Vandaag: 1 boterham met leverpastei en thee banaan 1,5 boterham en thee 2 lange vingers paar pepsels flink stuk kroepoek bekertje roosvicee patatjes met stukje berenhap met satesaus (ze wilde persee wat wij ook hadden. Ze vond het wel heel lekker en halen wij erg weinig patat dus mag het ook wel een keer). 1 mandarijn en 1 pruim bekertje melk
- 1,5 tosti kaas - beker verse jus - paar stukjes appel - stukje gevuld speculaas - 1 Zwitsers balletje en wat patat - beker verse jus - voor de aller eerste keer een softijsje - 1 broodje gezond met ham, kaas, tomaat en komkommer + nog een bakje komkommer en tomaat
Bv Cruesli zonder yoghurt 1/2 slappe diksap Gemengd fruit Thee V bth kaas, appelstroop Thee Soepstengel Diksap Bv Hele rode puntpaprika Grote v pita met kip en yoghurt 1/2 slappe diksap (verse uiteraard, niet die andere helft van vanochtend)
-cereals melk -banaan -thee -halve krentenbol -drinkyoghurt -brood met gebakken ei -goodie chips - diksap -penne bolognese -danoontje -halve appel -water
ook maar weer eens.. boterham met appelstroop en beker melk mandarijntje met beker water en bij de groenteboer kreeg ze nog een kleine banaan.. boterham smeerworst en een boterham jam+ beker melk Koekje met beker dun aangelengde CV half bordje macaroni beker water half bakje vla aardbei/ chocolade..
Duchess meid wat een heftig nieuws.. Zoveel onzekerheid ik moet er niet aan denken. Tranen in mijn ogen maar dat zullen ook wle hormonen zijn. fijn dat de begeleiding zo goed was, balen van het lange wachten en ik duim mee voor een infectie, al klinkt dat een beetje vreemd. Linnie gefeliciteerd met een goede echo! Het is toch heel fijn dat alles goed lijkt te zijn, ik vond het dit keer spannender dan bij mijn zoontje destijds. Meijke spannend hoor! Bij mijn zoontje voelde ik de positieve test niet aankomen maar bij deze zwangerschap had ik een week voor de test JuJuman al voorbereid dat het wel eens zo zou kunnen zijn (was niet helemaal gepland).
Vandaag een slehcte dag, erg hangerig en huilerig kereltje, moe maar wil niet slapen. - Goed bordje havermoutpap met thee - Samen pepernoten gebakken: deeg was erg lekker - Geen fruit - 1,5 v boterham met kaas en water - Druiven - stukje chocoladeletter met hazelnoten, 1 verse pepernoot, nog meer druiven Vanavond eten we pasteitaart met aardappeltjes, erwten (dat eet hij graag) en kipfilet.
Gwahaa, lekker hè! Zoon heeft ze niet eens op vandaag! Wel naar de intocht geweest en dat was echt superleuk! Daarna appeltaart gegeten ergens. Ik vind Sinterklaas 1 van de gezelligste feesten, jullie ook?
Cruesli yoghurt Banaan Appeltaart Appelsap V bth smeerkaas Slappe diksap Banaan Hele puntpaprika 1/3 komkommer Water Citroenrijst Raita Naan
Vandaag dus familiefeest, rommelig dagje : BoterhAm met appelstroop en melk Plakje kaas Banaan Hapje krentenoliebol Boterham met woudfruitjam, los plakje kaas en melk Liga en appelsap 3 pepernoten Handje Goodies wortelchippies Handje druiven Paar lepels mosterdsoep, paar hapjes preiquiche, paar gebakken aardappels, beetje feta Danoontje Bordje met druiven en bramen Veel water En nu total loss in de auto . Zo overleggen op bed.
Beetje rare en drukke dag vandaag ivm logees en veel visite: 1 boterham met gestampte muisjes en melk 2 mandarijnen 1 boterham met boter en melk zelfgebakken glutenvrije pepernoten (ivm glutenallergie van logee). Ze waren erg lekker! 2 speculaasjes bekertje roosvicee pepsels banaan zakje capri sonne stuk pizza hawaii klein stukje pizza met groente en tonijn knijpkwarkje bekertje thee
Halve croissant met kaas 1 hapje brood met roerei Beker verse jus Mandarijn Droog broodje Halve appel Bakje broccoli 2 stukjes zelfgemaakte pizza met paprikasaus, champignons, broccoli en kipfilet. Danoontje Paar hapjes ijs Tussendoor weer bar weinig gedronken helaas... Paar slokjes van mijn thee met melk en een paar slokjes uit een pakje drinken.
gister, liep heel raar qua tijd enz rommelig ivm sinterklaas : -2 volk bth smeerworst -thee -druiven -2 koekjes -halve bth smeerworst -koekje -beetje thee -kruidnootjes -diksap -frietjes, appelmoes, appelsap, maiskolf ( kfc) -banaan -danoontje -water
- bekertje warme melk met honing - 2 geroosterde volk boterhammen met zelfgemaakte tonijnsalade en komkommer - bekertje verse jus - 2 mandarijnen - stukje chocolade - 1 geroosterde volk boterham met zelfgemaakte tonijnsalade en komkommer - bekertje coolbest - half bekertje thee met melk - kipschnitzel, paar sperziebonen en een paar aardappeltjes uit de oven - paar slokken water - paar hapjes ijs Vandaag heb ik haar achter haar vodden gezeten wat betreft drinken. Ik hou daar niet zo van, maar het werkte wel!
Boterham met zelfgemaakte bosbessenjam en melk Plakje kaas Banaan en water Paar hapjes appelkruimeltaart Boterham met kaas en boterham met bosbessenjam, halve beker melk Nijntjekoekie en diksap Druiven Stamppot peen en ui en water Yoghurt
tarwebolletje met boter en melk banaan 2 mandarijnen kommetje erwtensoep en paar stukjes stokbrood bekertje appelsap troebel aangelengd plakje ontbijtkoek met boter speculaasje stukjes komkommer bami met roerbakgroente en garnalen (die laatste vond ze het lekkerst) nu eerst met papa in bad en dan nog een bekertje melk
cereals melk kruidnootjes thee halve kaki halve appel boeren beschuit smeerworst ( super lekker beschuit van bolletje, groot bruin beschuit met veel zaden) diksap tosti diksap gekookte aard, 1 wortelbolletje, 1 hapje sperzieboon, 1 hapje pangafilet halve mandarijn water