes (koektrommel stond nog binnen handbereik) Cruesli yoghurt Grote beker slappe diksap 2 kiwi's Plakje worst, stukje brownie, chipjes, kruidnootjes (leuk he, al dat lekkers in de stad!) 2 desem volk.boterhammen appelstroop + 1 met smeerkaas Thee 2 speculaasjes Thee Bakje druiven Groot bord citroenrijst met raita (komkommer, munt, yoghurt) en naan Thee
1 pannenkoek met poedersuiker bekertje melk bakje druiven lange vinger aangelengde appelsap troebel 1 bolletje met boter bekertje melk op visite: klein koekje pakje wicky bakje chips 2 stukjes leverworst smarties thuis: volkoren penne met groente en tonijn bakje yoghurt
Duchess, hoop dat het snel bijtrekt, sterkte! Miis, syntocinon is 4 weken houdbaar na openen, niet voor niets, het werkte bij mij ook echt snel niet meer! Dus als je flesje al wat ouder is niet wachten met nieuwe tot het op is hoor. Verder druk en moe door nachtspookje hier, dus verder niet "bij"... (Ze was vannacht bij oma, dus wel 1 goede nacht gehad gelukkig.)
Moni poni goede tip! K krijg m'n recept na t weekend, gister een HALF uur moeten pompen / kolven hahaha voordat m'n tsr kwam wat een ellende Hihi
Boterham met appelstroop en melk Banaan Plakje kaas Boterham met woudfruitjam en melk Halve liga en diksap Op verjaardag tuc koekje, roosvicee en een paar blauwe besjes Zometeen lasagne met o.a. Groente en gorgonzola Yoghurt Water
-2 volk bth jam -thee -peer -halve bth kipfilet in het bos en strand -zachte wafel -2 nijntje koekjes -patatjes -diksap zo meteen net als gister hutspot met kiprookworst denk als toetje vast nog fruit en wat zuivel
Kun je de snelheid goed instellen? Was bij mij errug belangrijk, voor de tsr hele korte haaltjes maken zeg maar. En niet te hard. Hier vandaag een heerlijk rustig dagje. We hebben het "maximaal-1,5u-slapen-in-de-middag-regime ingevoerd, volgens mij een hele goede zet bv 1,5 hartog-boterham met rozijnen/roomboter/kaas 1 mandarijn 1 tosti in de kinderboerderij bv 1 kiwi met een beetje yoghurt erop klein bakje nootjes/rozijntjes Straks: pizza k&k, daar eet ze meestal ongeveer een kwart van, en hopelijk wat komkommerstukjes, yoghurt en bv toe
Waar haal je kiprookworst? Ik vind runderrookworst altijd zo droog, dus eten we niet zo vaak... wel t proberen waard!
1 boterham met leverpastei, hardgekookt ei en melk bakje druiven Op visite: pakje wicky bakje chips Thuis: bolletje met boter en melk stukjes komkommer en tomaatjes patat met 2 kippenpootjes en beetje sla 1 pruim straks een bekertje thee met melk
Ik heb een handkolf, dus ik doe echt alles wat mogelijk is hihi maar heeft echt bij mij te maken met mn productie...want ik kolfde ook niet zo veel..lijkt wel alsof mn tsr alleen snel toeschiet als ze goe vol zitten... normaal is dat bijv al na 2 uur...maar nu met mijn gekwakkel, is het allemaal zo anders...
ja kut is dat heh...pff vooral voor mn zoontje dus erg frustrerend hij wilt na een aantal keer proberen dus helemaal niet meer en gaat dan heel zielig huilen... Toen het zo erg was paar weekjes terug, gaf ik dan maar een fles kv en gign dan alsnog een uur later kolven, wat dan wel ging...gelukkg ben ik dat standium nu vooorbij.. Maarja voor het slapen gaan heb ik ngo steeds geen genoeg melk voor hem...dus geef nog wel savonds steeds een fles kv..Maar kolf ook iedere avond, dus hopelijk snel weer opgekrikt
Hoe merk je dat? Gaat hij onverstoorbaar huilen? Is daar geen houden aan? Wat gebeurt er als je het zo laat? Blijft hij dan huilen? Als je nu heel goed zou kunnen kolven, zou je de productie in stand kunnen houden/op kunne krikken, maar dat kolven gaat dus niet goed. Helpt het als je hem eerst lang baddert zodat hij rozig wordt en dat je hem dan voedt in een duistere rustige ruimte? Op deze leeftijd was mijn zoontje ook heel onrustig en ongeduldig aan de borst. Hij was dan zo gretig dat als mijn tsr dan niet meteen kwam hij ook ging trekken en chagrijnig gaan worden. Ik wisselde dan ook weleens van borst. De bv werd weer beter toen ik ging bijvoeden. Sterkte hoor, echt ka-uu-tee dit.
Wij hadden rond de 5 maanden ook soortgelijke problemen, alleen in de avond. Dat was wel heftig. Maar ik had verder geen problemen met productie maar de TSR duurde voor haar te lang ofoz, ze werd dan heel boos en kon alleen maar krijsen. Ik kolfde altijd zodat ik wat melk had staan en we dat nog bij konden geven.
ik hoor aan zn slokken hoe weinig dat er zijn, en dit is ehcte en ongeduldig kind... Ik ken echt het verschil van veel melk/genoeg melk hebben..en weinig.. als ik het zo laat komt ie om de 3 uur..en erg geirriteerd... Als ik een fles bv van 120/150 cc kan bijgeven, heeft ie genoeg...en slaapt ie klokje rond Geef ik minder, komt ie gelijk weer om de zoveel uur.. Nu heb ik dus nog steeds niet genoeg gekolfd...heb een flesje van 70 cc liggen...die geef ik smiddags bij vor zn middagdut...want ook dan heb ik niet genoeg hij is echt binenn 3 min klaar... En hij heeft echt honger, spuugt amper wat terug ...stopt wanneer ie genoeg heeft...dus soms bied ik 150 aan, maar drinkt ie gewoon 120...dus doordrinkeffect is niet echt aan de orde... En eigenlijk de eerste ochtend voeding, laat ie uit zichzelf tevreden los...Verdere voedingen nog altijd hongerig...maar ben nu ooka an de bijvoeding begonnen, dus wie weet helpt dat nog wat... Kolven is gewoon balen Maar ik heb goede moed...ik doe gewoon mn best het op te krikken, k ga dr voor..maarja..ik ga niet uit principe geen kv geven, snap je...ik zie ehct aan mn kind dat het honger is... en ik ga dus zo kolven, ben beneiuwd hoeveel het zal opbrengen haha en vooral hoelaat het zal toeschieten pfff Trouwens wisselen van borst is zo ongeveer mn standaard "tactiek" haha maar hij wordt gewoon woest als hij weer bij die "lege" borst is...hij vind het maar niks druppels drinken